Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind t raar hoe dingen opeens uit het nieuws kunnen verdwijnen en dat mensen het er dan automatisch niet meer over hebben. Wat ik bijvoorbeeld graag zou willen zien is hoe t nu rond het WTC is, of ze het puin hebben geruimd, etc.. de enige beelden die ik heb gezien waren die van vlak na de ramp. En zo werd het idd ook akelig stil rond het onderwerp 'bin laden'. Terwijl dat nog lang niet einde verhaal is.. Leuk vond ik dat na het huwelijk van willem-alexander en maxima ik niks meer over ze hoorde. Getrouwd, maxima ingeburgerd, einde verhaal. Alleen de privé zal vast nog wel elke week een paar bladzijdes aan ze besteden. Cat
|
![]() |
Een paar weken geleden was dr toch nog een nieuwe videoband opgestuurd met hem dr op, dus hij zal nog wel leven. Ze konden door middel van schaduwen / stand van de zon bepalen waar de video was opgenomen, wat dus in Zuid-Afghanistan bleek te zijn gebeurd.
Dus dat je er niks meer over hoort is onzin. Tuurlijk is het wel propaganda van beide kanten, mja das altijd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn verwachting is daarom ook dat hij niet meer gepakt zal worden. ![]()
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=58302
Hier is nog een recente topic over Bin en de zijnen. Daar kan je er over verder praten.
|
![]() |
|
|