Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 21:18
~Roosje~
~Roosje~ is offline
Hoi allemaal!!!

Zo nu ga 'k eens ff lekker mijn mening spuien want dit is echt zwaar irritant! komt ie: Ik vind dat mensen eens op moeten houden met het veroordelen van andere mensen over wanneer zij voor het eerst met sex begonnen met hun vriend(in). De één is er na 2 weken klaar voor om een beetje rustig aan te beginnen ermee de ander pas na 10 maanden, so what?! Hou dan op met "oooh, dat is wel snel, best wel hoerig!!!" of andere lullige opmerkingen als "hebben ze zo lang gewacht omdat hij nog hoopte dat 'ie groter werd ofzo?"

Soms wordt ik hier zo knettergek van als dat ondwerp eens ter sprake komt en mensen je meteen daarop beginnen te beoordelen!

Julie niet dan? of overdrijf ik weer eens? (nou ja, lucht iig op!)
spui je mening, ben nieuwsgierig!

en als je nog leuke, scherpe reply's weet op zulke opmerkingen is dat helemaal goed!

liefs Roos
Oud 19-05-2002, 21:25
Verwijderd
Sja, ik heb er eigenlijk helemaal niks aan toe te voegen. Ik vind het inderdaad ook belachelijk dat er een soort maatstaf zou bestaan waaraan je kunt aflezen of het normaal is dat bepaalde personen snel of niet snel met elkaar naar bed gaan. Dat is je reinste onzin. Er staat nergens vastgelegd welke periodes daarvoor zijn. De enige persoon aan wie je verantwoording schuldig bent, ben je zelf...en als je vrede hebt met jezelf, heb je dus precies lang genoeg gewacht. Simpel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 21:39
muckymouse
muckymouse is offline
ok iedereen moet t natuurlijk zelf weten maar ik vind dat je niet na 1 dag met iemand t bed in duikt.

ik zou t iig niet doen, maar ik veroordeel niemand erom, ieder z'n keus
Oud 19-05-2002, 21:51
kippebil
kippebil is offline
kgeef roosje helemaal gelijk ...

xxx kim
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 08:21
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
Hoi allemaal!!!

Zo nu ga 'k eens ff lekker mijn mening spuien want dit is echt zwaar irritant! komt ie: Ik vind dat mensen eens op moeten houden met het veroordelen van andere mensen over wanneer zij voor het eerst met sex begonnen met hun vriend(in). De één is er na 2 weken klaar voor om een beetje rustig aan te beginnen ermee de ander pas na 10 maanden, so what?! Hou dan op met "oooh, dat is wel snel, best wel hoerig!!!" of andere lullige opmerkingen als "hebben ze zo lang gewacht omdat hij nog hoopte dat 'ie groter werd ofzo?"

Soms wordt ik hier zo knettergek van als dat ondwerp eens ter sprake komt en mensen je meteen daarop beginnen te beoordelen!

en als je nog leuke, scherpe reply's weet op zulke opmerkingen is dat helemaal goed!

liefs Roos

Als je een relatie krijgt zie je je vriend/vriendin veel vaker en op een andere manier dan daarvoor. Meestal moet je nog vrij veel over en van elkaar leren. Bovendien moet je vertrouwd met elkaar raken en elkaars lichaam leren kennen.
Als je dan meteen met elkaar naar bed gaat sla je volgens mij te veel over.
Waarom reageren veel mensen met: "oooh, dat is wel snel, best wel hoerig!!!" ? Wanneer je pas net een relatie hebt is het heel moeilijk te peilen of dit wel of niet een serieuze relatie is die jaren kan duren. Je bent verliefd en vind elkaar geweldig. Vaak is het zo dat het na een aantal maanden alweer uit is. Wanneer je meteen met iemand seks hebt aan het begin van de relatie neem je dat risico dat het niet voor jaren is voor lief. Blijkbaar wil de persoon het intiemste niet puur delen met de persoon waar hij/zij veel van houd en waar hij/zij helemaal voor zou gaan. Seks gaat dan dus meer over seks in plaats van over liefde. Volgens mij wordt er daarom vaak gereageerd met 'slet' e.d.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 09:36
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
Hoi allemaal!!!

liefs Roos
You go girl!
Oud 20-05-2002, 10:41
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef:
ok iedereen moet t natuurlijk zelf weten maar ik vind dat je niet na 1 dag met iemand t bed in duikt.

ik zou t iig niet doen, maar ik veroordeel niemand erom, ieder z'n keus
same here

en ik vind dat mensen die er nogal lang mee w8en (zoals ik ) ook niet vreemd aangekeken moeten worden, of veroordeeld..
(in de zin van preutse trut of whatever)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 11:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

same here

en ik vind dat mensen die er nogal lang mee w8en (zoals ik ) ook niet vreemd aangekeken moeten worden, of veroordeeld..
(in de zin van preutse trut of whatever)
Dat zeggen ook alleen de preutste trutten hè?

j/k
Oud 20-05-2002, 12:28
Verwijderd
ik geef je groot gelijk eigen intreseert me het niet eens of ze naar bed gaan ja of nee hoe snel ze naar bed gaan etc. dat zoeken ze maar lekker zelf uit.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:56
Verwijderd
Hja weet je, zo heel veel gezeur hoor ik hier eigenlijk nooit over hoor. Hooguit eens 1 of 2 personen die er dan iets vervelends over zeggen, maar hun uitspraken worden dan heus ook wel weer door anderen bekritiseerd hoor. Dus maak je niet te druk hierom joh; als het goed is sta jij achter je keuzes dus dan hoef je je ook niks aan te trekken van gezeik van anderen. Laat ze lekker lullen, tis jouw leven!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 13:11
GeNeVa
GeNeVa is offline
Je moet het je niet aantrekken... dat soort opmerkingen komen voort uit frustraties... denk ik gewoon altijd!

Wat langer wachten heeft als voordeel, dat je elkaar wat meer vertrouwd, en elkaars lichaam een beetje hebt leren kennen. Maar dat verschilt ook weer per stelletje hoe snel dat gaat!
Oud 20-05-2002, 13:53
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
saffie schreef:
Hja weet je, zo heel veel gezeur hoor ik hier eigenlijk nooit over hoor. Hooguit eens 1 of 2 personen die er dan iets vervelends over zeggen, maar hun uitspraken worden dan heus ook wel weer door anderen bekritiseerd hoor.
Nee ik snap eigenlijk niet waarom je er dan zo druk om maakt...
Oud 20-05-2002, 15:00
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
Hoi allemaal!!!

liefs Roos
vind ik ook ik heb met me huidige vriend maar 3 dagen gewacht en heb dr geen sec spijt van gehad..ik ken m al veel langer en ik hou echt zoveel van die jongen en hij van mij...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 15:45
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

Dat zeggen ook alleen de preutste trutten hè?

j/k
dus nou noem jij mij een preutste trut?????

w8 jij maar grrrr

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
metalgirl schreef:

Nee ik snap eigenlijk niet waarom je er dan zo druk om maakt...
Uhh ja dit snap ik ook even niet, want ik maak me er ook voor geen meter druk om. Ik heb niks van mezelf op dit gebied waar ik me voor schaam, en ik kan heus wel tegen een beetje kritiek zolang deze goed onderbouwd is.
(maar ik denk dat je m'n reactie niet goed gelezen, of goed begrepen heb, want daar staat juist in dat ze... nou ja lees 'm nog maar eens)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten