Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
http://examenblad.kennisnet.nl/ --> tabblad helemaal bovenaan rechts 'Algemeen' --> exacte vakken --> algemene natuur wetenschappen
Daar staat een document over anw in vwo. Er staat dan wel dat er geen examens worden afgenomen, maar in dat document staan de onderwerpen die een leerling voor het schoolexamen moet weten. Lijkt me hetzelfde als wat jij moet weten Daniel? Vanaf pagina 5 ongeveer, je zou even kunnen kijken of dat klopt.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
deed jij vandaag ook schiftelijk ANW in arnhem, staatsexamen???? Ik ook namelijk, ik weet dan voor 99% zeker dat jij de jongen zonder rekenmachine was die achter mij zat. Hahah vet grappig dat je zo nog eens iemand van het forum tegen komt. het examen was terouwens best wel belachelijk makkelijk. Vooral die vraag die zo ging: jaap (een of ander persoon) leefde tot 1923, hij zij bla bla bla bla. Wanneer zij hij dit a. na de tweede wereld oorlog, en voor hirosjima b. voor de tweede wererld oolrog en na herosjima c. na de tweede wereld oorlog en na herosjima d. na herosjima en voor de eerste wereld oorlog c voor de tweede wereld oorlog en voor herosjima deze vraag vond ik wel het mafst van het hele examen, maar de rest was ongeveer van het zelfde niveau ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hiroshima (volgens mij) ![]() Hehe, klinkt al weer lekker, dat ANW examen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ja, die vraag ging over Lorentz. Ik las dus Einstein, en ik kon er al geen wijs uit worden. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
|