Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: Inderdaad niets doen wat zij niet wil, daar bereik je niets mee, behalve dat ze je dan niet meer vertrouwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Bedankt voor jullie replies.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik ben het met duifje eens! praat met haar en doe niet iets wat zij je gevraagd heeft niet te doen! dus niet met dr ouders gaan praten want je beschadigt haar vertrouwen hiermee...praat met HAAR...misschien dat ze dan over een poosje zover is dat ze er met dr ouders over wil gaan praten. suc6 |
![]() |
||
Citaat:
@ts: luister naar haar verhaal en heb geduld met haar, overhaast niets. Ga haar vooral niet pushen om aangifte te doen of het aan haar ouders te vertellen. Ik moet er nu (na bijna 2 jaar) nog niet aan denken om het aan mn ouders te vertellen... En inderdaad, je denk altijd dat het iemand anders overkomt. Ik was ook altijd zo naïef om dat te denken. succes verder ![]()
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 15:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat je daar best een beetje de aandacht op mag vestigen bij je vriendin. Maar in de eerste plaats natuurlijk steun en troost bieden, want het gaat hierin immers om haar en niet om andere meisjes. Al helemaal iemand die op een school werkt. Wie weet wat hij nog meer doet en hoe ver het bij andere meisjes gaat? Goed, hoe langer geleden hoe lastiger om aangifte te gaan doen, de stap wordt steeds groter.. Maar ik zou het wel weten als ik de naam wist van de mannetjes die hun vuile pootjes op mijn borsten legden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou t ook niet zien zitten om mijn verhaal tegen een paar politie-figuren uit de doeken te doen.. then again heb je ook wel gelijk door te zeggen dat zo iemand inderdaad gevaarlijk is, voor andere meisjes ook. maartoch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Drugs & Alcohol |
drinktest.nl Blenderhead | 18 | 18-01-2004 16:50 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 |