![]() |
|
![]() |
ik kom vanmiddag thuis en mijn pc staat aan, dit heeft mijn moeder gedaan om foto's te kijken via netwerk. maar nu ik inlog zie ik inneens dat er een search balkje in mijn startbalk zit. mijn moeder beweert bij hoog en laag dat ze de computer alleen heeft aan gezet en verder niets heeft gedaan. nou wil ik natuurlijk dolgraag van dat searchbalkje af en heb adaware laten scannen maar die kan niets vinden, bij configuratiescherm/software is ook niets te vinden.
als ik in het searchbalkje iets intik en op search klik kom ik op deze site: http://msxml.vpptechnologies.com/_1_...earch/web/pipo maar nu is mijn grote vraag, hoe kom ik van dit searchbalkje af? en hoe is het er op kunnen komen?
|
![]() |
|
![]() |
Misshien moet je hier even een kijkje nemen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lijkt me niet dat de google toolbar een andere toolbar gaat installeren waarmee je ook nog kunt kiezen welke zoekmachine je gaat gebruiken. En als je het niet kunt verwijderen valt het in mijn ogen wel degelijk in de categorie ad/spyware. Probeer anders eens Your Uninstaller (helaas geen freeware). Daarmee kun je vrijwel alles uninstallen.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik durf te wedden dat je hiermee geen spyware kan verwijderen (tenzij het al in je softwarelijst van de configuratiescherm stond.) Je hebt deze zooi absoluut niet nodig, gewoon ff unreggen en dan handmatig verwijderen.
Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 15:57. |
![]() |
|
|