Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 16:47
droomkoningin
droomkoningin is offline
Je hoort altijd mensen spreken over 'vlinders in hun buik' en je leest het overal enzo, maar.... vlinders?? Of ja... Dat o-zo-gelukzalige gevoel van verliefdheid...

Als ik iemand heel erg leuk vindt, heb ik eerder een baksteen in m'n maag als ik weet dat ik hem zie of ook als ik alleen maar aan hem denk. En dan bedoel ik als je iemand leuk vind waar je niks mee hebt.

Ik bedoel: meer mensen daar 'last' van??
Oud 23-05-2004, 17:22
Lorelei
Lorelei is offline
Eerst vlinders omdat ik 'm leuk vind.
Daarna een baksteen omdat het steeds dichterbij komt en hij mij ook leuk lijkt te vinden.
En dan weer vlinders omdat de ergste vindt-hij-me-nou-wel-of-niet-leukspanning over is.

Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:25
Verwijderd
Een combinatie van beide. Met mijn vriend had ik in het begin altijd een nerveus gevoel in m'n maag wanneer ik aan hem dacht, de vlinders dus. Maar wanneer ik dan in de trein naar hem toe ging en er bijna was, dan werd het een baksteen. En ik kon ook zó misselijk van de zenuwen zijn (heb vaak in de trein over moeten geven wanneer ik bijna bij hem was ). Mja, dat beetje-nerveuze gevoel (de vlinders dus) waren wel fijn. Maar die baksteen... bwugh.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:26
Lilything
Lilything is offline
Vlinders als ik iemand leukvind
en degene ergens in de verte zie lopen,
als degene vervolgens naar me toekomt om met me te praten dan voel ik idd een baksteen

maarre......vlinders.....
die dromerige buien waarbij je tv e.d. niet meer boeiend vind
heerlijk
Oud 23-05-2004, 17:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-05-2004 @ 18:25 :
Een combinatie van beide. Met mijn vriend had ik in het begin altijd een nerveus gevoel in m'n maag wanneer ik aan hem dacht, de vlinders dus. Maar wanneer ik dan in de trein naar hem toe ging en er bijna was, dan werd het een baksteen. En ik kon ook zó misselijk van de zenuwen zijn (heb vaak in de trein over moeten geven wanneer ik bijna bij hem was ). Mja, dat beetje-nerveuze gevoel (de vlinders dus) waren wel fijn. Maar die baksteen... bwugh.
oh ja.. pff.. dat heb ik nog steeds wel eens. meestal niet als ik naar m'n vriend ga trouwens. Maar bijvoorbeeld naar een feestje of zo. Brr, dan kan ik zo misselijk worden. En ik weet niet eens waarom.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:31
duivelaartje
duivelaartje is offline
Als ik eerst iemand leuk vind en hij tegen mij zegt dat hij mij lief, leuk en mooi krijg ik ook altijd kriebeltjes en vlindertjes. Als ik echt superverliefd word komt er af en toe een baksteentje bij. Maar wel een prettig gevoel eigenlijk. Een "zware" buik voor met kriebels en vrolijke vlindertjes.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:33
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ja, 'vlinders' noemen ze dat

Als ik verliefd ben, heb ik de hele dag door buikpijn.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 17:45
Chosen
Chosen is offline
Bij m'n vriendin had ik eerst (toen ik dr nog niet kende zegmaar) een heleboel vlindertjes in mn buik, en een uurtje ofzo voor ons eerste afspraakje kreeg ik die baksteen. Ik denk dat dat een beetje angst is van "wat nou als hij/zij me niet leuk vind?". Maar ik heb inmiddels nog altijd vlinders als ik bij dr ben .
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 18:58
MissMeike
MissMeike is offline
Ik heb tot nu toe alleen maar vlinders..

Nou.. nee.. laatst een baksteen. Toen hij en zijn vrienden naar me zaten te kijken en ik er geen idee van had of ik dat positief of negatief moest opvatten. Daar ben ik trouwens nog steeds niet achter.

Maarja, toennet weer vlinders. Want hij had me een mailtje gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:26
Verwijderd
Ik heb eigenlijk noch vlinders noch een baksteen.
Gewoon kriebels eigenlijk, dan moet ik opeens mijn vriend dus even zoenen ofzo. Anders word ik helemaal druk, hyper en vervelend. Weet het ook niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 19:55
ABrules
ABrules is offline
ben vergeten hoe het voelt ben ook wel beetje jaloers op jullie maarja wat doe je eraan
Reageren

Regels voor berichten