Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmz, tja..
ik heb ook veel vrienden. een paar goeie vrienden en een paar minder goeie... mja, ze doen nooit iets verkeerds hoor. mja, dur is wel een meisje waar ik me FLINK in verkeken heb... zo iemand die doet alsof ze heel lief is en werkelijk alles lief bedoelt enzow, maar zodra je uit haar ogen bent is ze je vergeten... was ooit mun beste vriendin, mja, ze wist niet eens mun verjaardag (gwoon voorbeeldje, maargoed, we kennen elkaar al 14 jaar duss). en kheb ook helemaal nix vannur gehoord toen ik 7 weken niet op school was enzow... mja, ksnap da ook wel hoor, snap de mensen minder die wel vrienden van me willen zijn... mja, ik noem haar dus geen vriendin meer.. wat een gezijver allemaal... sorry, ben weer veel te lang aan het woord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ook net een andere groep leren kennen daar weet ik dus zeer weinig over. maar over het algemeen vertrouw ik niemand, maar ik praat vrij makkelijk ben vrolijk en sacartisch.. dat zorgt er voor dat ik meestal vrij snel nieuwe vrienden kan maken. en dat "schijnheilige gedoe" ken ik ook van vorige "vrienden" niet dat ik er mee zat maargoed was toch 1 verneukte vakantie.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Felrood Riantje | 9 | 28-03-2005 12:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Abnormaal Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:39 | |
Liefde & Relatie |
vriend en geld... colors | 29 | 09-09-2003 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |