Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (en players vallen niet standaard op breezahs he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en het is juist dat hij op de een of andere manier mijn aandacht probeert te trekken, en hij doet op een of andere manier lief tegen me, en ik heb m de laatste weken ook meer gezien en hij wil ook vaker afspreken (wel in groepsverband, maar dan nog). maar ik weet van andere meisjes wat hij hun heeft aangedaan (hoop geven en dan af laten weten, en zeggen dat hij haar leuk vind en cadeautejs meebrengen en uiteindelijk laten vallen, ookal is er niks gebeurt). maar over dat onafhankelijk opstellen en dat vrijlaten zal ik iig proberen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat lijkt me een hele kunst nog hoor (hoewel ik van mezelf wel weet hoe een jongen kan zorgen dat ik verliefd op hem word, maar andersom heb ik geen idee) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat het bij alle 'players' zo werkt, maar als ze populair zijn en meisjes werpen zich gewoonlijk aan hun voeten, dan denk ik dat ze wel eerder geïnteresseerd zijn in mensen die hun niet zo zien zitten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarop liegt hij ook te makkelijk (niet alleen over meisjes, maar over alles) Het is niet zo dat hij zwermen vrouwen om m heen heeft als hij gaat stappen, maar hij straalt een bepaalde charme uit die heel aantrekkelijk is. Dat ik weet is het niet zo dat hij iedere week een ander meisje heeft, maar ik denk dat hij zogauw hij denkt wat te kunnen bereiken meteen erop af gaat. hij had laatst ook kans op een meisje, zij wou wel seks alleen hij wilde haar niet. (dan ben je toch ook wel slechte player, of is het dan te makkelijk?) en ik weet ook niet wat hij de hele dag doet, dus weet ik niet of hij weer met iemand heeft afgesproken.. daarbij komt het erbij dat hij heel erg moeilijk is om mee om te gaan (hij heeft echt een gebruiksaanwijzing).. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik=zielig en wil vastigheid ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom wil je hem dan?? omdat ie zo aantrekkelijk is? dit klinkt als de bekende jongen die er ontzettend lekker uitziet, maar eigenlijk alleen leuk is voor een avondje: beetje zoenen enz. en miss wel meer, maar niet voor een echte relatie. je moet mekaar kunnen vertrouwen en als hij zoveel liegt kan je dat niet. dat meisjes proberen te kopen is ook nogal slecht... en hij heeft ook nog eens een hele gebruiksaanwijzing??? meis, dit is geen relatie materiaal, niet nu tenminste. miss als ie volwassener is geworden. ik denk eerlijk gezegd niet dat je met hem binnen een jaar een normale relatie kan hebben. wil je echt iets, dan is de enige mogelijkheid nog een one night stand ofzo iets, maar verder zou ik het niet weten... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (nou ja, wat betreft zoenen, dan! Als hij al met vijftig meiden de koffer in is gedoken is het een ander verhaal). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik weet op welke punten hij 'kwetsbaar'is, ofwel waar hij op afknapt.. en als iemand te dichtbij komt kan hij dat niet goed hebben (hij heeft me zelf ooit gezegt dat hij geen echte ervaring met relaties heeft, en de relatie die hij gehad heeft is nogal mis gegaan) maar ik zit er echt mee dat hij naar Salou gaat.. want wie weet wat hij daar oploopt enzo.. ik heb een boek, boek met alle antwoorden (weet niet of iemand het kent) maar iedere keer als ik de vraag stel of wij nog ooit bij elkaar komen, komt IEDERE keer hetzelfde antwoord "als je ouder bent" en ook vaak dat ik me nu op andere dingen moet concentreren.. denk ook wel dat dat boek gelijk heeft.. en zeker niet laten merken dat ik hem wil, want dat schrikt m vast af.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als zelfs mijn onbewuste al zegt dat ik m NU niet kan hebben.. Damn ik wil die gast zo, maakt me niet uit wat hij in het verleden geflikt heeft.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Leukste post van de dag. Verwijderd | 380 | 26-11-2009 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een jongen een slet? Streepjescode | 40 | 08-05-2006 10:13 | |
Liefde & Relatie |
players info Kleine Tulp | 88 | 24-06-2003 11:12 | |
Liefde & Relatie |
Arrogante jongens, waarom vinden jullie ze leuk ??? Stainleszs | 83 | 21-10-2002 17:58 | |
Liefde & Relatie |
Players luckyleo | 45 | 27-09-2002 10:14 | |
Liefde & Relatie |
bericht voor alle players muckymouse | 24 | 05-03-2002 16:14 |