Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2004, 17:33
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat vind jij als je vriend(inn)en je op een avondje uit of een andere gelegenheid proberen te koppelen met iemand van het andere geslacht?

Ik vind het maar nix. Ik wil zelf een meid zoeken en het op mijn eigen manier doen. De meeste van mijn vrienden kunnen ook heel irritant gaan worden met koppelpogingen, zo irritant dat ik soms kwaad op ze word. Ik vind het dus maar niets.

Wat vinden jullie daarvan?

Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 20:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 17:38
EciD
EciD is offline
het is ook zeer irritant, maar als je verliefd bent op iemand, en diegene ook op jou en er gebeurd niks dan is het wel handig als iemand je een 'handje' helpt. maar ik vind koppelen zelf leuker dan gekoppeld worden. het is zoiezo wel f. irritant
Oud 05-08-2004, 17:38
Maarten
Maarten is offline
Tralalala hangt er vanaf
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:15
dani-daniel
dani-daniel is offline
mn vrienden proberen het weleens, maar vaak willen ze dan te ver gaan en wordt het irritant.... maar het kan weleens helpen
Oud 05-08-2004, 18:26
Verwijderd
Ik vind dat beetje puberraal gedoe... Ik ben daar nu echt te oud voor... (maar ja is ook niet nodig heb een vriendje )..

Mijn vriend heeft wel een coole koppelpoging gedaan... hij ging mij even aan een vriend koppelen... athans zei hij... Dus we gingen een avond wat drinken met zijn 3en (hij, zijn vriend en ik)... Maar eigenlijk was het alleen zijn bedoeling om mijn voor zichzelf te krijgen ... Het is hem trouwens wel gelukt toen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 18:33
Erbenda
Erbenda is offline
Vroeger probeerden m'n vriendinnen me wel te koppelen ja... maarja dat deed ik ook bij hen. Tegenwoordig blijft het erbij dat ze me waarschuwen als ze een leuke jongen voor me zien, aangezien ze wel een beetje 'm'n smaak' weten. Ze zouden dan al te graag actie voor me willen ondernemen, maar ze doen het igg alleen als ik zeg dat ze dat mogen doen. Gelukkig maar...
Oud 05-08-2004, 18:35
Charlottetje
Charlottetje is offline
koppelen is echt niets...
voor de grap nog wel lollig, maar niet als je er iets serieus mee wilt. als mensen verliefd zijn mag je ze wel helpen (dus goede situaties creeeren) maar daar houd het dan ook echt op, vind ik
Oud 05-08-2004, 21:04
Verwijderd
hmm wij hadden voor een maatja van ons een keer een koppelpoging gedaan, met een meid waarvan we zeker dachten te weten dat hij het niks zou vinden. ( 125 kg schoon aan de haak, en een trollenkop ) 3 jaar later zijn ze getrouwd..
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 21:09
Verwijderd
Is me nog nooit overkomen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:05
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
Ik ken mezelf, ik ga dan juist die persoon zo veel mogelijk uit de weg die ze voor mij op het oog hebben en zelfs al zou ik dr mogelijk interessant vinden, dan nog zou ik blijven ontkennen
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 22:25
chursel
chursel is offline
heb ooit een vriend van mij met de beste vriendin van mijn (ex) vriendin gekopelt en ze zijn nog steeds bij elkaar ;D
Oud 05-08-2004, 22:49
Verwijderd
Ik vind het af en toe leuk om mensen ong. te koppelen, als ik tenminste weet dat ze elkaar leuk vinden. Ik heb er echter een hekel aan als mensen mij proberen te koppelen, óf omdat ik hem niet leuk vind, óf omdat ik niet weet of hij mij wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 23:04
dwight88
dwight88 is offline
ik vind het een van de meest irritant dingen die mensen bij mij kunnen doen. Ook al weten ze dat ik diegene leuk vind. Ik was al niet zo'n "held" in het contact leggen, als ik gekoppeld werd had ik het gevoel dat ik "moest", en daar werd het niet relaxter op...

laat mij t maar lekker zelf uitzoeken
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:06
Verwijderd
Ik kan dat echt niet uitstaan. Waar bemoeien ze zich mee, ik kan zelf wel wat regelen (oke kan ik niet... maar dat hoeft niemand anders voor mij te doen). Dat irriteert me echt Het ligt er ook aan hoe ze het doen (zonder het aan mij te vragen) en wat voor type het is...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:10
Verwijderd
Verschrikkelijk irritant.

Als een chick ook serieus dat aanbod aanneemt, is dat ook reden genoeg om haar per direct te negeren.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:22
Verwijderd
niet leuk, vooral niet als het broertjes van vrienden zijn...btje vervelend en kansloos
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:24
Shitonya
Shitonya is offline
Als ze dat proberen, mogen ze alvast een schietgebedje doen, want mij koppelen is mission impossible
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 06-08-2004 @ 01:24 :
want mij koppelen is mission impossible
Zal toch wel meevallen???

Allemaal leuk en wel koppelen en stuff? Maar als mensen elkaar leuk vinden komt het vaak wel goed, dus waarom helpen bij mensen die elkaar niet een zien?? Kortom alleen doen als iemand het zelf vraagt... En anders niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:45
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
sybje schreef op 06-08-2004 @ 01:34 :
Zal toch wel meevallen???

Neuh
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 00:59
lamahangen
lamahangen is offline
koppelen, tsja, iemand probeert me nu te koppelen, de mogelijkheid om iemand te leren kennen die ik anders nooit zou hebben ontmoet? Waarschijnlijk weinig kans om dan als serieuze relatie met echte verliefdheid uit te komen naar toch kans, en waarschijnlijk niet het allersaaiste wat je kan overkomen
zolang het maar niet tegen je wil gebeurt
Oud 06-08-2004, 15:48
Verwijderd
gekoppeld worden is af en toe wel leuk (was, heb een vriend) zolang het niet te ver gaat, en koppelen is af en toe ok wel eens leuk, of nouja koppelen, meer aanmoedigen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 16:19
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Hangt er vanaf
Of ik ga er niet op in
Of ik ga er wel op in en verpest t
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 14:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Alex schreef op 06-08-2004 @ 01:06 :
Ik kan dat echt niet uitstaan. Waar bemoeien ze zich mee, ik kan zelf wel wat regelen (oke kan ik niet... maar dat hoeft niemand anders voor mij te doen). Dat irriteert me echt Het ligt er ook aan hoe ze het doen (zonder het aan mij te vragen) en wat voor type het is...
* herkenning, echte 100% herkenning *

Maar tis vaker zo bij mijn vrienden dat als ze me proberen te koppelen, dan is het met een meid die ik helemaal niet ken. Gaan ze ook nog extra irritant doen tegen me, waardoor ik niet meer weet hoe ik me moet gaan gedragen tegenover diegene waarmee ze je willen koppelen. Niet dat ze verkeerde gedachtes krijgt...
Oud 07-08-2004, 14:38
Verwijderd
Het is zwaaaaaaar irritant. Ik zoek het zelf wel uit, anderen hebben toch geen verstand van mij
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 15:09
annetjuh
annetjuh is offline
zwaar irritant.
ik loop dan vaak weg en mompel zoiets van als je een wip nodig hebt kun je het vast wel alleen.
en dan zoek ik een eigen ventje.
Oud 07-08-2004, 15:12
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ach als je hebt over tijdens het uitgaan, dan kan het weleens makkelijk zijn.

Je hebt oogcontact met iemand, maar verder schiet het niet op. Dan kan het weleens makkelijk zijn als een vriend (van wie dan ook) er "tussenkomt", hoef je het zelf niet meer te doen .

Maar goed, dat mogen ze alleen doen als ze weten dat ik wel geinteresseerd ben .

Verder heb ik geen behoefte aan een koppelpoging.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 21:33
Sade
Sade is offline
Citaat:
Maarten schreef op 05-08-2004 @ 18:38 :
Tralalala hangt er vanaf
... maar meestal is het irritant, dus doe ik het liever zelf.
Oud 07-08-2004, 21:59
Weylyn
Weylyn is offline
Ik ben zelf niet zo'n held op dat gebied, dus als het me niet opvalt doen ze maar. Het kan nooit kwaad, ze bedoelen het (meestal) goed.
Oud 07-08-2004, 23:36
Bo
Bo is offline
Dat vind ik helemaal niks. Ik wil dat zelf in de hand hebben. Daarbij vind ik het nochal triets om je te laten koppelen, dat maakt geen goede indruk bij de andere partij, I guess. Ik heb en gebruik mijn eigen tactiek..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Weylyn schreef op 07-08-2004 @ 22:59 :
Ik ben zelf niet zo'n held op dat gebied, dus als het me niet opvalt doen ze maar. Het kan nooit kwaad, ze bedoelen het (meestal) goed.
Dat idee heb ik nou nooit dat ze het goed bedoelen. Volgens mij doen de meeste mensen (vrouwen/meisjes vooral) het om een goed gevoel over zichzelf te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:11
Gruppie
Gruppie is offline
duwtje in de rug, kan fijn zijn, maar je moet t toch zelf afmaken

Gister op een feestje had ik aan m'n vriendin waarmee ik was verteld dat ik een jongen al een tijdje leuk vond (ken hem verder niet, maar qua uiterlijk viel hij me op), we raakten aan het eind met o.a. hem aan de praat. Op gegeven moment was ik supermoe en wilde naar huis, mijn vriendin wilde blijven en zei: ' maar dan fiets je helemaal alleen naar huis' zegt die jongen ' ik zou je wel naar huis willen brengen, maar kheb geen fiets'. Antwoorde ik; ' nee hoor, is niet nodig!'

argh ben echt dommm jammer dat je de klok niet 24 uur terug kunt draaien...

Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 19:49.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 19:54
justlikeme!
justlikeme! is offline
irritant, tenminste.. meestal wel.. Bepaalde vriendinnen gaan dan verschrikkelijk irri doen, waardoor die kerel meestal afknapt dat schiet dus niet echt op. Om er mee in gesprek te komen kan soms handig zijn, maar daarna moeten ze me maar met rust laten, dan regel ik het liever zelf!
Oud 08-08-2004, 20:30
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2004 @ 22:09 :
Is me nog nooit overkomen.
En als het zou gebeuren zou ik duidelijk laten weten dat ik het zelf wel af kan. Maar mijn vrienden doen dat soort dingen niet. Gelukkig.
Reageren

Regels voor berichten