Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 16:44
Johan1985
Johan1985 is offline
Ik zal eerst even vertellen wat de situatie is...

Ik heb nu 6 weken een relatie met een geweldig meisje. Daarvoor gingen we al 4 maanden met elkaar uit maar was zij er nog niet klaar voor.
Ik had het toen al opgegeven maar zij kwam echt weer naar mij toe omdat ze me toch heel erg leuk vond.

Ik ben nu zo ontzettend blij met haar!! Ik was namelijk die 4 maanden al hartstikke verliefd op der en dat is alleen maar erger geworden. Klinkt allemaal goed zou je zeggen maar ik ben nu ontzettend bang dat het uit gaat, juist omdat ik zo gek op haar ben.

Ik moet er niet aan denken dat het uit gaat aangezien ik ook wat problemen thuis heb en zij is een geweldige steun.

Hebben jullie dit ook gehad dat je zo ontzettend gek op je partner was dat je er niet van kon genieten maar alleen maar moest denken aan het moment dat het nog een keer uit gaat?

Ik weet niet wat ik moet doen en ik durf er niet met haar over te beginnen?

thnx
Oud 26-05-2004, 16:47
ZerO
ZerO is offline
Je moet er overheen zien te komen, anders gaat je relatie juist hierdoor kapot.
Ze is toch nu bij jou. Ze heeft voor jou gekozen. Je kan je gaan afvragen wanneer ze het gaat uitmaken, maar dat is niet verstandig.
Oud 26-05-2004, 17:07
leucomelas
leucomelas is offline
ja, heb ik al ruim 2 jaar last van.. altijd bang geweest, en zal het waarschijnlijk ook blijven... ben gewoon te bang hem te verliezen, hij is het belangrijkste in mijn leven...
je kunt het haar beter vertellen, ze zal het echt wel begrijpen...
Oud 26-05-2004, 17:14
Johan1985
Johan1985 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 26-05-2004 @ 18:07 :
ja, heb ik al ruim 2 jaar last van.. altijd bang geweest, en zal het waarschijnlijk ook blijven... ben gewoon te bang hem te verliezen, hij is het belangrijkste in mijn leven...
je kunt het haar beter vertellen, ze zal het echt wel begrijpen...
Heb jij dat dan ook tegen hem gezegd..?? zo ja hoe reageerde die erop?
Oud 26-05-2004, 20:22
In_stilte
In_stilte is offline
Ik was in 't begin heel bang, maar meer dat hij niet echt om me gaf, of dat hij maar deed alsof. Na twee weken was het helemaal weg, op af en toe een puntje onzekerheid na.

Tjah vertrouwenis belangrijk en vaak tegen elkaar zeggen dat je elkaar nog steeds geweldig vind

(edit; typfouten deluxe)

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:24
annetjuh
annetjuh is offline
nee ik heb dit niet gehad.
ik bind mij niet zo aan dat soort mensen.
vertel het haar, (serieus het is een compliment voor haar)
en verder niets mee doen want het gaat niet uit.
als je haar ook op het gemak stelt
Oud 26-05-2004, 20:36
yuck fou
yuck fou is offline
mijn vriend had dat ook heel erg. hij was echt heel bang mij kwijt te raken. a;s hij zich zo voelt dan zegt hij dat tegen mij. dat praten we erover. dat vertel ik hem dat ik van hem hou en dat ik nooit iemand anders zou willen, ik heb het idee dat dat wel helpt.
misschien dat je met je vriendin erover kunt praten?

succes
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Johan1985 schreef op 26-05-2004 @ 17:44 :
Ik zal eerst even vertellen wat de situatie is...

Ik heb nu 6 weken een relatie met een geweldig meisje. Daarvoor gingen we al 4 maanden met elkaar uit maar was zij er nog niet klaar voor.
Ik had het toen al opgegeven maar zij kwam echt weer naar mij toe omdat ze me toch heel erg leuk vond.

Ik ben nu zo ontzettend blij met haar!! Ik was namelijk die 4 maanden al hartstikke verliefd op der en dat is alleen maar erger geworden. Klinkt allemaal goed zou je zeggen maar ik ben nu ontzettend bang dat het uit gaat, juist omdat ik zo gek op haar ben.

Ik moet er niet aan denken dat het uit gaat aangezien ik ook wat problemen thuis heb en zij is een geweldige steun.

Hebben jullie dit ook gehad dat je zo ontzettend gek op je partner was dat je er niet van kon genieten maar alleen maar moest denken aan het moment dat het nog een keer uit gaat?

Ik weet niet wat ik moet doen en ik durf er niet met haar over te beginnen?

thnx
Ken het heel goed. Wat je moet doen is gewoon een keuze maken en je daar aan houden. Heel banaal. Maar het is het enige dat fatsoenlijk werkt. Leef je liefde gewoon van dag tot dag.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 12:06
cyntha
cyntha is offline
Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Ik was ook heel gelukkig met mijn ex, maar was eigenlijk nooit bang dat het uitging. Misschien moet je er eens een keertje over praten met haar. Dan weet ze het en kun je het er met haar over hebben. Probeer te genieten van elke dag met haar en probeer er niet aan te denken dat het uit kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:32
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Ik heb er ook last van. Ik had het wel verteld, en ik ben me daardoor wel veel meer op mijn gemak gaan voelen als hij bijv. een dag niet belde ofzo, want hij heeft me helemaal duidelijk gemaakt dat ie mij echt wel leuk vind. Maar als je vriendin het weet, kan ze er rekening mee houden als je soms anders reageerd ofzo of onzeker bent. Ik zou wel niet te zwaar eraan tillen want dan wordt het vervelend voor haar (tenminste dat idee heb ik wel bij mijn vriend) dus gewoon proberen zo min mogelijk op te dringen En als ze een dag niet belt of wat dan ook, gewoon niet spammen

Zuchtje,

Succes
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 14:39
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
my insanity schreef op 26-05-2004 @ 21:36 :
. dat vertel ik hem dat ik van hem hou en dat ik nooit iemand anders zou willen, ik heb het idee dat dat wel helpt.
succes
yeah dat deed mijn vriendinnetje dus ook 1 dag voor ze vreemdging hahaha yeah nou daar voet et dus alleen maar kutter door

nou ja niet omdat ik de hele tijd met die gedachte zat dat et uitging want dat had ze denk ik op die manier ook al weg gepraat was eerst wel zo denk ik dat ik met die gedachtes ook rondliep

maar et is ook goed om in ieder geval 1 keer erg liefdesverdriet te hebben
Oud 27-05-2004, 14:53
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Citaat:
All of Me schreef op 27-05-2004 @ 15:39 :
yeah dat deed mijn vriendinnetje dus ook 1 dag voor ze vreemdging hahaha yeah nou daar voet et dus alleen maar kutter door
Ok, zo moet het dus niet...

Wat een klotestreek! Echt superrot voor je.. Maar dan voelde je dus wel aardig aan dat ze je niet zo leuk vond..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten