Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 15:30
Vissertje
Vissertje is offline
er is een gozer die ik leuk vind (nogsteeds)
en sinds een tijdje praten we heel gezellig enzo, en er kan echt iets uitkomen (denk ik), kwestie van 2 weken ofzo.

maar nu kom ik er achter dat voordat hij met mij gezellig begon te praten dat ie bij een meisje is geweest (dat veel te jong voor hem is) en dat ie daar is blijven slapen (nisk gdaan) en dat hij zei dat hij haar leuk vond en haar daarna heeft laten vallen. en dat hij haar nu negeert.
(en heb gehoord dat hij dat vaker heeft gedaan zo, maar of dat waar is weet ik niet).

en ik ken hem al best lang, 3 maanden ofzo, en heb m ook al vaak ontmoet, en is de laatste keren echt gezellig geweest.

nu ben ik zo bang dat hij dat ook bij mij gaat doen.. endat ie misschien alleem maar zo tegen me praat omdatie me wil gebruiken..

wat moet ik nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2004, 15:42
Vissertje
Vissertje is offline
please help..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:20
Vissertje
Vissertje is offline
jongens please. t zit me echt hoog
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:36
Verwijderd
anders doe je ff kalm aan, we kunnen niet heksen.........

Zijn gedrag lijkt nogal playerig te zijn, maar misschien was hij gewoon tot de ontdekking gekomen dat hj en dat andere meisje niet bij elkaar pasten, om welke reden dan ook.

Als je nu aan het twijffelen bent, kun je beter nog wat de kat uit de boom kijken.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:50
Balance
Balance is offline
Dat je je topic upt als er een paar dagen niet op is gereageerd, oke... Maar een paar minuten

En ik zou gewoon met hem praten. Vragen waarom ie dat meisje toen liet vallen bijvoorbeeld en vragen of, wat ie voor jou voelt, wel echt is.
Oud 20-05-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 16:30 :
en ik ken hem al best lang
Toen dacht ik 2 jaar.

Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 16:30 :
3 maanden ofzo
Toen wist ik dat je misschien iets langer met deze om moet gaan om hem beter te leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:06
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 17:50 :
En ik zou gewoon met hem praten. Vragen waarom ie dat meisje toen liet vallen bijvoorbeeld en vragen of, wat ie voor jou voelt, wel echt is.
we hebben nog niks ofzo, maar we kletsen wel gezellig en hij doet lief tegen me. afgelopen weekend was eht ook heel gezellig, toen ik m zag (steeds arm om me heen enzo, op een moment mn hand vast)

Maar als ik het aan m vraag dan weet ik zeker dat hij weer dichtklapt (zoals hij altijd doet) en dan is het niet mogelijk om een paar dagen contact met m te krijgen (ofja dat was zo in het verleden). Nu probeer ik er alles aan te doen om niet te snel te gaan en ben bang dat al sik het vraag dat hij me opdringerig vind.

ik laat hem niet weten dat ik wat weet, wil eerst weten of hij me ziet zitten en zal alleen tegen m spreken als ik zijn gezicht kan zien (dan moet hij iig reageren).

maar ben zo bang dat ik er dalijk, doordat ik zo gek op m ben, met mn ogen open intrap..

omdat ik wel eens verhalen over hem heb gehoord
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:15
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 18:06 :
omdat ik wel eens verhalen over hem heb gehoord
Tja, dat is altijd lastig maar misschien zijn al die verhalen niet waar (dat betwijfel ik trouwens..). Verder kun je toch best met hem om gaan, gewoon gezellig, je hoeft niet gelijk met hem van alles en nog wat te gaan doen? Gewoon rustig aan en dan zou je er achter kunnen komen of het met jou wel serieuzer is dan met dat andere meisje.
Oja en iemand 3 mnd kennen, is niet echt lang, maar probeer hem maar wat beter te leren kennen dan, lijkt me wel slim.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:47
Vissertje
Vissertje is offline
ik ken veel karakter eigenschappen van hem, en ik weet wat hij wel en niet leukvind (ofja, ik weet wat hij niet leuk vind).
ik heb ook een weekje verkering met m gehad (hele tijd geleden) niet dat ik m dan heb leren kennen, maar ik weet hoe hij een beetje in elkaar zit.

en de laatste tijd doet ie zo lief tegen me, maar als je zoeits dan ontdekt...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 17:51
Balance
Balance is offline
Ik volg het niet helemaal.
Je weet dus nog helemaal niet of ie jou wel leuk vindt?
Maar vlak daarvoor was het nog maar een 'kwestie van 2 weken'?

Hoe dan ook: als je wat met hem wil krijgen, zou ik toch ervoor zorgen dat je ook met hem kunt praten. Wat stelt je relatie voor als je dat niet kunt? Dus als hij daar nog niet aan toe is, zou je misschien nog even kunnen wachten en zorgen dat je hem écht goed kent. Want 3 maanden is natuurlijk erg kort. (hoewel jij dat erg lang lijkt te vinden..)
Oud 20-05-2004, 18:12
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 18:51 :
Ik volg het niet helemaal.
Je weet dus nog helemaal niet of ie jou wel leuk vindt?
Maar vlak daarvoor was het nog maar een 'kwestie van 2 weken'?
ik weet haast zeker dat hij me mag (mits hij me niet voor de gek houd). en k ga m binnenkort vaker zien.. en ik denk dat wanneer ik m de volgende keer zie, dat er een grote kans is dat we zoenen..
en dan heb ik m weer terug..
maar ben bang dat wanneer hij dat doet hij dat wil doen om misbruik van me te maken...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 18:48
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 19:12 :

maar ben bang dat wanneer hij dat doet hij dat wil doen om misbruik van me te maken...
Als je zo bang bent moet je er niet aan beginnen..

En anders goed opletten, en je gevoel je verstand niet latne overheersen!
Oud 20-05-2004, 18:51
annetjuh
annetjuh is offline
hij is player.
je kunt ook verstandig zijn en hem gebruiken
en als uit eindelijk blijkt dat hij je niet gebruikt heb je beet.
Oud 20-05-2004, 18:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Dat "ik heb gehoord...blablieblo" is altijd zo grappig...van wie? De buurvrouw die het van een vriend heeft en die van een oom en die van een zus en die van een verre vriend en die via mail van een austrlische heks en die van Andre kuipers toen die in de ruimte zat en die tijdens een chatsessie met een kindje van het barneveld college en die van zijn zus en die is toevallig collega van het meisje waar het om gaat o_0
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 19:03
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 20-05-2004 @ 19:59 :
Dat "ik heb gehoord...blablieblo" is altijd zo grappig...van wie? De buurvrouw die het van een vriend heeft en die van een oom en die van een zus en die van een verre vriend en die via mail van een austrlische heks en die van Andre kuipers toen die in de ruimte zat en die tijdens een chatsessie met een kindje van het barneveld college en die van zijn zus en die is toevallig collega van het meisje waar het om gaat o_0
oh jah!!
Oud 20-05-2004, 19:06
Vissertje
Vissertje is offline
een meisje heef thet me zelf verteld, dat ze ooit door hem benaderd is. en nu dit verhaal weer. en dat hij nogal slijmt op internet (iig toen).

maar hij zegt ook steeds dat ie een vriendin wil, dat hij dat mist..
dus lijkt me stom als je daar dan misbruik van maakt?

ik ga hem iig niets zeggen van wat ik denk, want ik wil er zelf achter komen wat hij wel of niet voelt. en anders gebruik ik m gewoon voor de seks
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 08:23
Verwijderd
maw er is dus geen probleem
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:07
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 20-05-2004 @ 20:06 :
en anders gebruik ik m gewoon voor de seks
hhhmp waarom denken ze nou nooit zo over mij
Oud 23-05-2004, 19:22
Vissertje
Vissertje is offline
ik heb m dus gezien, hij had me gevraagt mee uit te gaan.
en laten we het zo stellen dat ik echt niet begreep waarom hij me mee had gevragen. hij keek me amper aan, zei amper wat tegen me en zorgde dat hij nooit dicht bij mij in mn buurt stond/liep (altijd iemadn anders ertussen)

ik snap er geen zak van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten