Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2004, 19:52
Janet
Janet is offline
hebbe jullie nog tips om je zelf tot rust te brengen voordat je onder narcose gaat ofzo?

ik zit echt allemaal rare dingen in mijn hoofd te halen,me vriend helpt me wel,maar dat is ook alles....

ik vind het ook zo erg om daar een nacht te blijven(ik moet aan me neus geopeneerd worden)
Oud 31-05-2004, 19:53
Verwijderd
Misschien kun je om zo'n rustgevend pilletje vragen...?

Waarom vind je het erg om daar een nacht te blijven?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 19:54
Janet
Janet is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 19:53 :
Misschien kun je om zo'n rustgevend pilletje vragen...?

Waarom vind je het erg om daar een nacht te blijven?
allemaal mensen die ik niet ken en nouja...gewoon bang,een andere omgeving en andere mensen enzo....
Oud 31-05-2004, 19:55
Verwijderd
Volgens mij krijg je wel een rustgevend pilletje, die helpen geweldig
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:00
Janet
Janet is offline
Citaat:
Milk schreef op 31-05-2004 @ 19:55 :
ik hoop t want ik loop me zelf een partij op te vreten niet normaal en erg irri voor me omgeving....ik heb nu niet echt het idd dat ze er begrip voor hebbe(behalve me vriendje dan...)
Oud 31-05-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 31-05-2004 @ 20:55 :
En anders kun je er toch om vragen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:08
Milly
Milly is offline
En de zenuwen zullen er toch altijd zijn, hoord erbij...
Als ik zenuwachtig ben dan denk ik aan de dingen die ik gepland heb na het geen waar ik zenuwachtig van word... al de leuke dingen die nog komen... Het helpt bij mij, dus misschien ook bij jou...

Neem van mij aan een operatie is niet zo eng, je voelt er niets van en na da narcose is het net of je gewoon hebt geslapen...

Enne die nacht blijven... Neem iets mee wat vertrouwd is, een knuffel of een foto van iemand (je vriend!?!), als je je dan niet pretig voelt in de vreemde omgeving zal dat steun geven!!

Heel veel suc6 morgen!!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:14
Janet
Janet is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-05-2004 @ 20:07 :
En anders kun je er toch om vragen?
was het wl vanplan...
Oud 31-05-2004, 20:16
Janet
Janet is offline
Citaat:
Milly schreef op 31-05-2004 @ 20:08 :
En de zenuwen zullen er toch altijd zijn, hoord erbij...
Als ik zenuwachtig ben dan denk ik aan de dingen die ik gepland heb na het geen waar ik zenuwachtig van word... al de leuke dingen die nog komen... Het helpt bij mij, dus misschien ook bij jou...

Neem van mij aan een operatie is niet zo eng, je voelt er niets van en na da narcose is het net of je gewoon hebt geslapen...

Enne die nacht blijven... Neem iets mee wat vertrouwd is, een knuffel of een foto van iemand (je vriend!?!), als je je dan niet pretig voelt in de vreemde omgeving zal dat steun geven!!

Heel veel suc6 morgen!!
dank je wel....dat zal zekers helpen,me mam gooit me af en ik w8 daar,ben nu 19 dus dat kan.... (niet dus,ik vind het zo eng...)

het bezoek uur is van half 4 tot half 8,ook rare tijden en nouja,me vriend haalt t niet om bij mij te zijn,dus foto zal wel helpen....
Oud 31-05-2004, 21:59
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben een poosje terug aan m'n enkel geopereerd (kijkoperatie dus hoefde niet te blijven).
Mijn vriend bracht me 's morgens en mocht bij me blijven (bij hoge uitzondering) tot ik gehaald werd.

Een uur van te voren kreeg ik een slaappil (die als het goed is iedereen krijgt) waar je wat suffig van wordt en als je er aan toegeeft je zelfs van kan slapen.
Toen ik van de verkoever afkwam (ik voelde me kiplekker omdat ik een ruggenprik heb gehad) was mijn vriend er weer, na een kwartier werd ie weggestuurd omdat ik rust nodig had.
Na 2 uur kwam hij me halen, toen mocht ik weer naar huis.

Op de afdeling had ik al snel contact met een jongen en een meisje iets ouder dan ik, dus best gezellig.

Ondanks alles voelde ik me niet echt op m'n gemak, ik wilde een vertrouwd gezicht zien, mijn vriend in mijn geval, maar dat kon dus niet.
Ik heb die uren op de klok liggen kijken en me best verdrietig gevoeld, zo 'alleen' in dat grote ziekenhuis.
Gellukkig kwamen ze steeds vragen hoe het met me ging, waardoor ik me wat minder eenzaam voelde.

Al met al heb ik me druk gemaakt om niets, ik zou het zo nog een keer doen.

Gelukkig hoefde ik niet te blijven slapen, dat was vast de ergste nacht uit m'n leven geweest, dus ik begrijp je gevoel.
Je ligt daar maar te liggen en mist mensen die om je geven.

Ik hoop dat je maar 1 nachtje hoeft te blijven slapen, dan zie je zo de mensen weer die om je geven.

Veel succes in ieder geval!
Oud 03-06-2004, 15:32
Verwijderd
ik heb 3 keer 'bewust' meegemaakt dat ik onder volledige narcose ging, de 1e keer was ik ook erg zenuwwachtig voor wat komen ging, maar de daarop volgende keren kon ik niet wachten tot de narcose werd toegedient Ik vind het een soort van aangename trip.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:18
telluriet
telluriet is offline
Hoe is het gegaan?
Oud 04-06-2004, 10:52
little_devotion
little_devotion is offline
Ik moet binnekort ook geopereerd worden, alle vier mn verstandskiezen moeten eruit en omdat ik zo´n watje ben gebeurt dat onder narcose. Ik vind het vooral eng omdat ik er vroeger een keer heel erg ziek van ben geworden

Anyway, hoe is het gegaan? Ik hoop goed
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:06
kimberley
kimberley is offline
Ik ben ook pas geopereerd en 2 uur voordat ik onder het mes ging kreeg ik een drankje, atropine ofzo. Ik werd er echt heel vaag van en het zorgde er voor dat ik helemaal niet meer zenuwachtig was.
Misschien kan je hier ook naar vragen?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten