Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2004, 16:24
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
hey

ik heb de mogelijkheid om goedkoop ( 300 euro) naar canada te vliegen en om daar dan mijn familie te bezoeken, alleen ik zou maar 2 weken kunnen ivm school

ik vind 2 weken wel (TE)kort, maar goed

ik weet nog niet of ik zal gaan....
wat denken jullie?
Oud 02-08-2004, 16:51
Verwijderd
Waar in Canada zit je dan?
Oud 02-08-2004, 17:25
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
omg v toronto...

mijn ouders zijn er dan eigenlijk ook op tegen : ze vinden het te veel geld voor maar 2 weken,

ik kan wel 3 weken gaan maar dan mis ik dus de 1e week v school...
Oud 02-08-2004, 18:01
Ieke
Ieke is offline
Ik zou het toch wel doen. 2 weken is niet slecht hoor, ik ben zelf net 2 en een halve week naar de VS geweest en dat was ook wel mooi geweest. Een aantal jaar geleden zijn we zelfs maar voor een week naar Miami geweest, maar toch was het geweldig. En voor €300 is het best te doen.
Oud 02-08-2004, 18:06
Verwijderd
Ik zou het zeker doen
Oud 02-08-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
freakyfire schreef op 02-08-2004 @ 18:25 :
omg v toronto...

mijn ouders zijn er dan eigenlijk ook op tegen : ze vinden het te veel geld voor maar 2 weken,

ik kan wel 3 weken gaan maar dan mis ik dus de 1e week v school...
Vooraf: driehonderd euro is niet veel. Maar 2 weken Canada is wel erg weinig. Ik ben zelf een keer een maand naar Ottawa en omgeving geweest en dat was niet erg lang. Dat komt omdat uitstapjes vaak een aantal dagen duren; steden liggen nou niet echt naast elkaar.
Ik zie dat je 17 bent; ik zou nog een jaar wachten en je rijbewijs halen, daarna met een auto door Canada gedurende een langere tijd.
Oud 02-08-2004, 18:32
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
stefano schreef op 02-08-2004 @ 19:06 :
Ik zou het zeker doen
Inderdaad, en 300 euro voor 2 weken naar Canada is echt niet duur.
Oud 02-08-2004, 18:47
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
sja ,, nu nog even mijn ouders ervan overtuigen

ben al vaker in canada geweest, en elke keer was het voor 4/5 weken, ( samen met mijn ouders) en nu hebben ze dus zoiets van ja, je moet dan wel minimaal 3 weken gaan.

alleen als ik dan zou gaan ( voor 3 weken ) mis ik de de 1e week van school.( niet dat ik dat nou zo erg vind maar goed )
Oud 02-08-2004, 18:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Doen!
Oud 02-08-2004, 18:57
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
voor het geld zou ik het niet laten,..kbedoel 300 voor 2 weken is niet zo duur.
Maja het ligt eraan wat je wilt gaan doen, als je wilt gaan rondtrekken, dan zijn 2 weken misschien wel erg kort, maar als je in Toronto blijft, en daar het een en ander gaat doen...zou ik het zeker doen,...maja wie ben ik he
Oud 02-08-2004, 20:40
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik zou het doen... 300 euro is volgens mij een kansje, en 2 weken lekker vakantie is toch heerlijk... ik denk dat als je niet gaat je er later alleen maar spijt van krijgt... en 1 week van school missen.. hmm een vreselijk griepvirus .
Oud 03-08-2004, 00:20
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
alluman schreef op 02-08-2004 @ 19:31 :
Ik zie dat je 17 bent; ik zou nog een jaar wachten en je rijbewijs halen, daarna met een auto door Canada gedurende een langere tijd.
In Amerika moet je 21 zijn om met een huurauto te mogen rijden en ik denk dat dat ook best het geval zou kunnen zijn in Canada. In dat geval heb je dus niks aan een jaartje wachten.
Oud 03-08-2004, 08:35
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-08-2004 @ 19:55 :
Doen!
Niet eens over nadenken!
Oud 03-08-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 03-08-2004 @ 01:20 :
In Amerika moet je 21 zijn om met een huurauto te mogen rijden en ik denk dat dat ook best het geval zou kunnen zijn in Canada. In dat geval heb je dus niks aan een jaartje wachten.
Hij heeft toch familie daar? Dan kan hij toch hun auto lenen - heb ik ook gedaan...
Oud 03-08-2004, 15:07
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
alluman schreef op 03-08-2004 @ 11:53 :
Hij heeft toch familie daar? Dan kan hij toch hun auto lenen - heb ik ook gedaan...
Als dat kan is het wel wat.
Oud 03-08-2004, 15:52
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
aangezien ik 17 ben... heb ik dus nog geen rijbewijs..

maar daar gaat het nu ook niet om...

anyways:

mijn ouders komen nu met ut argument: ja je doet dit jaar eindexamen en dan ben je eerder vrij van school, en dan kun je dan als nog vliegen ook voor 300/400 euro en dan kun je veel langer gaan...

ik wil gewoon daar NU naartoe...

maar goed
Oud 03-08-2004, 15:58
Impulse
Doen!
Oud 03-08-2004, 16:03
thunder110
thunder110 is offline
Betaal je het zelf? Ik snap anders het argument van je ouders niet.
Oud 03-08-2004, 16:07
ParisPlage
ParisPlage is offline
Volgend jaar heb je ook wel weer 300 euro (of meer hoop ik voor je!) en dan ga je dan toch lekker ergens anders naar toe? Canada heb je dan al mooi gehad!
Mooi levensmotto: doe NU wat je nu kunt doen. Dan kun je later weer andere dingen doen (mocht je dat willen!)
Oud 03-08-2004, 18:23
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 03-08-2004 @ 16:52 :

maar goed
dan moet je gewoon gaan.
Oud 03-08-2004, 18:42
Verwijderd
300 euro voor twee weken is niks, de meeste vakanties naar bestemmingen dichterbij zijn al veel duurder als je korter dan twee weken gaat. Ik zou het wel weten.
Oud 03-08-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
freakyfire schreef op 03-08-2004 @ 16:52 :
aangezien ik 17 ben... heb ik dus nog geen rijbewijs..

maar daar gaat het nu ook niet om...

anyways:

mijn ouders komen nu met ut argument: ja je doet dit jaar eindexamen en dan ben je eerder vrij van school, en dan kun je dan als nog vliegen ook voor 300/400 euro en dan kun je veel langer gaan...

maar goed
Ik snap je topic eigenlijk niet. Je stelt eerst dat het niet weet en vraagt om advies. En vervolgens stel dat je daar nu heen wilt gaan. Volgens mij wil je alleen maar horen dat je moet gaan, want laten we wel wezen: weinig mensen zullen jouw vraag negatief beantwoorden. Natuurlijk zal iedereen zeggen, dat je moet gaan.

Ik denk dat je gewoon moet doen wat je ouders zeggen: wachten. Canada ligt daar voorlopig nog wel en die vluchten blijven ook goedkoop. Als jij per september aan je examenjaar begint, dan lijkt me het niet goed om je eerste week te missen en daarna enkele weken aanpassingsproblemen te hebben (zoals meestal na een vakantie).

Als je je examen haalt, dan kun je eind mei/begin juni al op vakantie en wie weet kun je dan zelfs een aantal maanden met de rugzak erop uit. Als je slim bent, dan laat je die €300/€400 daarvoor opzij zetten.
Oud 03-08-2004, 20:33
Jenifer
Jenifer is offline
Citaat:
freakyfire schreef op 02-08-2004 @ 17:24 :
hey

ik heb de mogelijkheid om goedkoop ( 300 euro) naar canada te vliegen en om daar dan mijn familie te bezoeken, alleen ik zou maar 2 weken kunnen ivm school

ik vind 2 weken wel (TE)kort, maar goed

ik weet nog niet of ik zal gaan....
wat denken jullie?
Als ik jou was zou ik die kans gelijk grijpen.
Het is al een goedkope reis en je ziet toch je familie.
Het is wel 2 weken en misschien is het wel kort maar het is beter dat je ze die 2 weken ziet dan helemaal niet.
Misschien kan je het ook wel voor elkaar krijgen om de eerste week van school vrij te krijgen.
Oud 03-08-2004, 23:21
lilo
lilo is offline
sorry hoor... maar 300 euro voor 2 weken canada is niet veel. meteen doen dus..vooral als je er familie hebt zitten.. tis geen zonde van je geld
Oud 04-08-2004, 17:47
Dakota
Dakota is offline
300 euro is spotgoedkoop voor zo´n reis naar Canada. Ik zou het wel weten....
Advertentie
Oud 11-08-2004, 15:59
Verwijderd
300 euro doen! Gewoon 3 week gaan joh, de eerste week van school is meestal nog noggal slack

waar krijg je trouwens een ticket zo goedkoop?
Advertentie

Regels voor berichten