Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 03:40
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
vrienden.....

Echt ik heb er verrekte veel, heb ik zo het idee, ik kom ze overal tegen en daar ben ik natuurlijk wel blij mee, maar toch........ knaagt er iets he. Want de meeste betekenen helemaal niks voor me want ze zijn allemaal voor geen cent te vertrouwen, alles voor het eigenbelang. Zelf gedraag ik me als een heilige. Ik doe nooit iets verkeerd maar ik heb toch regelmatig het idee dat ik er wordt bijgenaaid door mijn vrienden. Voor iets hoort iets jaja.......Dan gaat het vaak maar om kleine dingetjes maar toch.........

heb jij nou net als ik ook het gevoel dat je echt een enorme bos vrienden hebt, maar dat de meeste er voor de vorm zijn, dat ze zo de sloot in kunnen met hun hele schijnheilige gedoe. Mijn echte vrienden zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Dat zijn degenen die ik vertrouw omdat zij getoond hebben hoe een vriend voor mij zich hoort te gedragen.
Oud 12-05-2002, 05:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ikzelf niet, maar mn beste vriend is wel zo iemand..

Echt overal waar hij komt kentie wel mensen enzow (tis echt errug met hem, hijs gewoon gek.. maar ok, ff back to tha point)

En mjah, hij heeft net als jij maar heel weinig echte vrienden..

Waar k je voor wil waarschuwen: Kijk OOK uit met die echte vrienden, wat daar zitten er soms toch nog bij die je behoorlijk kunnen bezijken..

K maak dat nu ook mee met diezelfde beste vriend.. K ken iemand die hij als een hele goeie vriend ziet, maar achter zijn rug om is die ander hem helemaal zwart aan t maken (mja k vraag me af hoe t komt dat hij dat zelf nog niet in de gaten heeft maar ok)

Je bent dus trouwens ook niet de enige met dit 'probleem'

En mjah, er zal wel nix aan te doen zijn, want, jiij kunt er toch nix aan doen dat je populair bent, of wel?

*dikke knuf*

Lau.
Oud 12-05-2002, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:

Waar k je voor wil waarschuwen: Kijk OOK uit met die echte vrienden, wat daar zitten er soms toch nog bij die je behoorlijk kunnen bezijken..
dan kun je dus niemand vertrouwen...

en 't antwoord op je vraag: nee.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 09:59
FlyingPinguin
FlyingPinguin is offline
Je merkt pas wie je echte vrienden zijn als het niet goed gaat. En dan zijn het er altijd minder dan je had verwacht.
Oud 12-05-2002, 10:12
Verwijderd
Ik heb geen vrienden.

Nadeel: nogal saai hier.

Voordeel: geen gezeik.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:41
Verwijderd
Wat mijn vriend ooit zei (iets van, weet het niet meer letterlijk): Je hebt vrienden om de vrienden en je hebt vrienden om jou zelf.

Denk dat dat zeker waar is. De eerst zijn de oppervlakkigen, de 'nepperds', de tweede zijn de echte vriendschappen. Van de eerste heb ik er wel een zooi, de tweede groep is inderdaad op één hand te tellen. Denk dat dat bij de meeste mensen zo zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 13:57
the Comebackkid
eeh nee,

het niet zo dat ik populair ben ofzo, daarvoor ben ik meestal weer te snel weg, sommige mensen moeten gewoon snel lachen als ze mij zien, ik neem mezelf niet zo serieus vandaar....
Oud 12-05-2002, 16:17
vixen
vixen is offline
ik heb dat ook, ken echt een huge zooi mensen, maar de meesten die betekenen echt niks, ik praat er wel eens mee, maar verder zou ik ze niet echt missen als ze dr niet waren.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:30
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
FlyingPinguin schreef:
Je merkt pas wie je echte vrienden zijn als het niet goed gaat. En dan zijn het er altijd minder dan je had verwacht.
en zelfs dan zijn er een hoop schijnheilen bij!!!

enne Comebackkid je hebt dan niet veel vrienden, maar veel kennissen lijkt mij.. GROOT verschil!!
Ik heb ook heeeeeeel veeeeel kennissen, maar echte vrienden.. tja.. k weet het niet
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 18:33
janneke16
janneke16 is offline
ik heb ook veel kennissen...
maar echt vrienden heb ik er niet veel van. een stuk of 3, 4
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:29
the Comebackkid
ja klopt zeker wel barbara-ann
Oud 12-05-2002, 20:20
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
ja klopt zeker wel barbara-ann
u bedoelt mij?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 20:42
Verwijderd
hmmmz, tja..
ik heb ook veel vrienden. een paar goeie vrienden en een paar minder goeie... mja, ze doen nooit iets verkeerds hoor.
mja, dur is wel een meisje waar ik me FLINK in verkeken heb... zo iemand die doet alsof ze heel lief is en werkelijk alles lief bedoelt enzow, maar zodra je uit haar ogen bent is ze je vergeten... was ooit mun beste vriendin, mja, ze wist niet eens mun verjaardag (gwoon voorbeeldje, maargoed, we kennen elkaar al 14 jaar duss). en kheb ook helemaal nix vannur gehoord toen ik 7 weken niet op school was enzow... mja, ksnap da ook wel hoor, snap de mensen minder die wel vrienden van me willen zijn... mja, ik noem haar dus geen vriendin meer..
wat een gezijver allemaal... sorry, ben weer veel te lang aan het woord
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 22:39
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
vrienden.....

ik heb er nu ongeveer 4 die ik echt door dik en dun vertrouw.
heb ook net een andere groep leren kennen daar weet ik dus zeer weinig over.

maar over het algemeen vertrouw ik niemand, maar ik praat vrij makkelijk ben vrolijk en sacartisch..
dat zorgt er voor dat ik meestal vrij snel nieuwe vrienden kan maken.

en dat "schijnheilige gedoe" ken ik ook van vorige "vrienden" niet dat ik er mee zat maargoed was toch 1 verneukte vakantie.
Oud 13-05-2002, 21:03
the Comebackkid
QUOTE]u bedoelt mij?[/QUOTE]

Ja hoor.

ik heb denk ik wel dezelfde instelling als jou klootzak2001.
Reageren

Regels voor berichten