Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik het aan m vraag dan weet ik zeker dat hij weer dichtklapt (zoals hij altijd doet) en dan is het niet mogelijk om een paar dagen contact met m te krijgen (ofja dat was zo in het verleden). Nu probeer ik er alles aan te doen om niet te snel te gaan en ben bang dat al sik het vraag dat hij me opdringerig vind. ik laat hem niet weten dat ik wat weet, wil eerst weten of hij me ziet zitten en zal alleen tegen m spreken als ik zijn gezicht kan zien (dan moet hij iig reageren). maar ben zo bang dat ik er dalijk, doordat ik zo gek op m ben, met mn ogen open intrap.. omdat ik wel eens verhalen over hem heb gehoord |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oja en iemand 3 mnd kennen, is niet echt lang, maar probeer hem maar wat beter te leren kennen dan, lijkt me wel slim. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan heb ik m weer terug.. maar ben bang dat wanneer hij dat doet hij dat wil doen om misbruik van me te maken... |
![]() |
||
Citaat:
En anders goed opletten, en je gevoel je verstand niet latne overheersen!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |