Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 09:07
xmeisjex
xmeisjex is offline
Ik ben verliefd op een jongen, maar hij is verloofd.
Ik wete dat ik heel stom bezig ben en hij wete niet wat hij voor mij voelt, hij twijfeld hj wil mij beter leren kennen. Maar er is veel aantrekkingskracht tussen ons ,te veel. We moeten ons echt inhouden om niks te doen als we bij elkaar zijn. Dat geld ook voor hem want dat heeft hhij mij verteld maar ja... wat nu?
xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 09:09
Chimera
Chimera is offline
Hoe oud is die vent?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:10
Verwijderd
Hoe erg mag je zijn verloofde?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:11
xmeisjex
xmeisjex is offline
hij is 19.....
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:11
xmeisjex
xmeisjex is offline
en zijn verloofde is niet echt een vriendin van mij ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:15
Chimera
Chimera is offline
Nou, laat 'em binnen niet al te lange tijd een beslissing nemen. Het is zijn keuze, niet de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:23
Verwijderd
Zo lang hij niet helemaal voor jou gaat, zou ik niets met 'm doen... als je verliefd bent op iemand en diegene niet op jou dan is dat geen goede situatie om in te zoenen etc.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:24
Verwijderd
Ga niet rotzooien in een relatie. Ze zijn niet voor niets verloofd. Dan mag de aantrekkingskracht wel groot zijn, maar betekent dat dat je ook meteen een relatie wilt? Mijn ex heeft een (gewone) vriendin. Zij heeft een relatie. En op dat moment hadden wij ook een relatie en er was aantrekkingskracht tussen hen, maar geen van beiden wou een relatie met elkaar. Toch heeft ze in onze relatie zitten rotzooien en dat is natuurlijk ook deels zijn fout, maar ook de hare en mede door haar is het uit. Ik kon het ook gewoon niet meer aan.
Dus ga niet rotzooien. Laat hem de beslissing maken. Zegt hij van: ik ga voor mijn vriendin.
Laat hem dan ook met rust...
Dat is denk ik wat je het beste kan doen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:29
Maarten
Maarten is offline
Ik zou zeggen ga gerust wat rotzooien met hem. Het is echt een slecht argument dat je niet in andermans relaties moet rotzooien. Dat is echt van die hippie bullshit. Ik zou het zelf niet doen nee, maar als je relatie daardoor misgaat dan was er toch al iets mis.

Dus rotzooi gerust wat met hem aan, dan merk je vanzelf wel of hij jou of haar wil en dan zul je daar mee moeten leven. Stel dat hij zegt dat hij je niet wil, dan kun je hem met rust laten of niet dat moet je zelf weten. Besef wel dat over het algemeen als iemand nee zegt hij niet snel zijn mening zal veranderen en het snel irritant en stalkerachtig zal worden
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 10:24 :
Toch heeft ze in onze relatie zitten rotzooien en dat is natuurlijk ook deels zijn fout, maar ook de hare en mede door haar is het uit.
Ik snap dat zij nu niet je grootste vriendin is, maar het is niet haar schuld. Je vriend liet zich door haar beinvloeden, dan zit hij dus fout, niet zij.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 27-05-2004 @ 10:29 :
Ik snap dat zij nu niet je grootste vriendin is, maar het is niet haar schuld. Je vriend liet zich door haar beinvloeden, dan zit hij dus fout, niet zij.
Ik wil nu niet weer een hele discussie over mijn situatie beginnen, want het gaat tenslotte over de TS, voor mijn part doe je het maar via pm, maar ik vind dat het ook haar schuld is, want zij nam het initiatief tot bijna alles. Dan vind ik dat ik bij haar wel de schuld mag neerleggen ook deels. Zij weet namelijk dondersgoed dat wij een relatie hadden en dat het mij pijn zou doen (en eerst deed ze zich nog voor als vriendin ook) en zij had tenslotte ook een relatie, dus ja, ik vind dat het ook haar fout is. Het komt niet allemaal van één kant (behalve in onze relatie dan )
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 10:34 :
Ik wil nu niet weer een hele discussie over mijn situatie beginnen, want het gaat tenslotte over de TS, voor mijn part doe je het maar via pm, maar ik vind dat het ook haar schuld is, want zij nam het initiatief tot bijna alles. Dan vind ik dat ik bij haar wel de schuld mag neerleggen ook deels. Zij weet namelijk dondersgoed dat wij een relatie hadden en dat het mij pijn zou doen (en eerst deed ze zich nog voor als vriendin ook) en zij had tenslotte ook een relatie, dus ja, ik vind dat het ook haar fout is. Het komt niet allemaal van één kant (behalve in onze relatie dan )
Elke situaties is natuurlijk anders, en hier spelen ook andere dingen mee. Iemand die zich als 'vriendin' voordoet en ondertussen probeert je vriend te 'stelen' is achterbaks. Een vriend van me heeft een hele knappe vriendin, maar ik zou 't nieteens in m'n hoofd halen daar achteraan te gaan als het al uit is, laat staan nu hij er een relatie mee heeft.

Maar als ik hem niet zou kennen en haar wel. Tja, all is fair in love and war
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 10:04
saartjeh
saartjeh is offline
eh wa jij d8 van ene inburcheringsekursez nedderland?
Oud 27-05-2004, 13:12
cyntha
cyntha is offline
Zolang hij nog geen keuze heeft gemaakt, zou ik niks met hem doen.. Er kan nog zoveel aantrekkingskracht zijn tussen jullie maar als hij niet voor jou kiest maar voor zijn verloofde vind ik dat je hem daarna ook met rust moet laten. Je moet niet gaan stoken in een relatie en ze zijn al verloofd, dat wil ook wel wat zeggen. Hij moet een keuze maken en je zal je bij zijn beslissing moeten neerleggen.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:09
Soron
Soron is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 27-05-2004 @ 11:04 :
eh wa jij d8 van ene inburcheringsekursez nedderland?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:33
Verwijderd
hmmm meis, niet gaan stoken in een goeie relatie, maar als hij niet weet wat hij wil is hij toch kennelijk ook niet zo zeker van zn verloofde. mensen zeggen nu sneller dat ze 'verloofd' zijn, terwijl ze er niet veel van menen...dus tja. zet hem voor de keuze. zij of jij en laat hem binnen 2 weken beslissen. maar hij is ook weer niet zo zeker van jou dat ie meteen voor jou kiest. dus ik denk dat dit nooit een levenslange relatie zal worden, maar alles kan natuurlijk...
maar ik zou als ik jou was nix met hem doen zolang hij nog bezet is, want jij zou ook niet willen dat jou vriendje a la verloofde dat bij jou zou doen...

kussie
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:34
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 27-05-2004 @ 15:33 :
hmmm meis, niet gaan stoken in een goeie relatie, maar als hij niet weet wat hij wil is hij toch kennelijk ook niet zo zeker van zn verloofde. mensen zeggen nu sneller dat ze 'verloofd' zijn, terwijl ze er niet veel van menen...dus tja. zet hem voor de keuze. zij of jij en laat hem binnen 2 weken beslissen. maar hij is ook weer niet zo zeker van jou dat ie meteen voor jou kiest. dus ik denk dat dit nooit een levenslange relatie zal worden, maar alles kan natuurlijk...
maar ik zou als ik jou was nix met hem doen zolang hij nog bezet is, want jij zou ook niet willen dat jou vriendje a la verloofde dat bij jou zou doen...

kussie
ik ga akkoord, over heel de lijn
er is gewoon een verschil tussen 'verloofd' en verloofd...
'verloofd' wil zeggen dat het momenteel redelijk goed gaat tussen de twee en dat ze elkaar ooit beloofd hebben (in een vlaag van verstandsverbijstering en vreselijke verliefdheid) dat ze gegarandeerd met elkaar zouden trouwen.
verloofd wil zeggen dat er ééntje op z'n/haar knie is gaan zitten met een sjieke diamant in een doosje, en officieel heeft gevraagd: wil je met me trouwen? en hij/zij (de ander) heeft 'ja' geantwoord en ze zijn plannen aan het maken om het aanstaande jaar (eventueel twee jaar) de stap ook effectief te zetten.

aangezien hij maar negentien is neem ik aan dat het over de eerste definitie van verloofd gaat, en dat er dus nog alles mogelijk is.
ik en mijn ex hebben ook altijd lopen beweren dat we zouden trouwen, en ondertussen is dat ook al een dikke zeven maanden uit en ben ik de liefde van m'n leven tegengekomen...

maak hem gewoon duidelijk dat je gevoelens voor hem érg sterk zijn, je nog nooit iemand zo graag hebt gezien en zo naar iemand verlangd hebt (blahblah), en laat de keuze dan aan hem...

succes ermee, en ik hoop voor jou dat ie voor jou kiest

xxx
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:40
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik vind dat je niet mag stoken tussen een relatie, je zult het toch echt van je af moeten zetten. hij is toch echt verliefd op zijn vriendin, hoe vreselijk het ook klinkt. zet het dus van je af.
Oud 27-05-2004, 16:49
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 27-05-2004 @ 16:40 :
hij is toch echt verliefd op zijn vriendin, hoe vreselijk het ook klinkt
hoe weet je dat zo zeker? belief mie: verloofd zijn is niet per definitie hetzelfde als verliefd zijn hoor...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:51
leucomelas
leucomelas is offline
ja, die wil gewoon een keer over je heen en zich dan met die verloofde van hem trouwen... je zegt zelf dat jullie je in moeten houden wanneer jullie bij elkaar zijn... volgnes mij is dit geen liefde... en zowel, dan is hij fout bezig, hij is tenslotte verloofd, heel eerlijk voor zijn meid, maar goed....
Oud 27-05-2004, 17:41
little nemo
little nemo is offline
19 en verloofd...tssk...'k zou zeggen, red z'n leven en zorg dat er iets gebeurt tussen jullie...

en ow, als je dan toch goede daden aan 't verrichten bent, leer meteen ff nederlands ofzo
Oud 28-05-2004, 06:08
Maarten
Maarten is offline
Stook gerust... zulke bullshit dat je dat niet zou mogen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten