ik:
* heb eigen paarden, waar ik zo'n 3uur per dag mee bezig ben, en nationale wedstrijden mee rij
* Ik denk veel na over dingen die me zijn overkomen, meer om er een les uit te leren en weer verder te gaan... of waarom iemand iets doet... ben altijd heel psychologisch bezig, en probeer mijn mensenkennis te verrijken
* Ga veel dieper in op dingen, en sta erg veel stil bij wat andere voelen (hou rekening met andere)
* ik schrijf graag (gedichten, column's, verhalen etc.)
* Gek op dieren, van kip tot koe...
* altijd mensen (/dieren) helpen, erg behulpzaam
* ik hoef niet dagelijks m'n vrienden over de vloer
* Ben maar een paar keer per jaar in de mood om uit te gaan, boeit me allemaal maar weinig
hij:
* Voetbalt, en wil/moet er alles van weten...volgt het dus op de voet
* fitnisst 2x per week
* houd wel van dieren, maar is er niet dagelijks mee bezig
* Kwa gevoelens uiten of in gesprekken voeren is het gewoon een echte vent... haha
* Wel behulpzaam net als mij, maar weet zich moeilijk te redden (wat terug te zeggen, of peptalk te houden) als iemand over zijn problemen verteld, of diep in de shit zit
* hij is graag bij vrienden, en vind ze ook enorm belangrijk
* gaat elke week uit
* loopt alle grote feesten af: trance energy, in Qontrol, riverdance, Qontact, DefQon1, Sensation black&white etc.(18+)
We verschillen aardig wat, hij is graag sociaal bezig, weinig thuis, altijd druk druk druk... en ik ben eerder ach beetje relaxen mag ook best hoor, niet lui, zeker niet, maar vlieg niet de godganzedag van hot naar her. Onze overeenkomst is dat we beide graag met sport bezig zijn, ookal is het totaal niet vergelijkbaar, toch komt hij ook rustig kijken bij een wedstrijd van mij of gaat een keer mee als ik moet trainen bijv. Hij moet meestal voetballen op maandag,donderdag en zaterdag en juist op die dagen zien we elkaar niet, dus ben nog nooit bij een wedstrijd van hem geweest, ookal zou ik wel graag willen, even m'n vent aanmoedigen

maar door de afstand vrijwel onmogelijk... Hij stapt graag en veel, en hier heb ik juist weinig mee

Het zal ook wel komen door ons leeftijdverschil, hij is immers 19 ik 15, lijdt je toch een aardig verschillend leventje, ookal hebben we hier verder nog nooit wat van gemerkt. Ik denk dat we aardig wat verschillen