Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Van die right said fred en 2 unlimited shizzle doelt gij zeker op?? Das wel gay ja Vroeger had je echt veel van die troep, dat weet ik nog 2 brothers on the fourth floor, whigfield, snap, capella en nog meer van die crap ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed in feite zijn 'steen' en 'metaal' ook maar vreemde genrenamen. 'Industrieeel' vind ik nog steeds wel een coole. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen omdat er toen van die übergay semi-dance muziek op mtv was toen je klein was? ![]() Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 10:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Neem van mij aan dat je op veel metal wel meer kunt feesten dan op die poeptroep van jou ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Valt me trouwens ook op dat voornamelijk de "intelligentere" dance-vormen geluisterd worden: DnB, Electro, IDM, Deephouse ![]() Wat ik dan wel weer niet snap is dat er weer zulke belachelijke replies komen als: "Dance doet mij denken aan begin jaren '90" (onderbouwing mis ik ?) en "Waarom kun je alleen op dance dansen, volgens mij gaat dat ook op niet-dance?", nou je moet het beestje toch een naam geven. En om 't nou allemaal "House" te gaan noemen is ook wat kort door de bocht met alle substijlen tegenwoordig. ![]() Ik zit zelf trouwens ook op ClubCharts.nl en daar blijkt dat de doelgroep voor dance écht velen malen groter is. Vind het wel ietwat vreemd om hier te zien dat 't niet zo leeft, aangezien ik veel rondhang op dance-gerelateerde fora.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Giorgio Moroder Black Devil Alexander Robotnick Klein & MBO A Number of Names Telex Brian Martin A Split-Second Capricorn Kano Massimo Barsotti Moskwa TV My Mine Rudy & Co Labels: Emergency Records Delirium Records Fuzz Dance <3 /edit: en je kan ook eens kijken of er hier nog wat leuks tussen staat. Laatst gewijzigd op 02-06-2004 om 12:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
i-robots - italo electro disco underground classics (2004) vind ik zeer fijn (zie soulseek) (en het rare is ik kende gewoon een hoop van die liedjes al ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben Liebrand - Italo disco mix edition II.mp3 is de beste italo-mix die ik ken non-stop tophits ![]() |
![]() |
|
italo topic.
hehe ik heb vroeger nog wel eens naar jou zoegenoemde 'dance' geluisterd. heb nog enkele platenbakken gevuld staan. nu meer idm/breaks/dnb/breakcore en heel veel meer meer iets voor jou: http://www.clubcharts.nl
|
![]() |
|
|