Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 19:26
joelnvt
joelnvt is offline
Ik heb een aardrijkskundedocent, een wat klein halfkaal mannetje met wat vreemde gewoontes. Hij denkt alleen maar aan geld, krijgt ongeveer een orgasme als hij 1en geeft (dat vindt 'ie dus leuk) en geeft zelf toe dat hij kinderen haat. Hij maakt vaak vreemde opmerkingen als we het over tsoenami's hebben zoals: Ik hoop dat dat kutamerika verwoest f overstroomd wordt.

Hij stuurt graag kinderen eruit, want hij zegt altijd: Hoe minder kinderen in de klas, hoe meer hij eigenlijk verdient want dan hoeft hij minder kinderen les te geven voor hetzelfde salaris. Hij kan niet goed de orde houden en we lachen hem redelijk vaag uit.

Gisteren had ik les van hem, we zaten weer een beetje te lachen. Ik was dus melig. (Ik had al 125 strafregels voor de volgende les). We zaten een beetje lol te trappen en te praten. Op een gegeven moment ging hij een documentaire laten zien over Singapore. Dat was redelijk intressant. In de documentaire kwam een naam tevoorschijn die ik erg lachwekkend vond. Hij werd rood en woest en stuurde mij er onmiddelijk uit. Hij liep naar buiten duwde me half tegen de muur aan stompte met zn vuist tegen zn handen aan en zei:" Jongen je haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Jij verpest elke keer mijn les. Ik heb genoeg van je ik kan je wel wat. Ik ga je echt wat aandoen. Ik hak gewoon godverdomme (en hij is streng gelovig) je kop eraf. Ik sla je in mekaar.Misschien niet hier maar elders wacht maar. Ik zou maar oppassen als ik jou was!".

Ik vond het nogal lachwekkend en ik ging op de gang zitten. Op de gang realiseerde ik me dat hij geflipt was en ik vertrouwde hem al niet. Ik werd eigenlijk doodsbang. Ik vertelde na de les aan mijn klasgenoten wat hij op de gang zei. Mn klasgenoten gingen hem er meteen op aanspreken. Hij schrok en werd helemaal rood en hij ontkende alles ineens. Ik was nog steeds bang. Later vertelde ik het aan mn mentrix en zij snapte er niks van en na de les ging ze voor mij controleren of hij me niet buiten stond op te wachten zodat ik rustig naar huis kon fietsen. Hij bleek thuis te zitten.

De mentrix liet mij met hem via de telefoonj spreken en hij was ineens heel rustig. Maar ik vertrouwde hem nog steeds niet. Hij zei: "Ik doe je heus niks, anders zou het mn baan kosten, ga maar rustig naar huis". Ik ben uiteindelijk naar huis gegaan.

Wat vinden jullie? Moet ik het hierbij laten en wordt ik misschien hjet eerste slachtoffer op school van docentengeweld??? Help me alsjeblieft!
Oud 12-06-2004, 19:33
The Ox
The Ox is offline
Wat is dat voor een eikel? Ik zou er mee naar de directeur stappen. Laat dit niet ongestraft voorbij gaan!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 19:34
joelnvt
joelnvt is offline
Citaat:
The Ox schreef op 12-06-2004 @ 20:33 :
Wat is dat voor een eikel? Ik zou er mee naar de directeur stappen. Laat dit niet ongestraft voorbij gaan!!
Maar als mn docent daarachter komt, dan is het toch al te laat?
Oud 12-06-2004, 19:41
I love stars
I love stars is offline
Laat je ouders de directeur op bellen.
Oud 12-06-2004, 20:07
Verwijderd
Haha, hij heeft je goed terug gepakt voor je ge-etter in de les

Niet serieus nemen zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 20:12
Femic
Femic is offline
ik denk niet dat hij je daadwerkelijk iets aan zal doen, maar ik zou er wel mee naar de (con-)rector stappen, want misschien ben je dan voor eens en altijd van die lul af..
Oud 12-06-2004, 21:42
Verwijderd
Iemand met zo'n houding hoort niet in het onderwijs, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:05
mosterd
mosterd is offline
ik zou hem echt keihard uitlachen ik zie het al voor me zon klein kaal mannetje "ik hak je kop eraf" wuahahahahhaha
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:24
Rachel
Rachel is offline
Hmm bij mij op school zat er ook zo 1.. naja.. "soort van" en dan moet je idd naar je coördinator ofzo gaan.. en het zeggen... Misschien zijn er al wel eerder klachten geweest over hem? Bij ons is die l*l toen geschorst.. en gelukkig noooit meer terug gekomen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
jserphos schreef op 12-06-2004 @ 20:34 :
Maar als mn docent daarachter komt, dan is het toch al te laat?
Als het echt zo erg is dat hij je dan bedreigt, kan hij daarvoor opgepakt worden.
Oud 12-06-2004, 22:35
Verwijderd
Ik heb een sterk vermoeden dat dit verhaal niet geheel compleet verteld is...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 22:43
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Moet je je maar gedragen in de les.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 08:38
joelnvt
joelnvt is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-06-2004 @ 23:35 :
Vertel maar, wat wil je weten. ik heb wel eerder confrontaties met hem gehad, ik mocht een tijdje niet in zijn les komen, hij is een keer om mij naar de rector gestapt.

MAAR DAN NOG!
Oud 13-06-2004, 11:41
alpha
alpha is offline
Het lijkt me niet dat zo'n docent zomaar zo doet. Ik neem aan dat jij ook niet zo'n lievertje bent.
Maar dan nog mag een docent niet zulke dingen zeggen maar veel meer dan je al hebt gedaan (naar je mentrix gaan) kun je niet doen ben ik bang
Oud 13-06-2004, 11:51
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Sylph schreef op 12-06-2004 @ 23:35 :
Oud 13-06-2004, 12:08
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik denk dat die man gewoon gefrustreerd was omdat ie geen orde kan houden, jij hebt waarschijnlijk daar ook flink aaan meegeholpen. Dat van die video was gewoon de druppel, hij moest zich gewoon ff afreageren en daarom zegt ie dat soort dingen waarschijnlijk. We zeggen allemaal wel eens iets wat we niet menen als we boos zijn. Ik denk echt niet dat ie je hoofd eraf wil hakken.
Ok, hij heeft t niet mogen zeggen, maar ik denk dat je verder niet zo heel veel kunt doen, je zou naar je rector ofzo kunnen gaan, maar daar bereik je niet zo heel denderend veel mee denk ik, aangezien je niet echt een lieverdje bent in de klas (tenminste dat begrijp ik uit dit verhaal)
Oud 13-06-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
jserphos schreef op 13-06-2004 @ 09:38 :
Vertel maar, wat wil je weten. ik heb wel eerder confrontaties met hem gehad, ik mocht een tijdje niet in zijn les komen, hij is een keer om mij naar de rector gestapt.

MAAR DAN NOG!
Je bent dus gewoon een irritant rotjoch dat constant z'n les zit te vergallen. Nee, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 14:35
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-06-2004 @ 14:19 :
Je bent dus gewoon een irritant rotjoch dat constant z'n les zit te vergallen. Nee, ik kan het hem niet kwalijk nemen.
Oke, dat kan best, maar met deze uitspraak:

Citaat:
"ik kan je wel wat. Ik ga je echt wat aandoen. Ik hak gewoon godverdomme je kop eraf. Ik sla je in mekaar. Misschien niet hier maar elders wacht maar. Ik zou maar oppassen als ik jou was!".
gaat die docent gewoon over de schreef! Dit hoort-ie gewoon niet te zeggen. Punt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 17:46
Go
Go is offline
Het is toch maar een klein mannetje?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:11
joelnvt
joelnvt is offline
Ik ben ook niet zo groot. 1.50 cm voor 13 en een half.
Oud 13-06-2004, 18:56
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
jserphos schreef op 13-06-2004 @ 19:11 :
Ik ben ook niet zo groot. 1.50 cm voor 13 en een half.
mensen die hun leeftijd in halven uitdrukken zijn inderdaad nog erg jong en klein, hoe irritant hij ook is. Een docent moet het goede voorbeeld geven!
Oud 14-06-2004, 17:46
joelnvt
joelnvt is offline
Citaat:
I love stars schreef op 13-06-2004 @ 19:56 :
mensen die hun leeftijd in halven uitdrukken zijn inderdaad nog erg jong en klein, hoe irritant hij ook is.
Dit is echt pure onzin. Wat is dit voor 'n belachelijk vooroordeel.

Citaat:
Sylph schreef op 13-06-2004 @ 14:19 :
Dat is iedereen wel 's.

Laatst gewijzigd op 14-06-2004 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 20:05
rubenrtv
rubenrtv is offline
Stap gewoon naar je (con)rector, desnoods met klasgenoot als je dat fijner vindt, en vertel het verhaal. Dan kan diegene beslissen wat hij gaat ondernemen
Oud 14-06-2004, 23:45
Tiño
Tiño is offline
huh wat, sorry maar als ze zo beginnen dan zou ik het niet eens afwachten en ff zorgen dat ie wel 90713x nadenkt voordat ie me ook maar beetpakt om het lokaal uit te zetten,komop zeg ,is het een leraar uit het ghetto ofzo
Oud 14-06-2004, 23:48
Verwijderd
Kom kom, wie geloven ze eerder, een leraar die al jaren op de school werkt, of een vervelende puber

Jullie begrijpen wel wat ik bedoel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2004, 10:05
jornep
jornep is offline
Gewoon met je hele klas naar de directie stappen, meer kans van slagen dan in je 1-tje
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:37
Verwijderd
Ik denk dat 't meer een woede-aanval was, en dat hij het niet echt zo bedoelde. Maar dan nog hoor je niet zo uit te vallen tegen een leerling. Ach, ik denk dat het wel genoeg is dat je met je mentrix hebt gepraat en dat hij zijn excuses heeft aangeboden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 12:54
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
jserphos schreef op 14-06-2004 @ 18:46 :
Dit is echt pure onzin. Wat is dit voor 'n belachelijk vooroordeel.
Nooit, iemand horen zeggen ik ben 34 en een half ofwel
Oud 16-06-2004, 13:31
Miekie87
Miekie87 is offline
Wacht hem op na school met je vrienden! Nee geintje.
Vreemde kerel!
Mijn economie leraar is ook aardig raar. Als hij een brief heeft voor een collega stopt hij deze tussen zijn tanden en duwt de brief op zijn knieen onder de deur door van zijn collega's klaslokaal... * zie het voor je *
Reageren

Regels voor berichten