Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2004, 23:13
Verwijderd
Ik heb nog niet zo heel lang een vriendje maar hij woont erg ver dus ik moet er met de trein heen....
Als ik daar heen wil gaan dan moet ik tegen mijn vader (moeder heb ik niet) zeggen waarom ik ga en ik weet niet eens of ik dat wel mag..... Met mij vader durf ik daar niet echt over te beginnen omdat ik niet weet hoe hij zal reageren hij is soms nogal ouderwets vind ik.....
Ik kan wel smoesjes verzinnen maar dat is niet de beste oplossing hij komt er toch wel achter...

Maar hoe leg ik hem nou uit dat ik daar een vriendje heb???

Hoe heb jij tegen je ouders gezegt data je een vriend/vriendin hebt?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2004, 23:19
Verwijderd
Je moet er eerst voor zorgen dat je vader hem leert kennen. Vertel zo nu en dan over hem, doe dat vaak, laat eens merken dat je met hem belt en vraag dan of hij eens langs mag komen. Als je mazzel hebt, mag dat, als je pech hebt niet en dan kun je het opnieuw proberen. Als hij mag komen, laat hem dan gewoon naar je toe komen en stel hem voor aan je vader. Als het goed is, is het een goede knul en ziet jouw vader dat ook in. Daarna ga je eens naar hem toe en dan vertel je hem dat hij je vriendje is. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 23:19
DutchGirl
DutchGirl is offline
hmmm ik zal even niet naar je leeftijd kijken, je ava, je nickname én je signature en dan geef ik je tip:

"gewoon zeggen, ze komen er toch wel achter"
Oud 14-05-2004, 23:20
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Hmm..das best lastig..voor mij was het best simpel..ik heb hem op vakantie ontmoet en daar waren mijn ouders gewoon bij

Ik denk dat het het beste is als je het je vader vertelt, maar dan voorstelt dat dat vriendje eerst een keertje naar jou toe komt! Dan kan je vader hem ontmoeten en als het dan klikt mag jij denk ik sneller ook naar je vriendje toe!

Succes in ieder geval
Oud 14-05-2004, 23:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
pa...ma....luisteren jullie allebei effe? Ik heb een nieuwtje. Sinds gister heb ik wat met chevon

> Ohw, wat leuk gerard. Nou proficiat! Wanneer komt ze weer is eten?

Als je is een keer samen met je vader tv zit te kijken ofzo begin je gewoon zo gesprek van; pappa...hoe zou je het vinden als ik een vriendje had die ver weg woont? Want dan zou ik daar bijvoorbeeld moeten blijven slapen. Zou je dat erg vinden?

> nouw liefje...ik vind je nog best jong maar goed. Ik zal er ook aan moeten wennen dat je een volwassen vrouw begind te worden. Ik zal je toch ooit is los moeten laten
Oud 14-05-2004, 23:22
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
perseus schreef op 15-05-2004 @ 00:19 :
Je moet er eerst voor zorgen dat je vader hem leert kennen. Vertel zo nu en dan over hem, doe dat vaak, laat eens merken dat je met hem belt en vraag dan of hij eens langs mag komen. Als je mazzel hebt, mag dat, als je pech hebt niet en dan kun je het opnieuw proberen. Als hij mag komen, laat hem dan gewoon naar je toe komen en stel hem voor aan je vader. Als het goed is, is het een goede knul en ziet jouw vader dat ook in. Daarna ga je eens naar hem toe en dan vertel je hem dat hij je vriendje is. Klaar.
ja dat dus..je was me net even voor
Oud 14-05-2004, 23:23
Verwijderd
Dat hoefde ik niet te zeggen, dat zagen ze meteen. Ik had me toch een grijns op mn bek, het was echt overduidelijk voor iedereen die me zag. Dus ja, toen kreeg ik de volgende dag een pakje condooms in mn handen gegooid en de vraag wanneer hij kwam eten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 09:38
luchtballon
luchtballon is offline
Uhm... Ik kreeg 'n leuk mailtje dat ik mn moeder heb laten lezen. En toen was het ook wel duidelijk voor mijn vader, ookal heb ik het hem niet verteld.

