Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet er ook nix van
![]() ![]() Wasco/vetkrijt (ook geen idee of dat hetzelfde is), heb ik het verleden gebruikt en daar kun je eigenlijk beter wel voor de betere kwaliteit gaan, want de goedkope dingen (die ze standaard in de kinderwinkels verkopen) zijn niet echt dekkend, vind ik. Maar het is op zich niet echt iets voor mij, het is te vast, je kunt nix laten overvloeien (kan wel natuurlijk, maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel), voor afgelijnde vlaktekeningen vind ik het dan wel eens leuk. Geen idee of je het op doek kunt gebruiken, ik teken en schilder bijna altijd op papier, op doek schilderen is maar echt sporadisch omdat die dingen toch een beetje te duur zijn voor mijn wazige uitspattingen. Je zou het krijt wat kunnen vergelijken met houtskool, alleen houtskool komt wat ruwer op papier, krijt is te verzachten (door te vegen met je vingers handen), kan ook met houtskool, maar ik vind dat dat toch nog altijd iets grover overkomt (daarbij veegt houtskool net iets minder makkelijk, maar dat zal ook wel aan de soort liggen). Het krijteffect, moment, ff zoeken hoor... Deze heb ik met krijt (en houtskool) gemaakt, hij staat hier ook ergens op art, maar het is ff simpeler om ze daar samen te zoeken. Ook krijt en houtskool, uit een scrapbook, dus niet al te netjes. Deze is van iemand wiens stijl ik ernstig bewonder, is ook helemaal met krijt gemaakt (tenminste, met crayons... wat zij daarmee bedoelt ![]() Je zou er eens moeten rondwandelen, komt vast interessante dingen tegen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Economie Plakboek Hassan A. | 2 | 15-02-2006 12:40 | |
De Kantine |
Moppen.. ;) Bosserini | 166 | 28-08-2004 14:42 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 |