Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee even serieus: Ik vind DK ook een geschiktere plek, maar al eerder is besloten dat het gewoon op de huiswerkfora hoort. Ik denk niet dat we dat besluit nog een keer gaan herzien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als voorbeeld haal ik toch graag dit topic aan. De resultaten op Letteren lijken me inderdaad duidelijk, maar zou het ook zo zijn als het op DK werd geplaatst? Grim |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ontoppic: Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gezien de doelgroep van het forum (scholieren) en de originele intentie (hulp bij huiswerk e.d.) zouden jullie dit besluit eens moeten heroverwegen. Doordat dergelijke enquetes naar fora waar geen kip komt worden verplaatst, help je die mensen van de wal in de sloot. Een enquete is natuurlijk volkomen nietszeggen met 10 reacties van een erg beperkte (niet doorsnee) groep mensen. En dat de Kantine achteruitgaat? Pff. Alsof het ooit niveau heeft gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Terwijl je voor een enquete misschien ook graag reacties wilt van mensen die er geen of weinig verstand/interesse hebben op dat gebied, maar wel je enquete in willen vullen. En ik denk dat DK (of bijv S&S) meer een doorsnee biedt dan de huiswerkfora.
|
Overigens...Deze enquete bijvoorbeeld op EcV, staat er m.i. erg ongelukkig. Volgens mij zou je minder moeten kijken naar voor welk vak een enquete is, maar meer op welk forum het onderwerp het best past...want een enquete over openbaar vervoer vind ik nou niet echt wat voor EcV....maarja
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat ik hier bedoelde was natuurlijk dat je dan géén nee hoeft te zeggen als je er geen zin in hebt. Pas als je tijd en zin hebt klik je het subforum aan en zie je de enquetes. Dit was alleen maar een suggestie, niet een aanvraag ofzoiets. -- further more, ik denk niet dat er iemand is die om het doelgroep argument heen kan draaien, het is alleen zo dat er blijkbaar mensen zijn die het argument niet groot genoeg vinden, dat kan, natuurlijk. Zou alleen nog wel meer meningen willen zien. Gewoon zodat ik weet dat ik stil moet zijn of niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Je bent ook niet verplicht ze in te vullen." en als je ze niet wilt zien, stem dan voor een subforum ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2004 om 22:23. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben uit principe tegen enquetes ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|