Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 22:44
phrase
phrase is offline
ook hoi

gisteren ben ik voor het eerst gepijpt, en eerlijk gezegd.... ik vond het wel lekker, maar ik werd er niet meer opgewonden van. Ik bedoel, het bracht me niet verder. Ligt dat dan aan degene die mij pijpte? Want volgens mij deed die wel genoeg moeite!
had die persoon het soms anders moeten doen??? i'm confused & disappointed....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 00:11
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
phrase schreef:
ook hoi

gisteren ben ik voor het eerst gepijpt, en eerlijk gezegd.... ik vond het wel lekker, maar ik werd er niet meer opgewonden van. Ik bedoel, het bracht me niet verder. Ligt dat dan aan degene die mij pijpte? Want volgens mij deed die wel genoeg moeite!
Hoe bedoel je van dat je er niet "meer opgewonden" van werd??? Bedoel je dat je dacht dat je dan opgewondender zou worden dan wanneer je zex zou hebben of jezelf zou aftrekken? Eeen harde is een harde, opgewondender kan alleen met de geest, dat je zelf het idee hebt, dat je iets opwindend vind of niet.

Mocht je bedoelen met "meer opgewonden" dat je niet klaar kwam... misschien dat die ene niet wilde dat je klaarkwam in ?haar? smoeltje/ keel?

Ow, wat ik wel heb gehoord van iemand, is dat een tongpiercing heel erg lekker kan zijn bij het pijpen ... weet het zelf niet hoor, maar die ene waar ik het dan van heb gehoord had een zogenaamd "pijpdiploma" daarvoor gekregen ... ahum... overbodige info, maar goed, moet mijn naam nakomen uiteraard.

Maar alsnog van mij dus de vraag... wat is jouw vraag precies? (hoe bedoel je dus opgewondender???)
Oud 12-05-2002, 02:48
Verwijderd
Je moet ook niet verwachten dat je door gepijpt te worden ineens bloedgeil wordt of supersnel komt ofzo. Het is gewoon lekker warm en zacht, maar voor de rest niet. Zie het meer als stimulans voor wat nog komen gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:03
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Je moet ook niet verwachten dat je door gepijpt te worden ineens bloedgeil wordt of supersnel komt ofzo. Het is gewoon lekker warm en zacht, maar voor de rest niet. Zie het meer als stimulans voor wat nog komen gaat.

Daar sluit ik mij volledig bij aan

Het is meer een soort inleiding voor het 'echte' werk. Het is heel fijn natuurlijk maar niet het fijnste
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 16:52
phrase
phrase is offline
nou ja... om dat ik (oa hier op forum) steeds lees over klaarkomen bij t pijpen, het lijkt me toch wel een ervaring op zich. en dan een andere algemene vraag: waaruit bestaat het seksleven van 2 homo's dan, behalve anaal neuken??? alleen trekken lijkt me ook vrij saai dan....
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:12
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
phrase schreef:
nou ja... om dat ik (oa hier op forum) steeds lees over klaarkomen bij t pijpen, het lijkt me toch wel een ervaring op zich. en dan een andere algemene vraag: waaruit bestaat het seksleven van 2 homo's dan, behalve anaal neuken??? alleen trekken lijkt me ook vrij saai dan....
eerrruugg cliché

bestaat het sex leven van hetrosexuele dan uit meer dan alleen neuken (of dat nou vaginaal is of anaal) trekken, beffen en pijpen?

het is maar wat je der zelf van maakt...

en van pijpen kom ik zeker niet snel klaar, MITS het goed gebeurd, dan kan ik der zeker van komen, ik kom dan ook anders, met een ander gevoel, maar zoals ik al zei, als het niet goed gebeurd kan ik er zelfs bij in slaap vallen (is overkomen ) en dat lag gewoon aan het feit dat het dan wel enorm lekker is, zoals nare man al zei: warm en zacht, maar niet genoeg stimulatie voor een orgasme of een opklimmende weg naar het orgasme...

je kan wel je partner aanwijzingen geven over wat jij nou precies wel lekker vind, of ze harder of juist zachter moet gaan zuigen...

dus ik denk dat communicatie wel een belangrijk punt is wil je nog enigzins sneller vooruitgang boeken.

succes
Oud 12-05-2002, 20:53
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
mschien moet je dr wat aanwijzingen geven
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 21:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
[QUOTE]Pletterprater schreef:

Ow, wat ik wel heb gehoord van iemand, is dat een tongpiercing heel erg lekker kan zijn bij het pijpen ... weet het zelf niet hoor, maar die ene waar ik het dan van heb gehoord had een zogenaamd "pijpdiploma" daarvoor gekregen ... ahum
[/QUOTE

jep, das helemaal waar!
Oud 13-05-2002, 22:20
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Hmm en ik dacht eigelijk dat t helemaal niet vaak voorkomt dat jongens niet klaar komt van pijpen, valt gelukkig best mee..
Mijn vriend zegt pcies t zelfde als Nare Man en Soullar
Oud 13-05-2002, 22:21
phrase
phrase is offline
kee dan...... thx voor de reacties mensen...

kwil alleen nog wel ff zeggen dat het van mijn kant niet aan de communicatie schortte hoor. maar het was meer heen en weer bewegen dan letterlijk zuigen! vond ik op zich dus geen probleem....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:15
cerys
cerys is offline
kan ook aan jou liggen.. sommige jongens komen klaar als ze alleen een beetje over een kussen wrijven met hun ding, anderen echt alleen tijdens ehm de daad?
Oud 15-05-2002, 21:01
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
phrase schreef:
maar het was meer heen en weer bewegen dan letterlijk zuigen! vond ik op zich dus geen probleem....

maybe moet je haar dat dan vertellen... dat ze er wat variatie in moet brengen, en je aankijken .. schijnt ook opwindend te zijn!

en misschien zich meer moet focussen op dat stukje waar je eikel overgaat in de schacht.. (snappie?)
Oud 15-05-2002, 23:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

maybe moet je haar dat dan vertellen... dat ze er wat variatie in moet brengen, en je aankijken .. schijnt ook opwindend te zijn!

Afwisseling verhoogd mijn "weerstand" tegen klaarkomen juist...hoe regelmatiger het tempo hoe eerder ik op een hoogtepunt kom.
Oud 16-05-2002, 07:52
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

hoe regelmatiger het tempo hoe eerder ik op een hoogtepunt kom.
een stijgende lijn in tempo wil ook welleens helpen
Oud 16-05-2002, 16:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
phrase schreef:
ook hoi

ik denk dat het aan de persoon ligt klinkt lullig maar als ik dat bij me vriend doe dan wordt ie echt knettergek en heel hard dus t zal wel met de persoon en techniek te maken hebben, anders laat je merken hoe je graag zou willen dat zij pijpt en misschien dta het dan allemaal veel lekkerder is!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten