Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 14:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hallo,

Gisteren rond half 12 's avonds was ik nog even ingelogd op MSN. Ik werd plots afgemeld met de melding dat ik op een andere computer stond ingelogd en dat ik me op mijn gewone computer (waar ik ALTIJD online ben) opnieuw moest aanmelden. Dit is raar, want ik stond nergens anders online, weet ik zeker.
Of...... iemand heeft mijn wachtwoord gekraakt en de geheime vraag beantwoord??? Of het is een foutje van MSN zelf?
Zelf was ik een paar keer eerder die avond online en ik heb niets gemerkt. Nu ben ik ook weer online en tot nu toe verloopt het MSN'en probleemloos. Wat kan het probleem geweest zijn?

Stel: er is iemand achter mijn wachtwoord gekomen (waarom weet ik ook niet, ik heb met niemand ruzie, dus ik zou niet weten wie me dit geflikt heeft, BTW: behalve mijn familie waarvan iedereen al lag te slapen, weet niemand mijn wachtwoord), kan hij of zij daar alleen maar achter komen door alleen maar die geheime vraag te beantwoorden??? Of zijn er meer manieren om dat te doen? Moet diegene die dat heeft gedaan per se in mijn lijst staan of hoeft dat niet? En als het iemand uit mijn lijst is, moet die dan op dat moment online per se online zijn? Er was op het moment dat dat gebeurde 1 jongen online die ik ken, maar daar praat ik nooit mee en nog een paar onbekende mensen waarmee ik nooit praat.

Of denken jullie dat er er gewoon sprake is van een foutje binnen hotmail / MSN? Detail: voordat ik ingelogd was, had ik al 2 keer probreren in te loggen, maar er trad die 2 keer een foutmelding op.

Dus: als "experts" wat denken jullie dat het probleem was? En als iemand mijn wachtwoord zou kunnen hebben, kun je daar dan iets aan doen???

Mzzl,

Mr.Oizo.
Oud 28-05-2004, 14:34
Marcus
Marcus is offline
Ik heb 't ook gehad, ook rond die tijd. 2x zelfs.
Een maat van mij precies hetzelfde, maar hij zelfs 4x. Ik heb vannacht msn aangelaten maar vanochtend stond hij nog op afwezig, dus verder geen last meer van gehad. Ik vermoed dus ook dat het aan msn ligt.
Oud 28-05-2004, 14:56
Verwijderd
Als exper denk ik dat je de forumregeltjes eerst moet lezen...

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=809317
Oud 28-05-2004, 15:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Dj Mark schreef op 28-05-2004 @ 15:34 :
Ik heb 't ook gehad, ook rond die tijd. 2x zelfs.
Een maat van mij precies hetzelfde, maar hij zelfs 4x. Ik heb vannacht msn aangelaten maar vanochtend stond hij nog op afwezig, dus verder geen last meer van gehad. Ik vermoed dus ook dat het aan msn ligt.
Oh oke nu heb ik trouwens geen melding ervan gekregen
Nadat ik die ene keer eraf geschopt ben, d8 ik: "Laat dat gedoe maar met rust" en heb ik dus niet meer ingelogd.
Oud 28-05-2004, 23:08
dafelix
dafelix is offline
daar wil ik nog een ding aan toevoegen:

/me trapt eenieder die nog steeds geen 'MSN Messenger' kan zeggen

(beetje offtopic?)

OT:

Tip. maak een onraadbaare geheime vraag ('baiuhawer liajsdf liajewf '), en een wachtwoord wat geen woord vormt blablabla

maar 't lijkt me 'n bug van MSN Mess.
Oud 28-05-2004, 23:12
Marcus
Marcus is offline
Citaat:
dafelix schreef op 29-05-2004 @ 00:08 :
maar 't lijkt me 'n bug van MSN Mess.
Is 't ook, wel heel toevallig dat er al 3 mensen op precies hetzelfde moment op een andere locatie aangemeld worden. Ligt dus duidelijk aan msn zelf, omdat ik geen hotmail account heb, en als ze mijn pass willen achterhalen moeten ze een mailtje laten versturen, en dan had ik 't gemerkt. Dus msn had problems.
Oud 29-05-2004, 01:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Hiervoor is het Centrale Instant Messaging topique.

Check de sticky Centrale Topics.

Regels voor berichten