![]() |
|
Hallo!
Wij zijn 4 studentes van de Hogeschool van Amsterdam. We schrijven op dit moment een ondernemersplan voor een nieuw pannenkoekenrestaurant genaamd Pannenkoek2Go! Bij Pannenkoek2Go kun je zelf je pannenkoek samenstellen, en deze kun je meenemen of meteen op eten. Nu doen wij een marktonderzoek om ons ondernemingsplan te ondersteunen, en wij willen jullie vragen om onze online enquête in te vullen. Het zijn 10 vragen en duurt ongeveer 1 minuut. We stellen jullie medewerking zeer op prijs! Hieronder staat de link naar de vragenlijst. (Als je niet je e-mail wilt invullen kun je ook gewoon een fictief e-mail adres invullen!) http://www.studentenonderzoek.com/?qid=11111&ln=ned Alvast heel erg bedankt! Groetjes van Eva, Mirna, Monica en Yolanda
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik hier in een lokale pannenkoekenrestaurant een pannenkoek eet, is dat eigenlijk zonder uitzondering ruim voldoende. Verder over het idee van een pannenkoek2go; Tof idee. Ouderwets voedsel kan mits hip gemarket zeker aan slaan. Nadeel is alleen dat pannenkoeken met poedersuiker enorme rotzooi geven als je ze al lopende eet ofzo (ik spreek uit (Lowlands) ervaring). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: