Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 19:33
Susanne
Susanne is offline
Is een terrasje pikken voor jou puur voor de gezelligheid of ook om te zien en gezien te worden? Ben je zelfs op dat terrasje bezig met hoe je eruit ziet?
Ben je er om bij te komen van bijv. het winkelen of gezelligheid of dorst of of of?
Als je in een andere stad bent, maakt het je dan iets uit op welk terras je zit te borrelen of kijk je toch wel om je heen wat voor volk er zit?
Wat drink je, en wissel je af met drankjes

nou mensen vertel me eens over jouw terras-gedrag
Oud 17-05-2004, 19:34
Glory
Glory is offline
Waar ik woon zijn geen terrasjes
Oud 17-05-2004, 19:35
GRRR
GRRR is offline
haha loser!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:40
Pan Am
Pan Am is offline
Terrassen is in mijn woordenboek synoniem voor sjansen, drinken, zien en gezien worden, mensen afkraken die voorbij lopen etc. etc. Als ik vrij ben, en het is mooi weer dan zit ik zeker te weten op het terras. Ik houd er ook rekening mee wat betreft outfits e.d. Ik trek namelijk wel iets leuks aan, omdat ik weet dat daar op gelet wordt, zeker bij bepaalde kroegen.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:46
Fog
Fog is offline
ik vind het wel leuk om mensen te kijken, afzeiken doe ik eigenlijk nooit, op een terrasje maar ik ga me zelf toch niet speciaal extra optutten om er daar goed uit te zien.

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:50
Marshall
Marshall is offline
zien en gezien worden, dat is het zelfs in waalwijk maar terras liever in tilburg of breda...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:50
guess what
guess what is offline
In de zomer ben ik heel vaak te vinden op terrasjes, zoals Pan Am zei, zien en gezien worden en voorbij lopende mensen bekijken en afzeiken is leuk ja
Oud 17-05-2004, 19:53
frozenfountain
frozenfountain is offline
Zien en gezien worden. Terrasflirts
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:55
Verwijderd
Ik doe niet aan terrasjes mij te duur. Aldi-bier en een grasveld
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:56
Verwijderd
terrassen doe ik voor de gezelligheid, met vrienden. ik trek meestal niet echt leukere kleren aan als normaal, omdat ik meestal niet plan wanneer ik naar een terras ga zeg maar. vaak kom ik er gewoon, omdat ik daar met vrienden heb afgesproken, soms ná schooltijd, en soms als ik heb gewinkeld.
meestal let ik er wel op wat voor mensen er zitten, ik wil niet op een terras zitten waar alleen maar 40+ers zitten. ik drink meestal desperados of dubbelfrisss. & oja, mensen kijken

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:59
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
uuuf schreef op 17-05-2004 @ 20:56 :
terrassen doe ik voor de gezelligheid, met vrienden. ik trek meestal niet echt leukere kleren aan als normaal, omdat ik meestal niet plan wanneer ik naar een terras ga zeg maar. vaak kom ik er gewoon, omdat ik daar met vrienden heb afgesproken, soms ná schooltijd, en soms als ik heb gewinkeld.
meestal let ik er wel op wat voor mensen er zitten, ik wil niet op een terras zitten waar alleen maar 40+ers zitten. ik drink meestal desperados of dubbelfrisss.
OMG, desperado's drink ik niet meer op het terras Geef mij er drie en ik ga kruipend naar huis
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:02
tuttebel
tuttebel is offline
terrasjes zijn voor 1 keertje wel leuk, maar fuckin duur.

het gaat me eigenlijk daar om de gezelligheid en om het afkraken van mensen. onder het genot van een pilsje welteverstaan.
Oud 17-05-2004, 20:06
Pan Am
Pan Am is offline
Waarom zeurt iedereen dat het duur is? Het is niet duurder dan 's avonds bier drinken in dezelfde kroeg hoor.. Eerlijk gezegd heb ik meer lol van een drankje dat ik drink op het terras, dan wanneer ik hetzelfde drankje in dezelfde kroeg met stappen bestel. Het zit veel relaxter en je doet langer met je consumptie. Tenminste, ik wel.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:08
Li
Li is offline
Terrassen is altijd leuk in de lente en zomer
Vaak ben ik in Haarlem wel te vinden en anders zeker in Zandvoort of Bloemendaal.
Gezellig met vrienden en vriendinnen een fles rosé bestellen en lekker ouwehoeren.
Dat zien en gezien worden interesseert me verder neit zoveel
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:09
ofniet
ofniet is offline
ik heb een hekel aan terrasjes
Oud 17-05-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-05-2004 @ 21:06 :
Waarom zeurt iedereen dat het duur is? Het is niet duurder dan 's avonds bier drinken in dezelfde kroeg hoor.. Eerlijk gezegd heb ik meer lol van een drankje dat ik drink op het terras, dan wanneer ik hetzelfde drankje in dezelfde kroeg met stappen bestel. Het zit veel relaxter en je doet langer met je consumptie. Tenminste, ik wel.
Hehe, echt wel, terras tarief.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:16
blacky
blacky is offline
terrasjes zijn er om lekker gezellig met vrienden te hangen of na het shoppen ff uit te rusten met een koud biertje.
Oud 17-05-2004, 20:19
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
als je gewoon wat drank in de supermarkt koopt, ben je duizend goedkoper uit.
Oud 17-05-2004, 20:21
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bazfall schreef op 17-05-2004 @ 21:19 :
Ja, en het is duizend keer saaier
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
bazfall schreef op 18-05-2004 @ 08:19 :
Amen Brother.
Met citaat reageren
merels
merels is offline
Terrasjes zijn niet perse duurder, tenzij je aan de gracht zit etc, dan is het nou eenmaal duurder.
Maar ik ben gek op terrasjes, doe ook lang met een consumptie en breng er zo uren door. Ik drink bier of fris of rose, of wijn.
Mensen afzeiken is soms leuk, hangt van je mede-terrasser af.
Alleen zitten is ook heerlijk, met een lekker muziekje. Maar natuurlijkwel wat minder sociaal.
Oud 17-05-2004, 20:24
AngelLena
AngelLena is offline
Terras? Nergens voor nodig. Met mooi weer heerlijk met een paar vrienden en een groot kleed naar het Noorderplantsoen bij het water in het gras liggen tegenover de treurwilg, biertje erbij, wijntje erbij, jointje erbij, gitaartje mee, mooie liedjes spelen en zingen... Komt helemaal goed. En kleding? Hmz... Het was vandaag zulk mooi weer dat we daar heerlijk in ons ondergoed hebben liggen zonnen. Dus nee, dan ben ik niet met mijn kleding bezig, ik ben meer bezig met ultiem relaxen. En da's vandaag aardig gelukt moet ik zeggen.
Oud 17-05-2004, 20:24
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Whaag schreef op 17-05-2004 @ 21:21 :
Amen Brother.
Ach, ik kan het jullie niet kwalijk nemen. Al die luie stinkalto's werken niet en blowen kost ook geld, dus geen terrrasjes voor jullie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:30
ZerO
ZerO is offline
Ja op een terrasje zitten is heerlijk. Ik wil altijd uitzicht hebben op de voorbij gangers . Ik drink meestal kriek, bier of ice-tea.
Ik hou me niet echt bezig met zien en gezien worden ik doe het voor de gezelligheid.
Soms is het ook erg komisch, laatst een gast naast mij ik weet niet hoe maar hij gooide zijn glas om en die was op zijn schoot belandt. Hij kon het niet hebben en zijn vriendin probeerde hem te kalmeren : Ik ga even een doekje halen schat
Oud 17-05-2004, 20:49
Verwijderd
ik ga af en toe naar het terras,meestla als afsluiter na een middagje shoppen,maar ook gewoon op vrijdagmiddag vind ik het soms welleuk om te doen,gewoon gezellig met wat mensen rustig iets drinken en gezellig kletsen en (het onvermijdelijke)mensen beoordelen,ik hou ervan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2004, 20:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-05-2004 @ 21:24 :
Ach, ik kan het jullie niet kwalijk nemen. Al die luie stinkalto's werken niet en blowen kost ook geld, dus geen terrrasjes voor jullie
Blowen kost me nooit ene rooie cent, wil mezelf geen alto noemen, ik werk 2-3 dagen in de week, loop ook nog 2 dagen stage en heb m'n college's nog, dus zit niet de hele week op m'n gat, maar als ik eens een dagje vrij heb vind ik ook dat ik het recht heb om daar van te genieten op de ultieme manier zoals boven beschreven
Oud 17-05-2004, 21:05
Verwijderd
omfg in je onderg00d zonnen... dat is wel heel erg gay
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:07
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-05-2004 @ 22:05 :
omfg in je onderg00d zonnen... dat is wel heel erg gay
He, het is warm, je ligt in het park waar zo'n beetje iedereen weinig kleding meer aan heeft om optimaal van de zon te kunnen genieten, waarom niet? Je valt er niemand mee lastig
Oud 17-05-2004, 21:08
Verwijderd
dat weet ik nog zo net niet.. post 'ns een foto van jezelf
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-05-2004 @ 22:08 :
Oud 17-05-2004, 21:10
Verwijderd
Als het zo uitkomt en ik heb zin zit ik wel op een terasje met een paar vrienden. Maar woon nou niet echt in een dorp waar een terras de plaats is om leuke mensen te ontmoeten ofzo [sowieso niet in een dorp waar je nieuwe leuke mensen zult ontmoeten]
Dus nee, gewoon gezellig in de zon zitten met wat te drinken. Veel meer stelt het niet voor hier
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:12
cha0s
cha0s is offline
fuck terrasjes. parken zijn veel chiller. goedkoop bier meenemen, wiet, ghett0blaster mee, kluitje mensen mee, jongleerballen + poi + devilstick + diabolo mee, en chillen maar.
Oud 17-05-2004, 21:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-05-2004 @ 22:08 :
Kijk maar in foto boek haha
Oud 17-05-2004, 21:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 17-05-2004 @ 22:12 :
fuck terrasjes. parken zijn veel chiller. goedkoop bier meenemen, wiet, ghett0blaster mee, kluitje mensen mee, jongleerballen + poi + devilstick + diabolo mee, en chillen maar.
Met jou kan ik praten Alleen ruil ik de ghettoblaster in voor een gitaar en nemen we ook nog toastjes mee met brie en paturain enzow Heerlijk
Oud 17-05-2004, 21:15
Verwijderd
Terrassen zijn chill. Degene die ligt te zeuren over de prijs vergeet ff dat daar meestal heel leuke serveersters van betaald worden. Ik vind het altijd gezellig om met wat vrienden wat te ouwhoeren en wat mensen te kijken op een terras. Met mensen kijken kan ik wel een dagje omkrijgen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:16
Briseïs
Briseïs is offline
Ik doe niet aan terrasjes.
Oud 17-05-2004, 21:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-05-2004 @ 22:14 :
Met jou kan ik praten Alleen ruil ik de ghettoblaster in voor een gitaar en nemen we ook nog toastjes mee met brie en paturain enzow Heerlijk
Ja, idd. Vreetkick voedsel
Oud 17-05-2004, 21:18
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 17-05-2004 @ 22:12 :
w00t that's right. deze week moeten we lepra maar 'ns naar rotterdam slepen

mensen kijken kan ook wel in een park. Neemt overigens niet weg dat ik het wel gezellie vind om op terras te zitten met non-alto's en/of m'n m00der.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 17-05-2004 @ 22:16 :
Ja, idd. Vreetkick voedsel
Weet je wat pas echt lekker is na een paar stevige pure joints? Limonade! Echt waar! Ik kan dan echt genieten van zoetigheid dus als ik naar het park ga neem ik vaak ook nog een kan limonade mee en natuurlijk vreetkick bevredigende middelen als toastjes, soepstengels, bolletjes etc etc. Is toch veel beter dan een terras? Beetje saai op stoeltje aan tafeltje zitten, geen jointje op mogen steken, vet veel betalen voor een glas bier/wijn.... Ik vind het maar niets...
Oud 17-05-2004, 21:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-05-2004 @ 22:20 :
Weet je wat pas echt lekker is na een paar stevige pure joints? Limonade! Echt waar! Ik kan dan echt genieten van zoetigheid dus als ik naar het park ga neem ik vaak ook nog een kan limonade mee en natuurlijk vreetkick bevredigende middelen als toastjes, soepstengels, bolletjes etc etc. Is toch veel beter dan een terras? Beetje saai op stoeltje aan tafeltje zitten, geen jointje op mogen steken, vet veel betalen voor een glas bier/wijn.... Ik vind het maar niets...
Mja limonade gaat wel vind ik. Als ik zit te knetteren in de zon vind ik water, siroop, limonade of gewoon veel bier erg lekker.
Verder chips & chocola mee

Enige terrasje waar ik dan wel es ga zitten is bij de Rhythm, in Rotjeknor. Hertog Jan bier + blowen.
Oud 17-05-2004, 21:26
grandmommy
grandmommy is offline
de enige keren dat ik op een terrasje zit is met mijn mommy, dan eten we een italiaanse bol en zeggen we om de vijf minuten: 'hmmm, is wel lekker he?' en verder niks. en dan lopen er leuke mannen langs en dan hoop ik dat mijn moeder niet gezien heeft dat ze naar me knipoogden. t is altijd weer een heel avontuur!
Oud 17-05-2004, 21:26
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 17-05-2004 @ 22:25 :
Mja limonade gaat wel vind ik. Als ik zit te knetteren in de zon vind ik water, siroop, limonade of gewoon veel bier erg lekker.
Verder chips & chocola mee

Enige terrasje waar ik dan wel es ga zitten is bij de Rhythm, in Rotjeknor. Hertog Jan bier + blowen.
Hier in groningen gaan we eigenlijk alleen een tarrasje pakken als we echt niets beters te doen hebben en geen zin hebben om naar het park te gaan (wat nauwelijks voorkomt) of als we een dagje bij moeten komen van een dagje park.
Oud 17-05-2004, 21:35
beuk
beuk is offline
Citaat:
Je hebt wel een puntje.. maar op de een of andere manier voelt een terrasje wel duur aan en uitgaan niet zo..

Ik vind het altijd wel relaxed, maar doe het op de een of andere manier vrij weinig. Een keertje een biertje ofzo is prima, of als je in een "vreemde" stad bent, maar niet een hele middag, dan ga ik net zo lief ergens in de tuin zitten.
Oud 17-05-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-05-2004 @ 22:26 :
Hier in groningen gaan we eigenlijk alleen een tarrasje pakken als we echt niets beters te doen hebben en geen zin hebben om naar het park te gaan (wat nauwelijks voorkomt) of als we een dagje bij moeten komen van een dagje park.
Zat je toevallig vandaag nog in het plantsoen of niet, en het je een jongen met een witte gestreepte pantalon gezien inclusief meisje met spuuuglelijke rugtas ?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:52
Verwijderd

Overduidelijk, ik hou van terrassen.

Het kijken van mensen, lekker bijpraten, vooral jongens bekijken, kneuzige koppeltjes uitlachen, en lekker van de warme zon genieten.

Citaat:
Je hebt wel een puntje.. maar op de een of andere manier voelt een terrasje wel duur aan en uitgaan niet zo..
Bij uitgaan heb je piek uren en dat soort dingen, daardoor lijkt het goedkoper
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-05-2004 @ 20:40 :
Terrassen is in mijn woordenboek synoniem voor sjansen, drinken, zien en gezien worden, mensen afkraken die voorbij lopen etc. etc. Als ik vrij ben, en het is mooi weer dan zit ik zeker te weten op het terras. Ik houd er ook rekening mee wat betreft outfits e.d. Ik trek namelijk wel iets leuks aan, omdat ik weet dat daar op gelet wordt, zeker bij bepaalde kroegen.
<3 Zullen wij terras-vriendjes worden?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 22:04
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Oooh ik ben dol op terrasjes
Zeker kom ik er om mensen te bekijken en gezien te worden, en soms als ik thuis ben en afgesproken heb om wat te drinken op n terras ben ik meer bewust van wat ik aantrek. Ik vind het heel leuk om daar met vriendinnen n biertje ofzo te drinken en te kletsen De prijzen zijn gewoon het zelfde als 's avonds hier in Den Haag, alleen als ik die avond ook al uitga dan vind ik het duur worden, gewoon omdat ik dan eigenlijk twee keer uitga.
maarja het is inderdaad zo dat je 's middags langer met je drankje doet, bij mij dan
Oud 17-05-2004, 22:12
Verwijderd
kvind het wel leuk hoor, beetje mensen kijken inderdaad.
maar niet te vaak, cashflow inderdaad
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:13
battlestar
battlestar is offline
terrasjes zijn leuk, gezellig maar ik ga er niet heen om gezien te worden.. aapjes kijken vind ik daarentegen wel weer leuk
't fijne aan terrasje is dat je gewoon neerploft en verder niets hoeft te doen, je hoeft je drankjes niet zelf te halen etc ja ik ben een lui varken en je kunt gewoon op een normale toon met elkaar praten, wat in de kroeg vaak niet het geval is
en 't is zo duur als je het wil maken..
ik drink meestal tonic, ice tea, rosé of witte wijn.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:26
Verwijderd
Zoals al eerder gezegd is in dit topic, is op een terras verspilling van je geld, er is geen fuck te beleven, mensen kijken over het algemeen vreemder naar mij dan ik naar hun dus mensen kijken is ook geen fuck aan
Geef mij maar een park of bos idd met muziek, joints, goedkoop doch lekker supermarkt bier en vooral een hoog socialize gehalte zoals voor mij in de Hout
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten