Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 21:07
Vissertje
Vissertje is offline
ik was na aan het denken.
Je hebt van die players, maar hoe zorg je ervoor dat ie jou echt wil, en dat ie kapt met playen?
of is dat gewoon een levensfase waar je niet doorheen komt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2004, 21:09
pyres
pyres is offline
een echte player laat het nooit zover komen
maar je weet het niet; misschien dat hij het licht gaat zien
Oud 23-05-2004, 21:10
sn0w
sn0w is offline
ik heb eigenlijk geen idee..
Oud 23-05-2004, 21:11
Vissertje
Vissertje is offline
maarja, ik denk niet dat iemand altijd player kan zijn.. toch?

je krijgt denk ik op een moment toch behoefte aan vastigheid, lijkt me?
meeste players zijn ook gewoon eigenlijk onzeker, bindingsangst ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:12
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Geen idee wat ik hier als jongen in dit topic moet maargoed

Wat als je je als meisje door krijgt dat zo'n player je wil en je................ik weet het juiste woord niet .........dat je je zo opsteld alsof je hem niet wil

HARD TO GET
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:12
Verwijderd
Someone's gonna get played...

Er wordt gezegd eens een player altijd een player. Maar ik denk dat rond hun 30ste met 30 kinderen bij 10 verschillende vrouwen ze toch wel van gedachtes veranderen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:21
rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Maar ik denk dat rond hun 30ste met 30 kinderen bij 10 verschillende vrouwen ze toch wel van gedachtes veranderen
ken je Tom Green, die gast heeft echt 30 kinderen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:23
sn0w
sn0w is offline
een hallf oom in suriname die ik net ken heeft 35 kinderen bij zes verschillende vrouwen
ik zou m wel willen leren kennen
Oud 23-05-2004, 21:25
Chimera
Chimera is offline
Je bent 19 en wil een player versieren?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:27
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 22:25 :
Je bent 19 en wil een player versieren?
ik zei alleen maar dat ik er over na aant denken was hoe je dat zou kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 23-05-2004 @ 22:27 :
ik zei alleen maar dat ik er over na aant denken was hoe je dat zou kunnen doen
Nou, je poedert je flink in, trekt een te kort rokje aan, daarbij een shirtje waar je borsten uitpuilen en je steekt een breezer in je snufferd. Succes gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 21:31
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 22:30 :
Nou, je poedert je flink in, trekt een te kort rokje aan, daarbij een shirtje waar je borsten uitpuilen en je steekt een breezer in je snufferd. Succes gegarandeerd.
maarik heb het er dus over hoe je kan zorgen dat ie voor je valt en je niet wil playen
(en players vallen niet standaard op breezahs he )
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 22:40
Glory
Glory is offline
Iemand van jou leeftijd zou beter moeten weten
Oud 24-05-2004, 10:58
An
An is offline
Play hard to get?
Oud 24-05-2004, 11:00
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 23:40 :
hoezo dat dan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:09
An
An is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 23-05-2004 @ 23:40 :
ben t daar ook niet helemaal mee eens. Ik heb ook altijd de drang dit soort mensen te willen "genezen" "het licht laten zien" of hoe je dat dan wilt noemen. Als je dit soort mensen voor jezelf kunt krijgen is dta "bijzonder"... En iedereen doet zo hard zijn best om bijzonder te zijn.
Oud 24-05-2004, 11:14
Verwijderd
Nouja kijk, ik ben zelf een harteloze player dus het zit zo:

Je kan hem misschien voor een x versieren (mits je lekker genoeg bent), maar een lange relatie (zeker als je op de hoogte bent van zijn activiteiten als player) zit er voorlopig niet in.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:22
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-05-2004 @ 12:14 :
Nouja kijk, ik ben zelf een harteloze player dus het zit zo:

Je kan hem misschien voor een x versieren (mits je lekker genoeg bent), maar een lange relatie (zeker als je op de hoogte bent van zijn activiteiten als player) zit er voorlopig niet in.
hij is wel een stuk ouder dan jou en hij zit regelmatig te klagen dat ie een vriendinnetje wil, en ik heb m al eens gehad en ik ken hem ondertussen al vrij goed (hoe hij reageert op dingen, wat hij niet graag heeft enzo), alleen wil ik dat ie kapt met dat playen..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 11:27
Verwijderd
Dat is helemaal aan hemzelf. Het playen wordt niet zo snel afgeleerd door input van buitenaf, hij stopt er waarschijnlijk pas mee als hij een keer echt verliefd wordt op een meisje.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 12:41
stout!
stout! is offline
En ik denk niet dat je iemand kunt dwingen verliefd op je te worden.
Oud 24-05-2004, 15:58
Elmoo
Elmoo is offline
Een player vesieren? Zo'n afgelikte boterham? Nou, ik heb geen idee maar zou het ook niet aanraden. En volgens mij blijft het er altijd wel een beetje inzitten (als het geen leeftijds fase is). Ik raad het je af...
Oud 24-05-2004, 18:51
Verwijderd
Citaat:
An schreef op 24-05-2004 @ 11:58 :
Play hard to get?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:55
Rosaatje
Rosaatje is offline
Als je trouw en vastigheid wilt: zoek een ander. Zin in een avondje/paar avondjes lol, doe zoals hij doet...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 18:56
Dzjes
Dzjes is offline
Wat je daarin echt kan zien.. Met een beetje geluk wilt hij het opgeven voor jou.. maar dat zalje niet zomaar bekomen, je kan al beginnen met gewoon vriendjes te zijn

Daarna is 'hard to get' een goede manier
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 21:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Dat wordt een moeilijke zaak...
Oud 25-05-2004, 09:11
Lieverd17
Lieverd17 is offline
Haii
Je kan een player 'versieren'door je onafhankelijk op testellen.
net alsof doen dat je het niet erg vind als die zovak met andere meiden praat en je een beetje gek voor doen ( dat je niks door heb ) Je moet hem gewoon heel vrij laten.
en hem af en toe een mailtje sturen ( niet tevaak) dat je hem zo leuk vind en of hij jou dat ook vind.
En hem natuurlijk vertellen ; ik wil je niet elke dag zien ( ookal wil je dat wel ) maar dat k0mt later wel als die van je houd.
Dit alles heb ik 2 jaar geleden gdaan bij een 'player'' en ik moet zegge ik hou heel veel van hem al 2jaar en hij doet alles voor me.. su6 haha
Oud 25-05-2004, 16:36
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Lieverd17 schreef op 25-05-2004 @ 10:11 :
Haii
Je kan een player 'versieren'door je onafhankelijk op testellen.
net alsof doen dat je het niet erg vind als die zovak met andere meiden praat en je een beetje gek voor doen ( dat je niks door heb ) Je moet hem gewoon heel vrij laten.
en hem af en toe een mailtje sturen ( niet tevaak) dat je hem zo leuk vind en of hij jou dat ook vind.
En hem natuurlijk vertellen ; ik wil je niet elke dag zien ( ookal wil je dat wel ) maar dat k0mt later wel als die van je houd.
Dit alles heb ik 2 jaar geleden gdaan bij een 'player'' en ik moet zegge ik hou heel veel van hem al 2jaar en hij doet alles voor me.. su6 haha
dat van dat mailtje werkt echt averechts.
en het is juist dat hij op de een of andere manier mijn aandacht probeert te trekken, en hij doet op een of andere manier lief tegen me, en ik heb m de laatste weken ook meer gezien en hij wil ook vaker afspreken (wel in groepsverband, maar dan nog). maar ik weet van andere meisjes wat hij hun heeft aangedaan (hoop geven en dan af laten weten, en zeggen dat hij haar leuk vind en cadeautejs meebrengen en uiteindelijk laten vallen, ookal is er niks gebeurt).

maar over dat onafhankelijk opstellen en dat vrijlaten zal ik iig proberen thanx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:56
Verwijderd
Zorgen dat ze verliefd op je worden... als ze maar verliefd genoeg zijn, willen ze toch alleen maar jou blij maken.

En ja, dat is nog uit ervaring ook
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:57
annetjuh
annetjuh is offline
je anders gedragen dan die huppelkutjes.
je zoent met hem.
en tjah wil ie je weer scoren. weiger je gewoon.
wel praten en zo, gewoon een beetje cool. en als er iemand langsloopt die een blunder begaat. beetje mannelijk op reageren.
dans/sjans met other guys.
na drie weken die je iets positiefs on verwachts.
klaar, he loves you.
werkt bij mij wel.
Oud 25-05-2004, 18:09
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-05-2004 @ 18:56 :
Zorgen dat ze verliefd op je worden... als ze maar verliefd genoeg zijn, willen ze toch alleen maar jou blij maken.

En ja, dat is nog uit ervaring ook
en hoe maak je ze dan verliefd
dat lijkt me een hele kunst nog hoor (hoewel ik van mezelf wel weet hoe een jongen kan zorgen dat ik verliefd op hem word, maar andersom heb ik geen idee)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 01:04
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Eerst eens over je aanname heen komen dat zoiemand een player is. 80% van de 'players' zijn géén players, maar flirten veel omdat elk wijf weer eens ongelofelijk achterbaks of whatever is. Laat zoiemand maar eens zien dat een vaste relatie er best in zit en dan zul je zien dat 't eigenlijk geen player is.
Oud 26-05-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 25-05-2004 @ 19:09 :
en hoe maak je ze dan verliefd
dat lijkt me een hele kunst nog hoor (hoewel ik van mezelf wel weet hoe een jongen kan zorgen dat ik verliefd op hem word, maar andersom heb ik geen idee)
Uhm, nou ja, ik geloof dat het bij dit geval echt zo'n zaak was van 'oh, ze wil me niet, nu moet ik haar krijgen!' Ik had een keer met hem gezoend en hij was toen een beetje geïnteresseerd, maar ik wilde absoluut niets vasts. Nou ja, we zoenden wel vaker en ik wilde nog steeds niets vasts, maar hem leek het een steeds beter idee. En toen was hij verliefd op mij..
Ik denk niet dat het bij alle 'players' zo werkt, maar als ze populair zijn en meisjes werpen zich gewoonlijk aan hun voeten, dan denk ik dat ze wel eerder geïnteresseerd zijn in mensen die hun niet zo zien zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 17:01
moenbase
moenbase is offline
Tja, je moet er maar van houden, iemand die 'elk' meisje gewoon 'even' pakt...
Wat ik me dan afvraag is of je het dan uberhaupt wel zal geloven als hij zegt verliefd te zijn op je, en zegt "je bent anders dan de andere meisjes"....
Oud 26-05-2004, 17:21
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 26-05-2004 @ 18:01 :
Tja, je moet er maar van houden, iemand die 'elk' meisje gewoon 'even' pakt...
Wat ik me dan afvraag is of je het dan uberhaupt wel zal geloven als hij zegt verliefd te zijn op je, en zegt "je bent anders dan de andere meisjes"....
Ja en dat 50 meiden kunnen zeggen dat ze hem hebben gehad. Ah well...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:48
luckyleo
luckyleo is offline
bruut hard-to-get spelen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:23
Verwijderd
meis, je moet geen player willen versieren. hij ziet jou als een van z'n chickies en dat zal niet zomaar ineens veranderen. als ie jou specialer had gevonden was ie nu geen player meer geweest. sorry....
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:13
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 26-05-2004 @ 20:23 :
meis, je moet geen player willen versieren. hij ziet jou als een van z'n chickies en dat zal niet zomaar ineens veranderen. als ie jou specialer had gevonden was ie nu geen player meer geweest. sorry....
ik denk dat hij een player is omdatik van een aantal meiden al heb gehoord dat hij dus aankwam met 'ik vind je leuk' en blabla terwijl ze hem nieteens kende. en om proberen te kopen emt cadeautjes.
daarop liegt hij ook te makkelijk (niet alleen over meisjes, maar over alles) Het is niet zo dat hij zwermen vrouwen om m heen heeft als hij gaat stappen, maar hij straalt een bepaalde charme uit die heel aantrekkelijk is. Dat ik weet is het niet zo dat hij iedere week een ander meisje heeft, maar ik denk dat hij zogauw hij denkt wat te kunnen bereiken meteen erop af gaat.
hij had laatst ook kans op een meisje, zij wou wel seks alleen hij wilde haar niet. (dan ben je toch ook wel slechte player, of is het dan te makkelijk?)

en ik weet ook niet wat hij de hele dag doet, dus weet ik niet of hij weer met iemand heeft afgesproken..
daarbij komt het erbij dat hij heel erg moeilijk is om mee om te gaan (hij heeft echt een gebruiksaanwijzing)..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:23
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Een player versieren is niet zo moeilijk
M houden is moeilijker
Je kan m houden door al je zelfrespect te verliezen en alles te doen wat ie wil succes
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:19
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 23-05-2004 @ 22:07 :
ik was na aan het denken.
Je hebt van die players, maar hoe zorg je ervoor dat ie jou echt wil, en dat ie kapt met playen?
of is dat gewoon een levensfase waar je niet doorheen komt?
geen intresse hebben
Oud 27-05-2004, 10:08
little nemo
little nemo is offline
heeft volges mij niet zoveel zin, als je hardtoget speelt en hij heeft je uiteindelijk verliest ie meteen zn interesse en als je alles doet wat ie wilt gaat ie 1000x vreemd
Oud 27-05-2004, 19:04
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
players, zucht, nobody likes them but everybody wants them...maar k denk dat hij best verliefd op je kan worden, maar aan de andere kant...tis een player he...ja k weet niet...k zou gewoon afwachten, en het anders laten voor wat het is, oja en hard to get spelen ja...
Oud 27-05-2004, 19:14
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Dat heb ik me ook al zo dikwijls afgevraagd, niet normaal . Een player moet toch ooit eens echt verliefd worden mareuh ik denk dat deze ook gewoon de ware moet tegenkomen en hij dan wel verlegen enzo wordt. Dat hoop ik toch voor hen tenminste .
Oud 27-05-2004, 20:32
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
pyres schreef op 23-05-2004 @ 22:09 :
een echte player laat het nooit zover komen
maar je weet het niet; misschien dat hij het licht gaat zien
volkomen mee eens
Oud 28-05-2004, 15:06
Vissertje
Vissertje is offline
hmm..
wel vervelend als je dan te horen krijgt dat ie naar salou op vakantie gaat
en ik hoop echt dat hij door mij het licht gaat zien, maar misschien is het daar nog geen tijd voor..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 24-05-2004 @ 12:22 :
hij is wel een stuk ouder dan jou en hij zit regelmatig te klagen dat ie een vriendinnetje wil, en ik heb m al eens gehad en ik ken hem ondertussen al vrij goed (hoe hij reageert op dingen, wat hij niet graag heeft enzo), alleen wil ik dat ie kapt met dat playen..
Zou dat klagen niet gewoon een truc zijn?
Ik=zielig en wil vastigheid boehoe boehoe. Neuken?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 26-05-2004 @ 22:13 :
'ik vind je leuk' en blabla terwijl ze hem nieteens kende. en om proberen te kopen emt cadeautjes.
daarop liegt hij ook te makkelijk (niet alleen over meisjes, maar over alles)
daarbij komt het erbij dat hij heel erg moeilijk is om mee om te gaan (hij heeft echt een gebruiksaanwijzing)..
meis, dat klinkt niet best...
waarom wil je hem dan?? omdat ie zo aantrekkelijk is? dit klinkt als de bekende jongen die er ontzettend lekker uitziet, maar eigenlijk alleen leuk is voor een avondje: beetje zoenen enz. en miss wel meer, maar niet voor een echte relatie. je moet mekaar kunnen vertrouwen en als hij zoveel liegt kan je dat niet. dat meisjes proberen te kopen is ook nogal slecht... en hij heeft ook nog eens een hele gebruiksaanwijzing??? meis, dit is geen relatie materiaal, niet nu tenminste. miss als ie volwassener is geworden. ik denk eerlijk gezegd niet dat je met hem binnen een jaar een normale relatie kan hebben. wil je echt iets, dan is de enige mogelijkheid nog een one night stand ofzo iets, maar verder zou ik het niet weten...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 26-05-2004 @ 18:21 :
Ja en dat 50 meiden kunnen zeggen dat ze hem hebben gehad. Ah well...
Ik heb dat nooit zo storend gevonden.... maar ik geloof dat ik dan een van de weinige ben
(nou ja, wat betreft zoenen, dan! Als hij al met vijftig meiden de koffer in is gedoken is het een ander verhaal).
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 18:43
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 28-05-2004 @ 16:57 :
meis, dat klinkt niet best...
waarom wil je hem dan??
hij is idd ontzettend aantrekkelijk, en ik heb ook meegemaakt hoe ontzettend lief en afhankelijk hij kan zijn (of dit een truc was weet ik niet, kwam iig niet zo over)
en ik weet op welke punten hij 'kwetsbaar'is, ofwel waar hij op afknapt..
en als iemand te dichtbij komt kan hij dat niet goed hebben (hij heeft me zelf ooit gezegt dat hij geen echte ervaring met relaties heeft, en de relatie die hij gehad heeft is nogal mis gegaan)

maar ik zit er echt mee dat hij naar Salou gaat.. want wie weet wat hij daar oploopt enzo..

ik heb een boek, boek met alle antwoorden (weet niet of iemand het kent) maar iedere keer als ik de vraag stel of wij nog ooit bij elkaar komen, komt IEDERE keer hetzelfde antwoord "als je ouder bent" en ook vaak dat ik me nu op andere dingen moet concentreren..
denk ook wel dat dat boek gelijk heeft.. en zeker niet laten merken dat ik hem wil, want dat schrikt m vast af..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 28-05-2004 @ 19:43 :
hij is idd ontzettend aantrekkelijk, en ik heb ook meegemaakt hoe ontzettend lief en afhankelijk hij kan zijn (of dit een truc was weet ik niet, kwam iig niet zo over)
en ik weet op welke punten hij 'kwetsbaar'is, ofwel waar hij op afknapt..
en als iemand te dichtbij komt kan hij dat niet goed hebben (hij heeft me zelf ooit gezegt dat hij geen echte ervaring met relaties heeft, en de relatie die hij gehad heeft is nogal mis gegaan)

maar ik zit er echt mee dat hij naar Salou gaat.. want wie weet wat hij daar oploopt enzo..

ik heb een boek, boek met alle antwoorden (weet niet of iemand het kent) maar iedere keer als ik de vraag stel of wij nog ooit bij elkaar komen, komt IEDERE keer hetzelfde antwoord "als je ouder bent" en ook vaak dat ik me nu op andere dingen moet concentreren..
denk ook wel dat dat boek gelijk heeft.. en zeker niet laten merken dat ik hem wil, want dat schrikt m vast af..
Oh lieverd, je gelooft toch niet wat dat boek zegt
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:36
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 28-05-2004 @ 20:23 :
Oh lieverd, je gelooft toch niet wat dat boek zegt
boek is een weerspiegeling van je onbewuste. en het is wel voor de fun, maar als ik naar feiten vraag komt ook het goede antwoord naar boven..
en als zelfs mijn onbewuste al zegt dat ik m NU niet kan hebben..

Damn ik wil die gast zo, maakt me niet uit wat hij in het verleden geflikt heeft..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten