Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb het liefste (ondanks dat het een k*tclub is) Bayern doorgaat, want Real is zo'n extreem commercieel voetbalbedrijf, al die vedettes, argh!
Bayern is idd ook niets maar dat is tenminste nog een team dat niet vrijwel volledig is gekocht. En leuk voor Makaay natuurlijk. Maar Bayern moet daarna wel meteen uitgeschakeld worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik gok op een 1-2 ![]()
||
Citaat:
![]() De 4 - 1 gescoord door Bart-Williams was trouwens wonderschoon. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Jullie vergeten iets, de Engelse topclubs, de spaanse topclubs en de italiaanse topclubs, geven niet veel om de beker.
Inter gaf in 2002 niet eens om de UEFA-Cup....... De NOS doet daar altijd heel verontwaardigd over, maar Roma, Madrid en ManU spelen vaak met een B-team in de beker.....
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar denk je nu echt dat Depor, Barca en Real zich druk maken om de spaanse beker...... Die hebben ze al zo vaak gewonnen, dan is de landstitel of de CL veel belangrijker..... AS Roma speelde laatst voor de beker tegen Palermo, en twee keer kwamen ze met een B team aanzetten. Komop zeg, die teams maken zich echt niet druk om de beker... Maar waar jullie het over hadden ben ik het geheel mee eens. Gewoon alle ploegen in 1 pot en loten maar!!!!!
|
waarom zouden topclubs nu nog 8 wedstrijden per seizoen meer moeten spelen alleen om een amstelcup, een prijs waar nu 2 clubs in de finale staan die bijna niet meer voor europees voetbal in aanmerking komen.
en denken jullie nu echt dat psv zin heeft om tegen de flevoboys te spelen als er over 3 dagen de topper tegen ajax op het programma staat, of een europese wedstrijd. ik dacht t niet met alle respect voor de flevoboys
||
Citaat:
PSV moet dan gewoon spelen waar ze tegen geloot worden en geen gezeik. Utrecht had vorig jaar europees en speelde dus lang niet alle wedstrijden voor NAC precies hetzelfde.
||
Citaat:
|
Ik 2001 won FC Twente de beker.
Ze deden toen vanaf het begin mee, speelden dus alle wedstrijden. Dan krijg je dus na mate het tournooi vorderd, dat men meer meeleefd met FC Twente. De spelers en supporters groeien als het ware in het tournooi. Nouja dit klinkt wel erg sprookjes achtig, maar het klinkt i.i.g. beter dan, dat je pas in de kwartfinale wordt ingeloot. Dan is er toch weinig aan. Nu heb je nog een soort poule systeem. De eerste 2 of 1 gaat ![]() Voorstel: ALLE CLUBS IN 1 KOKER. EN LOTEN MAAR. NA ELKE WEDSTRIJD OPNIEUW LOTEN. DAN IS HET SPANNEND EN LEUK. en dan geen gezijk, van de uitclub wint als de burgervader de wedstrijd verbied.......Gewoon spelen die handel
|
inderdaad is het voor een club als twente geweldig om een heel toernooi te spelen. maar ajax psv en feyenoord denken daar heel anders over. hun agenda staat vol met europese toernooien waar ze in groeien: psv nu eufa cup, feyenoord in 2001 vorig jaar ajax in de championsleage.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ja de KNVB is de meest waardeloze organisatie die we in Nederland hebben, hoewel dit kabinet een behoorlijke poging doet om die prijs weg te kapen voor de neus van de heer Kessler... achja we zullen het maar niet over de UEFA en de FIFA hebben, ik heb en geen zin in 1200 pagina's tekst en een enorme opkomende slopersdrift...
|
Lijkt me ook een veel beter systeem om alles tegelijk in te loten, dan krijg je een veel leukere competitie. Maar de topclubs gaan hier sowieso moeilijk over doen omdat ze het te druk vinden worden, zoals hierboven ook al ongeveer is gezegd
|
![]() |
Of je bent een topclub of je bent het niet. Arsenal staat in de halve finale van de FAcup, staat bovenaan (ruim) in Engeland en in de kwartfinale van de CL... Dus ach, ze moeten niet zo zeuren, en als het ze echt niet boeit, gewoon niet meedoen.
|
Op zich ben ik het er ook wel mee eens, maar de agenda word dan wel erg vol. Dus stel ik voor:
Nederland 3 profcompetities iedere competitie 12 teams onderste 3 degraderen steeds, en bovenste 3 promoveren. 2 keer spelen tegen iedereen. En dan hebben we wat meer ruimte over, dus stoppen we daar een BeNe-Cupje in! (amstelcup-principe maar dan voor Nederland en Belgie. Alleen voor profclubs) |
![]() |
||
Citaat:
Niet aanstellen moeten ze, ze krijgen verdomme veel meer salaris dan een normaal werkende Nederlander. In Engeland spelen er toch ook 20 clubs op het hoogste niveau? Daar zeuren ze ook niet om dat ze 4wedstrijden meer moeten spelen dan bijv. in Nederland. (Kan deze discussie niet beter besproken worden in het Amstelcup topic?)
|
Verwijderd
|
Ik ben het met EmilioFCG eens. Voor het geld wat ze tegenwoordig verdienen in het voetbal mogen ze best een paar wedstrijden extra spelen. Als Nederland écht geen Mickey Mouse competitie wilt worden, dan zullen ze niet zo zielig moeten doen en gewoon alle clubs dezelfde regeltjes opleggen.
Zo was het vorig jaar dat Feyenoord drie of vier thuiswedstrijden moest winnen om de beker te winnen (wat helaas niet lukt ![]() |
![]() |
|
Klopt.
Als er spelers zijn die een half miljoen euro in het jaar verdienen, dan moeten deze zeker niet gaan zeuren over het 'drukke' progamma. Trouwens 5x in de week trainen. Daar voor betaald krijgen, en dan nog wedstrijden, wat een droombaan. Er zijn mensen die 40uur in de week aan de lopendeband staan, voor 1000 euro in de maand. WERKEN VOOR JE CENTEN!!! En als het Ajax allemaal niet kan boeien, dan bedanken ze toch lekker voor de AC. Als Ajax zich daar te groot voor voelt..... Trouwens die toppers van Ajax, die moeten dat toch makkelijk aankunnen, een wedstrijdje tegen de poldervogels, tussendoor.... tinus niet zo slap praten!
|
het grote verschil is dat ze in engenland, spanje en alle andere toplanden +/- 50.000 eurie in de week verdienen en een superprof in nederland 500.000 per jaar dat scheelt dan toch mooi 40.000 per week.
dan heb ik dat verschil in topclubs weggepraat, maar die nederlandse topclubs moeten dan wel evenveel wedstrijden spelen. oke dit seizoen ajax en feyenoord niet, maar alle duitse ploegen zijn europa al uit terwijl psv nog om de week zijn wedstrijdjes moet spelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel IV. Verwijderd | 332 | 17-12-2008 11:58 | |
Vrije tijd |
Buitenlands voetbal topic Stom Konijn | 31 | 20-07-2007 17:37 | |
Vrije tijd |