Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik krijg nu al continu naar m'n hoofd geslingerd dat het duidelijk is dat het mij allemaal niet interesseert en niet uitmaakt, dat ga ik niet verergeren ![]()
||
Citaat:
![]() En juist dat ze nu ineens zo onredelijk is en ik haar niets lijk te kunnen vertellen maakt 't zo raar. Ik zou op 't moment bijna écht willen dat ze gewoon weer ging roken, 't is net alsof er een heel ander persoon zit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
't is logisch dat je niet wilt dat jij de oorzaak bent dat ze weer gaat roken, maar het lijkt me ook niet dat zij wil dat zij de oorzaak is dat jij je rot voelt of wel? Misschien kun je van die nicotinepleisters of kauwgom voor d'r kopen? 'k weet niet of dat werkt ed...maar dan heb je iig nog een kans? Kun je het goed met de vriend van je moeder vinden? Hoe is hij er onder? Misschien kun je met hem praten? |
![]() |
||
Citaat:
En ik kan op zich best met haar vriend overweg, alleen momenteel is ze continu kwaad op mij en leuk, lief, aardig en vriendelijk tegen hem. En ze geeft mij de schuld van dingen die hij verkeerd doet; dat maakt dat ik 'm nu even niet uit kan staan. En het bizarre is; hij is tegelijk met haar gestopt met roken, maar hij is er heel kalm over. Mijn moeder praat over niets anders dan over sigaretten ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bij dat gesprek zat hij er net dus ook bij en eerlijk gezegd kreeg ik een beetje het idee dat hij haar gelijk gaf, waardoor ik ook weer aan mezelf ga twijfelen. Misschien heb ik ook wel geen gelijk en stel ik me maar aan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (En al is het zo, waarom is dat slecht?) En waarom niet slim? En 'vaak' is niet altijd. Volgens mij is een verslaving naast iets psychisch over het algemeen ook iets lichamelijks (bij roken iig, dacht ik). En wat doet het 'strijd met jezelf' er toe...? En het niet kunnen helpen van anderen...? Anderen kunnen soms best helpen tijdens een strijd met jezelf. Juist. (Maar goed, daar had ik het niet over.) En los daarvan: TS is wel haar dochter, die verdient dit niet. Hoe moeilijk die moeder het ook heeft of wat dan ook, dat vind ik geen geldig excuus voor haar gedrag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Sowieso, als jij je er rot door voelt, dan is dat in mijn ogen een teken dat er iets niet goed zit. Zeker als je normaal gesproken goed met je moeder overweg kunt.) |
![]() |
||
Citaat:
en het slaat nergens op maar dat cynische gedoe word vanzelf minder dus sterkte ermee
||
Citaat:
![]() Maar vandaag gaat het nog steeds goed. Ze was onverwacht eerder thuis waardoor ik de kans op ruzie weer groter achtte, maar het lijkt vandaag mee te vallen. Al kan dat ook komen doordat ik serieus de benen uit m'n lijf loop voor d'r.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Roken tijdens zwangerschap Noddy | 21 | 16-08-2004 11:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
tips om stoppen met roken te vergemakkelijken Warsocket | 53 | 18-07-2003 13:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Zana Nas-t Zeekoe | 12 | 30-01-2003 14:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Roken tijdens zwangerschap?!? Cat | 10 | 18-08-2002 16:17 |