Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 12:30
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Ok, ik heb geen id waar ik dit anders moet posten dus dan maar ff hier..

Mijn vriendje en ik hadden 5 maanden verkering toen het uit ging.. Het liep voor mijn gevoel niet meer echt lekker, ook al weet ik niet precies waarom..
En nu het uit is.. (is nu anderhalve maand geleden) mis ik hem heel erg, en anderom ook..

Alleen is het wel goed om het nog es te proberen? Daar zit ik dus heel erg mee. Want hij zit voor de rest niet bij mij op school, en woont ergens anders.. Ik zie m alleen op msn, en in het weekend..

En ik wil het opzich wel nog es proberen, maar zometeen zitten we weer zo over een tijdje...

Heeft iemand een goeie tip ofzo voor me?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 12:46
In_stilte
In_stilte is offline
Als je weer een relatie met je ex wilt moet je zorgen dat datgene waardoor het uitging veranderd is, of het gewoon niet doen.

zo das mijn tip
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 12:49
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Ja, dat het veranderd..Maar ik zou nie weten wat.. Dat is ut juist.. En ik wil m ook best trug, en nog es proberen.. Maar aan de andere kant is het ook wel weer beter zo..
Oud 23-05-2004, 12:52
Dzjes
Dzjes is offline
Praten..praten..praten
Als je het gevoel hebt dat er weer iets fout zal gaan tussen jou en je (ex) vriend.. is de enige oplossing erover praten

Waarom het niet opnieuw proberen? Zolang je er allebei aan werkt en je best ervoor doet.. ?
Maar zeker niets forceren als je het gevoel hebt dat het goed gaat zo.. ?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:15
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
gewoon doen! heb zelf ook gehad en de tweede keer wa shet best! nu voo rde derde keer weer mert 1 en het zelfde meisje maar het gaat nu niet echt goed meer veel ruzie dus..
mja 2e keer was het best dus gewoon doen!

gegroet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:17
cyntha
cyntha is offline
Gewoon doen. Als jij hem heel graag terug wilt en hij jou ook, waarom zou je het dan niet opnieuw proberen. Wel zou ik er nog even goed met hem over praten, zodat het niet weer om dezelfde redenen uitgaat.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:33
kelticfairy
kelticfairy is offline
Inderdaad! praten is de enige oplossing. Ik heb zelf alweer voor de 3e keer met m'n vriend. Errug slecht eigenlijk. Niet dat ik het niet wou maar dat het zo gelopen is. De voornaamste reden dat het 2 keer eerder is uitgegaan is dat we beiden ons gevoel niet goed konden uitdrukken. Nu gaat het gelukkig steeds beter
Oud 23-05-2004, 13:37
The0
The0 is offline
De laatste (en enige) keer dat ik ooit opnieuw begon met een ex was het binnen 3 dagen weer uit.

Wil je niet ontmoedigen maar wel duidelijk maken dat je vaak erg bevooroordeeld aan zo'n 2e relatie begint.
Oud 23-05-2004, 13:45
Verwijderd
je moet wel onthouden dat het om een reden uitgegaan is. ik weet niet wat die reden bij jullie was, maar sommige dingen zijn niet goed op te lossen. als het bij jullie wel opgelost is zou je het kunnen proberen, maar miss gaat het ook wel weer mis. miss kunnen jullie wel hele goeie vrienden zijn, maar gaat het stelletje zijn niet zo lekker. je kan het nog eens proberen, maar blijf wel jezelf en houdt in je hoofd dat het mis kan gaan, dus praat veel en doe het rustig aan!!!
kuss
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:05
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
TnQ all..
Ik ga nog es hevig nadenken en dan hopen dak een antwoord heb.. haha
Oud 23-05-2004, 19:16
Darko
Darko is offline
kan je verder weinig meer vertellen dan de anderen.. alleen dat ik weet wat et is.. het is bij mij ook uitgegaan, maar nu zijn we na 4 maand "pauze" alweer twee maand bij elkaar en het gaat geweldig. Je moet idd gewoon zorgen dat hetgene waarom het uitgegaan is veranderd is..
Reageren

Regels voor berichten