Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 14:49
Nighthawk
Nighthawk is offline
Ik was laatst in een disco, waar ik een heel leuk meisje ontmoette..het was heel gezellig enzo en we hebben een hele tijd heel close gedansd enzo en ik vind haar heel leuk..(ik had wel wat te veel gedronken die avond)..zij vond het ook leuk merkte ik.
Nou vandaag op school zag ik haar, ze zit in een andere klas, en ze zei hélemaal niks!..ik zei gewoon hoi enzo op de gang maar ze zei gewoon niks terug terwijl we echt oogcontact hadden..wat denken jullie hiervan??...

Tim
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 14:57
Chosen
Chosen is offline
Hm.... in discotheken zijn er veel meiden die zegmaar puur voor de fun met mensen gaan dansen, flirten, zoenen etc. Ik denk, als ze je idd zo negeerd, dat ze het dan wel even leuk vond om met je te dansen, maar dat ze verder niks serieus met je wil. Anders vraag je het toch gewoon?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:02
Verwijderd
Playergirls

Verwacht er maar niet te veel van hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 15:10
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Heey...
tkan ook gwoon dat zij ook aardig wat gedronken had en nu gewoon wat verlegen is...ja kweenie natuurlijk maar ik zou het dr gewoon ff vragen waar verder niemand bij is
Oud 24-05-2004, 16:33
Nighthawk
Nighthawk is offline
ze had niks gedronken en ik heb via via ook gehoord dat zij mij heel leuk vond/vindt..(een goede vriendin van mij is ook heel goed bevriend met dat meisje)..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 16:59
cyntha
cyntha is offline
Vreemd.. Misschien is ze nog niet toe aan een nieuwe vriend en wilde ze alleen maar een avondje lol hebben. Ik denk dat je het haar het beste een keer kan vragen als je alleen met haar bent.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 17:24
Nighthawk
Nighthawk is offline
ja juist maar ik ben nooit met haar alleen ik ken haar net.. ze heeft geen msn i.v.m. virus ofzo..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:43
Dzjes
Dzjes is offline
Als ze jou echt zo leuk vind.. waarom reageert ze dan zo? Mss nog es wachten tot je terug in de disco bent, en kijken of zij daar ook is. Laat haar nu het initiatief nemen en wacht zelf af.
Ze kan een verlegen type zijn..? Of mss is het wel gewoon een sociaal meisje die altijd wel nieuwe vrienden wil maken, maar daarom niet altijd geïnteresseerd is in een relatie Maar dat verklaart haar reactie op school nog altijd niet;. wacht gewoon af tot zij zelf eens naar je toekomt/oogcontact probeert te maken, etc.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:53
Rosaatje
Rosaatje is offline
Als jij van een vriendin hebt gehoord dat ze je jou heel leuk vindt, dan zou ik daar meer waarde aan hechten dan wanneer ze niet teruggroet.
Misschien is ze inderdaad verlegen of heeft ze je niet gehoord, spreek haar een keertje aan en zeg dat je het die avond zo leuk hebt gevonden .
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 20:03
Nighthawk
Nighthawk is offline
Bedankt zal k doen..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Waarschijnlijk was het zo'n playertypetje, of had ze ook veel gedronken dat ze je niet meer kon herinneren. Misschien was het wel een ander meisje? Ik zou voor duidelijkheid vragen en wanneer je dan constateert dat het dan een playertypetje is: niet "ervoor gaan", dat wordt toch nix.
Oud 24-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Nighthawk schreef op 24-05-2004 @ 18:24 :
ja juist maar ik ben nooit met haar alleen ik ken haar net.. ze heeft geen msn i.v.m. virus ofzo..
Zo ken ik ook nog een jongedame.

Maar die van jou zit zeker ook niet op het forum.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:01
Nighthawk
Nighthawk is offline
nee....alhoewel weet niet eigelijk..je woont niet in zeeland?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 22:44
Verwijderd
misschien durfde ze niets terug te zeggen of klapte ze dicht toen ze jou zag waardoor ze niets kon zeggen. (mja, ik weet het niet, ben zelf redelijk verlegen, dus zou van mij zo'n reactie niet eens zo vreemd zijn )
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 23:06
~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Nighthawk schreef op 24-05-2004 @ 18:24 :

14 jaaar naar discotheek??? lol
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:30
Maija
Maija is offline
ranjaparty, (sssst)

ik ben altijd kei verlegen de maandag erna op school (en neej normaal ben ik nooit verlegen) en zeg ik ook niks terug, ondertussen datt ik hoop dat ie me gewoon oppe bek pakt in de gang,
Oud 27-05-2004, 14:57
Verwijderd
nou het kan zijn dat ze verlegen was. het ligt eraan hoe ze jou aankeek. was het meer verlegen maar lief of was het meer van: hier heb ik geen zin in. ??? miss heeft ze geen zinin een relatie en alleen maar fun voor een avondje of ze was wat dronken (op je 14de ahum) en wist het even niet precies alemaal meer... gewoon mar eens wat gaan praten met dr enzo...
succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten