![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik vind dat mensen die er nogal lang mee w8en (zoals ik ![]() (in de zin van preutse trut of whatever) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() j/k
|
Verwijderd
|
Hja weet je, zo heel veel gezeur hoor ik hier eigenlijk nooit over hoor. Hooguit eens 1 of 2 personen die er dan iets vervelends over zeggen, maar hun uitspraken worden dan heus ook wel weer door anderen bekritiseerd hoor. Dus maak je niet te druk hierom joh; als het goed is sta jij achter je keuzes dus dan hoef je je ook niks aan te trekken van gezeik van anderen. Laat ze lekker lullen, tis jouw leven!
|
![]() |
|
Je moet het je niet aantrekken... dat soort opmerkingen komen voort uit frustraties... denk ik gewoon altijd!
Wat langer wachten heeft als voordeel, dat je elkaar wat meer vertrouwd, en elkaars lichaam een beetje hebt leren kennen. Maar dat verschilt ook weer per stelletje hoe snel dat gaat!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(maar ik denk dat je m'n reactie niet goed gelezen, of goed begrepen heb, want daar staat juist in dat ze... nou ja lees 'm nog maar eens) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zeurende pijn in rug poetic_tragedy | 2 | 29-01-2006 15:08 | |
Psychologie |
Zeuren Zeuren Zeuren. Volume | 9 | 16-01-2005 13:58 | |
Liefde & Relatie |
Me twijfels.. of zeur ik?? Some | 9 | 17-09-2003 19:43 | |