Advertentie | |
|
![]() |
|
Linux distributies zijn bijna altijd gratis, althans zolang je ze van internet download (en dat is wel altijd legaal ja
![]() www.linuxiso.org heeft een snelle FTP waar over 't algemeen op rendabele snelheid een Linux ISO vandaan te halen is. Overigens zou ik Mandrake niet aanraden voor een P75, de beste keuzes zijn dan Slackware of Debian, en dan zou ik voor die laatste gaan. Goede Debian Handleiding: http://panic.et.tudelft.nl/debian/ha...bian22hdl.html |
![]() |
|
Supersnelle server met veel verschillende Linux distros erop:
ftp.nluug.nl Da's de Unix User Group ofzo, hele snelle server, zeker even kijken.
|
had mandrake geinstalleerd, maard a ging idd mega traag. heb alles der nu weer afgeflikkerd, en windows 95 weer geinstalleerd.
ga het nog wel eens proberen op een snellere pc, maar dan moet ik eerst effe een aparte partitie aanmaken en dat zoek ik nu effe nie. bedankt voor de tips iig
|
Laatste RH die ik gedraait heb is 6.2 draait prima op een P75, moet je het wel HELEMAAL uitkleden. Wil je het uitkleden besparen begin dan met DEBIAN, neh, je hebt niet standaard 40 spelletjes, maar wel de spullen die je nodig hebt. Mandrake daar moet je helemaal niet aan beginnen op een P75, je mag al blij zijn als de installatie daarop wil starten
![]() SuSE, ook niet zo verstandig net als Mandrake meer gemaakt voor de wat krachtigere pc's. En Slackware zou ik ook niet doen, aan het linux/unix-groenheids-niveau te horen. Kortom download even 3 cd's van debian, de installatie is 80% gewoon op ENTER drukken. Oftwel moet lukken ![]()
||
Citaat:
![]() En als je de installatie goed wilt doen volg je de Handleiding Debian GNU/Linux 2.2, ben je verzekerd van een goede installatie. |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is een beetje hulp van buitenstaanders soms ook best handig, zeker als je echt even niet verder kan ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||