Maar jij moet geen smoesjes verzinnen. Dat blijft toch nooit goed gaan en dan vertouwd je vader je al helemaal niet meer en dan mag je sowieso niet logeren. Vertel het gewoon, vraag of hij langs mag komen en laat je vader hem ontmoeten zoals anderen ook al zeiden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-05-2004 @ 00:21 :
Als je is een keer samen met je vader tv zit te kijken ofzo begin je gewoon zo gesprek van; pappa...hoe zou je het vinden als ik een vriendje had die ver weg woont? Want dan zou ik daar bijvoorbeeld moeten blijven slapen. Zou je dat erg vinden?

> nouw liefje...ik vind je nog best jong maar goed. Ik zal er ook aan moeten wennen dat je een volwassen vrouw begind te worden. Ik zal je toch ooit is los moeten laten
Nee, dat gebeurt

Ik kan me wel vinden in perseus' oplossing.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:06
Verwijderd
Kan aan mij liggen maar je bent 14. Je hebt geen keus dan het aan je vader te vertellen, ook aangezien hij je enige ouder is.

Moet je wel zorgen voor een goede band met hem, dat is zeer belabgrijk.

Vertel het hem gewoon, zorg dat hij eerst thuis komt. Want ouders zijn beschermender tegen over dochters dan tegenover jongens, over het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 15-05-2004 @ 10:55 :
Nee, dat gebeurt

Ik kan me wel vinden in perseus' oplossing.
Zo reageerde mijn ouders toen ik heeeeel lang geleden is vroeg of ik bij een meisje mocht gaan slapen die 150 Km verderop woonde.

Je kan dat toch gewoon vragen aan je ouders? Ik vind dat niet helemaal terecht als je ouders meteen zouden reageren met : "WAT!! ben je helemaal gek geworden. Als je later oud en wijs bent mag je wel is een keer bij iemand gaan slapen"
Als je de situatie uitlegt aan je ouders en maar veel met ze praat zijn ze heus wel bereid om toe te stemmen.
Het is juist wanneer je dingen gaat verzwijgen en je ouders maar een beetje moeten gissen wat je dit weekend allemaal uitgespookt hebt dat je ze liever niet zullen laten gaan. Dan hebben ze hoogst waarschijnlijk veels te weinig vertrouwen in je dat je je een beetje behoorlijk zal gedragen.
Oud 15-05-2004, 10:17
annetjuh
annetjuh is offline
dat ik een keer naar de bios ging en dat dat mijn vriendje was.
werd er de hele tijd mee gespest omdat ik een vriendje had.
echt irritant.
Oud 15-05-2004, 10:24
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik vertelde dat ik een geslaagde date had gehad en dat hij vrijdag weer naar veenendaal kwam, bleef eten en dat we daarna naar de bios gingen.

een maand later ging ik voor t eerst naar hem. ( ook 2 uur treinen)
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:28
Verwijderd
mijn ouders zien dat aan mij, tot nu toe in ieder geval wel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
sybje schreef op 15-05-2004 @ 11:06 :
Kan aan mij liggen maar je bent 14. Je hebt geen keus dan het aan je vader te vertellen, ook aangezien hij je enige ouder is.

Moet je wel zorgen voor een goede band met hem, dat is zeer belabgrijk.

Vertel het hem gewoon, zorg dat hij eerst thuis komt. Want ouders zijn beschermender tegen over dochters dan tegenover jongens, over het algemeen.
Ik heb een hele goeie band met hem maar over vriendjes en dat soort dingen praat ik gewoon nooit....
Daar zijn moeders voor vind ik majah ik heb die niet meer....
Dus ik durf er niet zo goed over te beginnen..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:46
Verwijderd
Ik denk niet dat hij er een probleem van zal maken maar het probleem ligt gewoon bij mij...
Ik durf het niet te vertellen of te vragen....
Misschien kan ik het hem perongelijk laten weten ofzow...
Ik denk niet dat ik er gewoon zomaar over kan beginnen dat durf ik niet.... waarom weet ik niet precies... Maar ik durf het gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 10:58
G.T.C.
G.T.C. is offline
je kan ook een briefje op de keuken tafel neerleggen als je naar bed gaat ofzo....
Dan kan je in dat briefje uitleggen dat je het eng vind om er over te praten
Oud 15-05-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-05-2004 @ 11:58 :
je kan ook een briefje op de keuken tafel neerleggen als je naar bed gaat ofzo....
Dan kan je in dat briefje uitleggen dat je het eng vind om er over te praten
zo heb ik oowk wel eens iets uitgelegd jaah...
Maar dan begint hij er de volgende dag weer over dat weet ik cker.... en dan.... jaah dan zit ik er nogsteeds mee
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 11:29
Elmoo
Elmoo is offline
Eerlijkheid duurt natuurlijk het langst Als ik jou was zou ik het gewoon vertellen, dan begrijpen je ouders ook beter waarom je naar die streek wilt. Ik heb mijn ouders nog niet gelijk ingelicht omdat ze op dat front een beetje stug waren. Na een week heb ik het verteld en het gaat nu allemaal prima
Oud 15-05-2004, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Elmoo schreef op 15-05-2004 @ 12:29 :
Eerlijkheid duurt natuurlijk het langst Als ik jou was zou ik het gewoon vertellen, dan begrijpen je ouders ook beter waarom je naar die streek wilt. Ik heb mijn ouders nog niet gelijk ingelicht omdat ze op dat front een beetje stug waren. Na een week heb ik het verteld en het gaat nu allemaal prima
Ik weet wel dat ik het moet vertellen maar ik durf het niet en ik weet nie hoe ik het moet aanpakken....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 11:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik zit met precies hetzelfde. Alleen is het nog niet m'n vriendje.

Ik denk er zelf aan dat hij bijvoorbeeld eerst naar jou toe komt en dat je hem dan voor gaat stellen aan je ouders (je vader). En dan vertellen dat hij best ver weg woont. Dat je dus ook naar hem toe wilt gaan en ookwel eens wil blijven slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 11:42
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 15-05-2004 @ 12:02 :
zo heb ik oowk wel eens iets uitgelegd jaah...
Maar dan begint hij er de volgende dag weer over dat weet ik cker.... en dan.... jaah dan zit ik er nogsteeds mee
ja maar dan hoef jij niet de eerste stap te zetten zeg maar. Dan zal hij de volgende dag op een geschikt moment wel naar je toe komen om te zeggen wat ie er van vind.
Je zegt zelf dat je het sowieso wilt vertellen omdat smoesjes niet een goeie oplossing is.
Als je zelf geen gesprek durft te beginnen laat je vader er dan maar 1 beginnen. Vervolgens MOET je er dan wel over praten
Oud 15-05-2004, 11:53
Verwijderd
Maar er is nog een probleempje.... Hij kan hier niet echt snel heenkomen omdat hij wat geldproblemen heeft....
En ik heb geld zat dus het is makkelijker om eerst naar hem toe te gaan... Ookal weet ik nie hoe het werkt met de trein enzo...
We zitten ook met een verbouwing.. dus njaah voor mijn ouwe kamer schaam ik me dood !!!
Ik zal het er met hem over hebben.....Of dat hij miskien toch eerst hierheen kan komen maar dat weet ik nog niet....
WAt is dit moeilijk zeg....
Strax vind mijn vader het niet goed dat hij zow ver woont ofzow.... Of dat ik daar in mijn eentje naar toe ga... (de 1ex neem ik een vriendin mee...) Maar toch....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 12:25
Verwijderd
je moet het gewoon zeggen, ze komen er anders toch wel achter. ze moeten hem toch een keer zien. ik vond het ook eng, maar ze maakten er geen punt van.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 13:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hoe oud is hij? Is vaak ook nog een reden waarom ouders misschien niet willen dat jij alleen zo'n verre reis maakt en blijft logeren...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2004, 13:37
Verwijderd
nou ik heb niet echt gezegd van: ik heb een vriendje.
ik heb gewoon meer zijn naam laten vallen, hij is bij mij thuis geweest, enz. volgens mij hebben ze het wel door, of ze zijn errug blind... haha
neej ik weet wel zeker dat ze het doorhebben.
misschien moet je het gewoon een keertje uitleggen, beter eerlijk zijn dan smoesjes gebruiken...
succes meid!
kussie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 14:42
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm... hij moet wat voor je over hebben!
en als hij bij jou is geef jij hem gewoon de helft van het geld voor het trein kaarrje terug al vind ik dat erg zwam van hem als ik geen geld heb... dan betalen mijn ouders dat wel kunnen de zijne toch ook doen of dat je dat tegen je vader zegt en dan zegt van maar als jij het kaartje betaald kan hij eerst hier komen

gegroet
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-05-2004 @ 14:11 :
Hoe oud is hij? Is vaak ook nog een reden waarom ouders misschien niet willen dat jij alleen zo'n verre reis maakt en blijft logeren...
Hij is 15 2 jaar ouder dus maar dat valt wel mee ...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:29
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 15-05-2004 @ 15:42 :
hmm... hij moet wat voor je over hebben!
en als hij bij jou is geef jij hem gewoon de helft van het geld voor het trein kaarrje terug al vind ik dat erg zwam van hem als ik geen geld heb... dan betalen mijn ouders dat wel kunnen de zijne toch ook doen of dat je dat tegen je vader zegt en dan zegt van maar als jij het kaartje betaald kan hij eerst hier komen

gegroet
Hij is juist heel veel geld schuldig bij zijn ouders dus daar mag hij het nie meer van lenen...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:59
DvoorA
DvoorA is offline
ik geef toe dat ik het ook altijd moeilijk vind om -vooral tegen mn vader- toe te geven dat ik een vriend heb. Ik krijg dan een hoop trammelant. De beste manier om voor mij te doen is eerst reclame maken tijdens het avondeten voor de jongen, dan een paar weken wachten zodat mn pa aan het idee kan wennen, en daarna die jongen (die zich natuurlijk even perfect aankleed) naar binnen loodsen voor een kruisverhoor.
Oud 16-05-2004, 11:32
Verwijderd
Maar wat moet ik nou zeggen als ik naar hem toe wil gaan.... Ik weet nie eens of ik het mag.. en hoe hij reageert...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:09
Verwijderd
ken je hem van internet? heb je elkaar uberhaupt wel eens ontmoet? omdat je zegt dat je de eerste keer een vriendin meeneemt..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:14
Verwijderd
ik was net zo oud als jou toen ik mijn vriend kreeg, hij woont ook ver weg. ik heb het gewoon gezecht. en gevraagd of ik naar hem toe mocht... dat mocht pas na 6 maanden
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:16
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
als hij nu al geen geld heeft en schuld denk je dan dat ie over aantal weken wel geld heeft om naar jou toe te komen?

wel lekker makkelijk voor hem als jij over je oren verliefd bent en iedere x naar hem komt zodat hem geen geld kost en alles

hoe kan ie je vriendje zijn alsje niet bij hem bent geweest hij niet bij jou?
dus echt serieus is het nog niet!!!

denk er goed over na want iemand kan zich goed voordoen maar in weze echt klootzak zijn
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:52
Verwijderd
Citaat:
~LiefEngeltje~ schreef op 16-05-2004 @ 13:16 :
als hij nu al geen geld heeft en schuld denk je dan dat ie over aantal weken wel geld heeft om naar jou toe te komen?

wel lekker makkelijk voor hem als jij over je oren verliefd bent en iedere x naar hem komt zodat hem geen geld kost en alles

hoe kan ie je vriendje zijn alsje niet bij hem bent geweest hij niet bij jou?
dus echt serieus is het nog niet!!!

denk er goed over na want iemand kan zich goed voordoen maar in weze echt klootzak zijn
ja want hij heeft een baantje
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:53
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 16-05-2004 @ 13:09 :
ken je hem van internet? heb je elkaar uberhaupt wel eens ontmoet? omdat je zegt dat je de eerste keer een vriendin meeneemt..
Hij is een vriend van een jonen die ik ken...en ik wou mijn vriendin meenemen omdat ik nie weet oe da moet met de trein enzow en de eerste keer naar hem toe da is gewoon eng.. en vreemd
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 16:25
Verwijderd
jmmr dat dr zow weinig reacties zijn...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:29
Verwijderd
trouwens, ik zou nooit, maar dan ook nooit naar hem toe gaan als ik hem nog nooit had gezien, of meegemaakt.
bij mij kwam hij naar mij toe, en dat was bij mij thuis met mijn ouders, en hij kwam zelf ook met zijn ouders, dus dat geeft je niet zo'n eng gevoel...
maar als je dan als eerste naar hem toe gaat zou ik dat als meisje zijnde nooit doen, ook niet met een vriendin. voor 't zelfde geld stuurt ie foto's van iemand anders op, en is het zelf een vent van 30, nou die kan 2 meisjes van 14 wel aan hoor. ik zou maar uitkijken als ik jou was.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 19:55
*$tylo*
*$tylo* is offline
Citaat:
DNMB schreef op 15-05-2004 @ 19:59 :
De beste manier om voor mij te doen is eerst reclame maken tijdens het avondeten voor de jongen
Reclame maken! Geweldig! Haha!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
*$tylo* schreef op 16-05-2004 @ 20:55 :
Reclame maken! Geweldig! Haha!
hoe wil ik dat dan gaan doewn??
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 06:15
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 16-05-2004 @ 21:35 :
hoe wil ik dat dan gaan doewn??
Das vrij simpel: zeggen dat je vriend enorm slim is, zoek interesses die hij en je pa delen, zeg tegen je moeder dat hij op haar favo idool lijkt, dat hij zulke goede manieren heeft, dat zijn ouders zulke leuke mensen zijn, dat hij zoveel doorzettingsvermogen en nuchter verstand heeft, dat hij tegen je zei: "ik meen het serieus met je, daarom wil ik je vader je hand vragen" (natuurlijk zegt geen jongen dit, maar dat maakt niet uit, verzin maar iets leuks). En dat hij je het liefst veilig thuis zou willen brengen omdat hij zo bang is dat je iets overkomt, maar dat dat tot zijn o zo grote teleurstelling niet gaat omdat jullie zo ver uit elkaar wonen. Mogelijkheden zat
Oud 17-05-2004, 08:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 16-05-2004 @ 19:29 :
trouwens, ik zou nooit, maar dan ook nooit naar hem toe gaan als ik hem nog nooit had gezien, of meegemaakt.
bij mij kwam hij naar mij toe, en dat was bij mij thuis met mijn ouders, en hij kwam zelf ook met zijn ouders, dus dat geeft je niet zo'n eng gevoel...
maar als je dan als eerste naar hem toe gaat zou ik dat als meisje zijnde nooit doen, ook niet met een vriendin. voor 't zelfde geld stuurt ie foto's van iemand anders op, en is het zelf een vent van 30, nou die kan 2 meisjes van 14 wel aan hoor. ik zou maar uitkijken als ik jou was.
jeetje wat erg zeg. Toen jij dus voor de eerste keer je (toekomstige?) vriendje zag waren jou ouders en zijn ouders erbij?!!?
Ik heb zelf ook wel is mensen ge-meet van het internet. En ik weet dat ik misschien een beetje te veel vertrouwen in de mens heb maar ja...Je gaat eerst met elkaar bellen en weet ik wat allemaal. Dan weet je heus wel of het allemaal snor zit. En als je dan echt zo panisch bent spreek je gewoon af op een station ofzo. Er zijn veel mensen daar dus als het echt een engerd zou zijn kan er weinig gebeuren.
Oud 17-05-2004, 10:03
duvelke21
duvelke21 is offline
eerlijk vertellen want eerlijkheid duurt het langst

x saskia
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
duvelke21 schreef op 17-05-2004 @ 11:03 :
eerlijk vertellen want eerlijkheid duurt het langst

x saskia
daarom vind ik het ook moeilijk om eerlijk te zeggen.. ik kan dat gewoon niet...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-05-2004 @ 09:33 :
jeetje wat erg zeg. Toen jij dus voor de eerste keer je (toekomstige?) vriendje zag waren jou ouders en zijn ouders erbij?!!?
Ik heb zelf ook wel is mensen ge-meet van het internet. En ik weet dat ik misschien een beetje te veel vertrouwen in de mens heb maar ja...Je gaat eerst met elkaar bellen en weet ik wat allemaal. Dan weet je heus wel of het allemaal snor zit. En als je dan echt zo panisch bent spreek je gewoon af op een station ofzo. Er zijn veel mensen daar dus als het echt een engerd zou zijn kan er weinig gebeuren.
ehm hij was mijn vriend nog niet hoor, en we gingen met z'n 2 naar strand op 'n duur, en toen gingen we naar zijn ouders toe want die zaten verderop.. het was ook niet zo de bedoeling van hij wordt mijn vriend.. we wilden elkaar gewoon beter leren kennen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 23:34
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-05-2004 @ 17:24 :
ehm hij was mijn vriend nog niet hoor, en we gingen met z'n 2 naar strand op 'n duur, en toen gingen we naar zijn ouders toe want die zaten verderop.. het was ook niet zo de bedoeling van hij wordt mijn vriend.. we wilden elkaar gewoon beter leren kennen
zo zie je maar weer hoe mensen kunnen verschillen. Ik vind het een beetje raar dat als je iemand gaat meeten dat je dat dan met beide ouders gaat doen. De mensen die ik en vrienden van mij meeten zijn ook helemaal niet bedoeld als 'dit wordt mijn vriend(in)'. Het is gewoon leuk om mensen te meeten

Ik vind het een beetje overdreven om zoveel wantrouwen te hebben als je iemand voor het eerst gaat ontmoeten.

maar het is wel goed. Anders wordt het zo'n lang off topic verhaal.
Oud 18-05-2004, 16:40
Cruz
Cruz is offline
Nou mijn ouders merkten gewoon aan me dat ik verliefd was. En zij kwamen ineens met de vraag is hij je vriend... Toen zei ik dus ja
Oud 18-05-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 18-05-2004 @ 00:34 :
zo zie je maar weer hoe mensen kunnen verschillen. Ik vind het een beetje raar dat als je iemand gaat meeten dat je dat dan met beide ouders gaat doen. De mensen die ik en vrienden van mij meeten zijn ook helemaal niet bedoeld als 'dit wordt mijn vriend(in)'. Het is gewoon leuk om mensen te meeten

Ik vind het een beetje overdreven om zoveel wantrouwen te hebben als je iemand voor het eerst gaat ontmoeten.

maar het is wel goed. Anders wordt het zo'n lang off topic verhaal.
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je iemand gaat meeten met beide ouders erbij...
Majah het liefste zou ik mijn vader helemaal nix van mijn liedesleven willen laten wete maar nu heb ikd us geen keus...
Ik wil niet liegen over zoiets tegen hem....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 22:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
girlytina4life schreef op 18-05-2004 @ 20:47 :
Ik vind het ook een beetje vreemd dat je iemand gaat meeten met beide ouders erbij...
Majah het liefste zou ik mijn vader helemaal nix van mijn liedesleven willen laten wete maar nu heb ikd us geen keus...
Ik wil niet liegen over zoiets tegen hem....
Vertel het nou maar gewoon tegen hem. Ik weet wel dat je denkt dat je het niet KAN vertrellen. Maar als je er uiteindelijk over begonnen bent bij je vader voel jij je meteen een stuk volwassener. Voor jou zelf is het meteen een hele overwinning. En het is ook gewoon goed dat je vader weet dat je met vriendjes bezig bent enzo. Vaders hebben dat niet altijd zo goed door. Je moet er gewoon echt met hem over praten of je het nou leuk vind of niet.
Oud 18-05-2004, 23:09
In_stilte
In_stilte is offline
Ik heb in de zelfde situatie gezeten; mijn moeder is overleden en hoe praat je dan met je vader ? Ik vond het doodeng, over vriendjes had ik het nog noooit met hem gehad.

Ik heb (een jaar geleden toen het "probleem" voor het eerst was met een jongen die toen mijn "bijna vriendje" was) een week rondgelopen met het probleem, een jongen die ver weg woonde, die ik 1 keer eerder had gezien, met wie ik heel veel online zat en had gepraat, op wie ik verliefd was.
Uiteindelijk heb ik gewoon bedacht ik zeg het gewoon het moet maar.....

"pap, ik wil het ergens over hebben, maar ik weet niet zo goed hoe, want ik had het er eigenlijk altijd met mamma over..."

-"hoe heet hij.....?"

Dus toen hij dat vroeg was alle spanning eraf en heb ik hem alles uitgelegt.

Tegenwoordig weet pappa eigenlijk altijd wel hoe het zit, tjah het is toch een behoorlijk groot deel van je leven, relaties enzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten