Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan me wel vinden in perseus' oplossing. |
![]() |
||
Citaat:
Je kan dat toch gewoon vragen aan je ouders? Ik vind dat niet helemaal terecht als je ouders meteen zouden reageren met : "WAT!! ben je helemaal gek geworden. Als je later oud en wijs bent mag je wel is een keer bij iemand gaan slapen" Als je de situatie uitlegt aan je ouders en maar veel met ze praat zijn ze heus wel bereid om toe te stemmen. Het is juist wanneer je dingen gaat verzwijgen en je ouders maar een beetje moeten gissen wat je dit weekend allemaal uitgespookt hebt dat je ze liever niet zullen laten gaan. Dan hebben ze hoogst waarschijnlijk veels te weinig vertrouwen in je dat je je een beetje behoorlijk zal gedragen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar zijn moeders voor vind ik majah ik heb die niet meer.... Dus ik durf er niet zo goed over te beginnen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan begint hij er de volgende dag weer over dat weet ik cker.... en dan.... jaah dan zit ik er nogsteeds mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je zegt zelf dat je het sowieso wilt vertellen omdat smoesjes niet een goeie oplossing is. Als je zelf geen gesprek durft te beginnen laat je vader er dan maar 1 beginnen. Vervolgens MOET je er dan wel over praten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb zelf ook wel is mensen ge-meet van het internet. En ik weet dat ik misschien een beetje te veel vertrouwen in de mens heb maar ja...Je gaat eerst met elkaar bellen en weet ik wat allemaal. Dan weet je heus wel of het allemaal snor zit. En als je dan echt zo panisch bent spreek je gewoon af op een station ofzo. Er zijn veel mensen daar dus als het echt een engerd zou zijn kan er weinig gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het een beetje overdreven om zoveel wantrouwen te hebben als je iemand voor het eerst gaat ontmoeten. maar het is wel goed. Anders wordt het zo'n lang off topic verhaal. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Majah het liefste zou ik mijn vader helemaal nix van mijn liedesleven willen laten wete maar nu heb ikd us geen keus... Ik wil niet liegen over zoiets tegen hem.... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Kinderen van gescheiden ouders: Hoe ga jij om met stief-familie? Miracle | 23 | 28-01-2004 16:07 | |
Liefde & Relatie |
Bemoeien je ouders zich ook zo? love is life | 6 | 16-03-2003 11:08 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |