Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder ben ik het geheel met je eens over evenwicht en dat controle verliezen enzo..
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Gelukkig maar voor die haf dat ie een leuk meisje heeft dat er tijd en energie in wil steken.. Sommige zijn gewoon zo verpest dat ze nooit meer iedereen zullen vertrouwen, en dat je er echt moeite voor moet doen om hun vertrouwen te winnen.. en dat zijn paarden die nooit geschikt zijn voor maneges..
||
Citaat:
Het liefst zou ik willen dat ze verkocht werd, maar ze staat niet te koop *zucht* Ik denk nu onderhand wel, want de manege heeft beweerd dat ze echt kreupel loopt en alle kliniekskosten ervoor betaald. Maar nu is ze aan haar voorbenen verholpen en wilde ze haar weer onder het zadel laten lopen. Aan het begin was het nog wel leuk, maar toen ze dingen moest gaan doen liep ze opeens weer kreupel aan haar achterbenen. Die merrie hoort gewoon niet thuis in het manege werk. Ze is veel te mooi en veel te 'moeilijk' daarvoor. Ze hebben zelfs een paardenfluisteraar bij haar laten komen, whahahaha ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb me best rotgelachen, haha ![]()
|
![]() |
|
|