![]() |
||
Citaat:
![]() Wil je wel ooit kinderen? (bijv. adoptie of een kunstmatig iets (indien mogelijk)) Of hou je je daar nog helemaal niet mee bezig?
||
Citaat:
en er zijn geen domme vragen ![]()
||
Citaat:
Trouwens, kunnen ze die gezwellen niet weghalen dan?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De pil werkt op 4 manieren: 1. Het baarmoederslijm wat gevormt wordt is te slecht om een innesteling te krijgen van een bevrucht eitje 2. In de stopweek wordt hoe dan ook het baarmoederslijmvlies (heet dat eigenlijk wel zo?) afgestoten wat dus LIJKT op een ongesteldheid, maar dat is het dus niet. In theorie 3. Het zorgt ervoor dat er geen eitje tot rijping komt en dus ook geen eisprong 4. iets met een bloedprop ergens, maar daar heb ik niet over kunnen vinden. Een échte cyclus is het opbouwen van "goed" slijm, de rijping van een eitje, de eisprong en als het eitje niet bevrucht is dan stoot het lichaam alles af. Dit alles onder de invloed van je eigen hormonen en voor alles heb je weer een ander hormoon. ik heb trouwens ooit eens ergens gehoord dat een maandelijkse stopweek niet nodig is, maar dat het wordt gedaan vanwege de "vorm"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|