Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als ik hem niet zou kennen en haar wel. Tja, all is fair in love and war ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er is gewoon een verschil tussen 'verloofd' en verloofd... 'verloofd' wil zeggen dat het momenteel redelijk goed gaat tussen de twee en dat ze elkaar ooit beloofd hebben (in een vlaag van verstandsverbijstering en vreselijke verliefdheid) dat ze gegarandeerd met elkaar zouden trouwen. verloofd wil zeggen dat er ééntje op z'n/haar knie is gaan zitten met een sjieke diamant in een doosje, en officieel heeft gevraagd: wil je met me trouwen? en hij/zij (de ander) heeft 'ja' geantwoord en ze zijn plannen aan het maken om het aanstaande jaar (eventueel twee jaar) de stap ook effectief te zetten. aangezien hij maar negentien is neem ik aan dat het over de eerste definitie van verloofd gaat, en dat er dus nog alles mogelijk is. ik en mijn ex hebben ook altijd lopen beweren dat we zouden trouwen, en ondertussen is dat ook al een dikke zeven maanden uit en ben ik de liefde van m'n leven tegengekomen... maak hem gewoon duidelijk dat je gevoelens voor hem érg sterk zijn, je nog nooit iemand zo graag hebt gezien en zo naar iemand verlangd hebt (blahblah), en laat de keuze dan aan hem... succes ermee, en ik hoop voor jou dat ie voor jou kiest ![]() xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |