Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2002, 10:18
Built to last
Built to last is offline
daar hoor je nl niks meer over.
Advertentie
Oud 10-05-2002, 10:35
Droyd
Droyd is offline
Ik vind inderdaad ook dat het veraderlijk stil is geworden rond dat onderwerp...
Oud 10-05-2002, 11:56
Slither
Slither is offline
Hij zal ongetwijfeld nog wel gezocht worden... Of ze 'm in de nabije toekomst zullen vinden? Ik betwijfel 't.
Oud 10-05-2002, 12:05
Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
Built to last schreef:
daar hoor je nl niks meer over.
wanneer de VS besluit dat wij weer iets moeten horen, is meer propeganda dan nieuws, helaas........
Oud 10-05-2002, 14:13
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

wanneer de VS besluit dat wij weer iets moeten horen, is meer propeganda dan nieuws, helaas........

Ik vind t raar hoe dingen opeens uit het nieuws kunnen verdwijnen en dat mensen het er dan automatisch niet meer over hebben.

Wat ik bijvoorbeeld graag zou willen zien is hoe t nu rond het WTC is, of ze het puin hebben geruimd, etc.. de enige beelden die ik heb gezien waren die van vlak na de ramp.

En zo werd het idd ook akelig stil rond het onderwerp 'bin laden'. Terwijl dat nog lang niet einde verhaal is..

Leuk vond ik dat na het huwelijk van willem-alexander en maxima ik niks meer over ze hoorde. Getrouwd, maxima ingeburgerd, einde verhaal. Alleen de privé zal vast nog wel elke week een paar bladzijdes aan ze besteden.

Cat
Oud 10-05-2002, 15:15
PV
PV is offline
Een paar weken geleden was dr toch nog een nieuwe videoband opgestuurd met hem dr op, dus hij zal nog wel leven. Ze konden door middel van schaduwen / stand van de zon bepalen waar de video was opgenomen, wat dus in Zuid-Afghanistan bleek te zijn gebeurd.

Dus dat je er niks meer over hoort is onzin. Tuurlijk is het wel propaganda van beide kanten, mja das altijd
Oud 10-05-2002, 15:31
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
PV schreef:
Ze konden door middel van schaduwen / stand van de zon bepalen waar de video was opgenomen, wat dus in Zuid-Afghanistan bleek te zijn gebeurd.
bla bla bla.... Toen ze hem in de 1e maand niet te pakken kregen wist ik al dat het ze niet meer zou lukken. Bin Laden is zeker geen domme man. Ik had een keer gelezen dat ze in 1 van zijn schuilplaatsen (afluister) apperatuur hadden gevonden waar de Amerikaanse FBI jaloers op werd.
Mijn verwachting is daarom ook dat hij niet meer gepakt zal worden.
Oud 10-05-2002, 16:11
waaromniet?
waaromniet? is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=58302

Hier is nog een recente topic over Bin en de zijnen. Daar kan je er over verder praten.

Regels voor berichten