Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 21:22
Marinka
Marinka is offline
hoi,
Doordat ik door mijn ouders niet gewenst ben en daar door de nodige problemen mee heb ben ik door school naar een trajectbureau gestuurd ( dit gaat van school uit die helpt bij psygische problemen maar ook leerproblemen faalaangst enz enz) Ik wou hier eigenlijk niet heen omdat ik een hele lieve vriend heb met wie ik goed kan praten. Maar mij werdt aangeraden om toch maar een keer te gaan omdat een buitenstaander anders er tegen aan kijkt. Als het trajectburaeu mij niet kan helpen willen ze mij doorsturen naar het Riagg of de Zwolse Poort in Zwolle (zit ook in Zwolle op school) maar ik wil liever mijn eigen mensen uit kiezen waar ik mee kan praten, die ik vertrouw en die mij begrijpen niet iemand die het uit een boekje heeft geleerd en denkt het probleem te begrijpen.
Nu is mijn vraag mag school en het trajectburaeu mij doorverwijzen???
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2004, 21:27
Verwijderd
Kun je niet op jezelf gaan wonen?

Geen last meer van je ouders, dan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 11:07
Marinka
Marinka is offline
ja vallen me nog regelmatig "lastig" dit uit zich in onder meer, familie waar ik nog wel contact mee heb, hebben mij ouders opgebeld en gezegt ik verbied het je om contact met haar te hebben, of ik werk bij de c1000 heel leuk allemaal leuke collega's mijn opa en oma wonen ook in de plaats waar ik nu woon komt mijn opa geregeld langs om te zeggen dat ik hen kapot heb gemaakt, hen door heb gemaakt, mijn moeder meteen abortus had moeten plegen en niet naar andere mensen had moeten luisteren. Als ik weg ga van de plek waar ik nu woon ( bij vriend en bij zijn mamma in) ben ik bang dat ik in een groot gat val, heb me wel overal inschreven hoor maar het duurt gewooon lang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten