Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 21:15
Eazy E
Eazy E is offline
mijn vriend en ik gaan vaak met dezelfde mensen om, en de laatste tijd als we bij onze vrienden zijn, dan zeg ik zo weinig. Ik weet niet waarom, maar ik vind het een stuk fijner als ik bij hun ben en me vriend er niet bij is, dan praat ik veel meer. Misschien komt het omdat ik denk dat hij teveel let op wat ik zeg (niet dat dat zo is, maar dat denk ik wel).
Maar ik wil ook gewoon praten waar hij wel bij is. Ik ben ook wel verlegen van mezelf, maar het is de laatste tijd altijd zo dat ik weinig zeg.. Ik wil echt dat dat verandert, want ik voel me er nooit fijn bij.
En omdat we met dezelfde mensen omgaan is het ook moeilijk elkaar te vermijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2004, 22:08
computer
computer is offline
Zet je er gewon overheen, snap best dat moeilijk is maar klets egwoon honderd uit.

Maar iedereen heeft dat wel, als ik met me beste vriendin en d'r vriend op pad ben doet ze ook veel minder lomp als normaal. Probeer je gewoon wat losser te gedragen, en heb het er is over met je vriend. Al denk ik dat die het moeilijk vind om minder op je te letten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:20
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Praat er met je vriend over. Misschien dat je vriend ook in al in de gaten heeft dat je 'anders' doet, maar hier nog niets tegen jou over heeft gezegd. Misschien dat jullie er samen uit kunnen komen?
Oud 08-06-2004, 15:29
Eazy E
Eazy E is offline
ja ik heb het hem ook verteld, en hij heeft wel beetje hetzelfde zegt hij, maar bij hem merk ik het niet, hij praat gewoon veel nog.. maar ik echt weinig. dat is niet echt fijn.. We weten ook niet echt wat we eraan kunnen doen.. Maarja misschien moet ik wel gewoon niet op letten wat hij er van denkt wat ik zeg ofzo, want dat is niet echt goed natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 17:28
kootjezzz
kootjezzz is offline
Nou ik ken hetzelfde. Mijn vriend en ik hebben dezelfde vriendengroep. Als we met z'n allen in een cafe zitten praat ik niet zo heel veel. Mijn vriend heeft dan altijd het hoogste woord.
Maar ook als iemand met een probleem naar ons toekomt gaat hij met diegene spreken. Ik heb dan altijd het idee dat hij teveel mijn woorden afweegt.
Over het algemeen ben ik altijd degene die maar doorpraat
Reageren

Regels voor berichten