Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 11:13
swolha
swolha is offline
eej

IK wil graag effe weten wat deze studies inhouden en wat de verschillen zijn opgebieden zoals et werkveld en dat soort zooi.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2004, 14:43
Verwijderd
Veel kan je denk ik al wel op sites van hogescholen vinden.

Bijvoorbeeld:
MWD

SPH

Als je nog erg twijfeld tussen die twee opleiding en je wilt/kunt eigenlijk nog niet kiezen, er zijn ook hogescholen die en oriënterend propedeuse-jaar aanbieden. Op de Hogeschool Rotterdam heb je bijvoorbeeld de Oriënterende Propedeuse Gedrag en Maatschappij (OPGM). Je krijgt dan een jaar lang de tijd om te kiezen voor de opleidingen Culturele en Maatschappelijke Vorming, Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, Personeel en Arbeid, Sociaal Pedagogische Hulpverlening of Pedagogiek. Voor meer informatie zie: http://www.hogeschool-rotterdam.nl/index.php?nid=89
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:53
MyDyingSic
MyDyingSic is offline
Ik weet niet precies het verschil, heb zelf alleen een voorlichting gevolgd van MWD, maar geloof iets van dat je met MWD meer met 1 persoon bezig bent en bij sph meer met groepen..
Als je meer wilt weten..een vriendin van me is 2e jaars SPH en k ken iemand die MWD doet..ik kan je hun meeladressen wel geven..stuur maar n privebericht
Reageren

Regels voor berichten