Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
hm we hebben dus nog wat afleveringen te gaan. Hoop dat ze dan niet opeens besluiten om halverwege seizoen 2 of zo te stoppen. Soms zijn die commerciele omroepen daar ontzettend irritant in.
|
![]() |
The guardian is geweldig..
en die vader..Burton..wat een klootzak..wat zei ie ook alweer in de laatste aflevering? oja: - je had dit bedrijf over kunnen nemen en dat ie Nick wegstuurde bij die onderhandelingen maar dat is juist zo goed aan de serie natuurlijk ![]() en dat ie die vrouw wegstuurde na hun avontuurtje zegmaar, meesterlijk hoe koel ie reageerde maar ..meester Tom, dat was nog niet in mijn hoofd opgekomen ![]()
|
![]() |
ist ook maar k moest het gisteren opnemen maar die band natuurlijk hij nam tot het stukje dat nick zijn vaders kantoor binnenkwam nadat die rechter ofso was geweest om te telle dat hij door is, wats er verder gebeurt.
maarre was dat nou brian die naar de hoeren ging ![]()
|
Het was echt een mega spannende aflevering! Brian had het inderdaad met een hoertje gedaan. Sneu voor Lulu, maar lief dat Nick hem hielp, omdat hij Lulu niet ongelukkig wilde maken! Ik vond het zo gemeen dat de rechter Nick chanteerde, daardoor raakte Nick alleen maar in de problemen! Ik ben zo benieuwd hoe het volgende keer verdergaat, het eindigde zo vaag.
BTW. ik hoop dat we nog een keer iets van Jeremy en tante Liz horen, dat was echt de beste aflevering! BTW.2. ik ben de trouwste kijker, ik heb geen aflevering gemist tot nu toe! gr. Esther
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vond de aflevering van gister niet zoveel aan trouwens. maar wat komt er nu in plaats van The Guardian? Dat ga ik eens opzoeken ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
The strange case of the man who took 40,000 ecstasy pills in nine years Verwijderd | 14 | 06-04-2006 19:04 | |
Films, TV & Radio |
Trailer the guardian stalkgirl | 1 | 15-12-2003 18:29 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
603 steden doen mee, 10 miljoen deelnemers wereldwijd verwacht "the guardian" Rafael | 21 | 15-02-2003 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Blinded that the people are. ZeroLogic | 1 | 21-05-2002 21:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Call of the guardians Black_Blasphemy | 5 | 26-04-2002 12:45 |