Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 19:49
tictactoe
tictactoe is offline
Hoi allemaal,

ik loop al een tijdje met een idee in mijn hoofd voor een tekening. Aangezien ik zelf niet goed kan tekenen, vraag ik me af of er onder jullie iemand is die goed kan tekenen. Ik heb wel een antal wensen:

- je moet goed zijn in dieren en kinderen tekenen en het liefst ook gebouwen.

- je moet geen bezwaar hebben in een protesttekening maken tegen de bioindustrie.

- je moet niet het doel hebben om hier veel geld aan te verdienen, het is zeg maar bedoeld voor iemand die graag tekent en eens een opdracht van iemand anders wil krijgen, k ben wel bereid om een kleine vergoeding te geven ivm. bijv. materiaalkosten.

- de tekening hoef ik niet per se 'in het echt' op papier te krijgen, een afbeelding op de computer vind ik ook prima

Ik wil gewoon graag dat mijn ideetje een keer gerealiseerd wordt en ik zoek iemand die het leuk vindt om mijn idee uit te werken. De tekening is alleen bestemd voor eigen gebruik, ik ben niet van plan hem verder te publiceren ofzo (mag wel natuurlijk).

Als je interesse hebt en denkt dat je aan mijn wensen voldoet, reageer dan even hier of PM.
Advertentie
Oud 29-05-2004, 20:22
Anno 1986
Anno 1986 is offline
Heb wel interesse, maar beloof niets.....
Je moet maar even duidelijk laten weten wat je in je hoofd heb...

Grtjs.
Oud 30-05-2004, 00:17
Verwijderd
Wat voor 'n ideetjes heb je dan? Nie dat ik uberhaubt kan tekenen maar gewoon interessant.
Advertentie

Regels voor berichten