Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 12:25
flupke83
flupke83 is offline
Hoi,

een hele goeie vriendin van mij gaat over 2 weken voor een half jaar na Australië. Met goede vriendin bedoel ik: hele goeie band mee, we zijn echt 2 supermaatjes. Ondanks dat ik het voor haar natuurlijk super te gek vind, zal ik haar zeker gaan missen. Ik wil haar dan ook iets kopen. Iets wat vrienden zeg maar verbind. Iets wat ze dan ziet en waardoor ze dan aan thuis denkt en aan haar vrienden daar. Zo heb je bij liefdes-relaties bijvoorbeeld de tortelduifjes. Eentje voor hem en eentje voor haar. Maar wat geef je in geval van een hele goede vriendschap? Wat is dan een mooi geschenk?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 12:59
Snuitermans
Snuitermans is offline
Een vriendschapsarbandje van Gucci
Oud 06-06-2004, 13:03
Stefanie
Stefanie is offline
Je zou ook gewoon iets kunnen maken voor haar. Een soort fotoboek/plakboek waar je al jullie dingetjes in plakt. Foto's, treinkaartje, dingen waar jullie om gelachen hebben etc. Althans, dat zou ik echt heel erg leuk vinden om te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:17
Luna
Luna is offline
iets persoonlijks lijkt me het leukst, en dat kunnen andere mensen niet voor jou bedenken. jij kunt heus wel 'iets wat echt van jou en haar' is bedenken als je zo'n goede band met haar hebt.
Oud 06-06-2004, 15:11
Verwijderd
Of, hoe kinderachtig ook, matching kinder-armbandjes.
Dat blijft gewoon leuk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 15:15
Balance
Balance is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-06-2004 @ 16:11 :
Of, hoe kinderachtig ook, matching kinder-armbandjes.
Dat blijft gewoon leuk.
Ik persoonlijk heb juist een hekel aan die dingen.
Je voelt je verplicht het ding te dragen, omdat het een betekenis is. Maar eigenlijk vind je het bandje helemaal niet leuk en is het af en toe behoorlijk lastig.

Ik ga mee in het idee van Stefanie.
Ik zou er ook heel veel herinneringen inschrijven enzo.
Of maak een site voor haar waarop jullie beiden foto's kunnen zetten en kunnen schrijven enzo. Op die manier kunnen jullie elkaar op de hoogte houden en is het echt iets van jullie tweeën.
Oud 06-06-2004, 20:18
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje is vorig jaar voor een jaar naar Australie vertrokken (ze komt over 2 maanden terug !) Ik heb een vriendjes-en-vriendinnetjes-boekje gekocht, die van Jip en Janneke heeft een lege pagina 'om zelf iets te tekenen' Daar heb ik een heel verhaal in geschreven, en in dat boekje konden ook al haar andere vriendjes en vriendinnetjes schrijven en een foto plakken zodat ze ons allemaal bij zich heeft
Zorg wel dat het iets kleins is, ze heeft echt geen zin om met een gigantisch boekwerk te gaan zeulen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:14
Buffy
Buffy is offline
ik heb samen met mijn vriend (mjah okee is wat anders, ik had gewoon geen zin in vriendschapsringen of zoon kentekenplaat om mn nek) een geboortje armbandje met zoon plaatje laten graveren. je zet aan de bovenkant bijvoorbeeld je eigen naam en laat dan aan de onderkant de naam van je vriendin graveren. zij doet dat ook, maar net andersom. is leuk, en je prijkt niet telkens met andermans naam rond.
Oud 07-06-2004, 21:57
Bubba
Bubba is offline
ik zou zelf n sierraad oid ontwerpen en die laten maken..asl ej n beetje afdingt en t simpel houdt hoeft dat echt niet duur te zijn..iets kopen is vaak zo simpel..als je laat zien dat je dr echt mee bezig bent geweest is t leuker denk ik
succes anyway!
Oud 08-06-2004, 12:18
cyntha
cyntha is offline
Een vriendin van me is vorig jaar verhuist naar Engeland. Ik had voor haar een soort schilderij gemaakt met allemaal foto's van ons, kleine gedichtjes, herinneringen aan dingen die we samen hadden gedaan en een klein verhaaltje erop. Zo had ze meteen iets om aan de muur te hangen en kon ze nog eens terug kijken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 12:30
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Ja, iets met foto's lijkt me het mooiste. Dat is iets heel persoonlijks en zou ik zelf ook mooi vinden om te krijgen.
Oud 08-06-2004, 17:00
Verwijderd
je kan bij de juwelier ook een armbandje ofzo laten ontwerpen

en anders.. een boekje ofzo. iets wat ze goed mee kan nemen en bij zich kan dragen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 17:30
kippiej
kippiej is offline
ja ik ga mee in het fotoboek/schilderij idee.. maar ik zou er nog een armbandje of een ring oid bij geven, of een hangertje voor aan een ketting misschien.
Oud 08-06-2004, 20:01
wie?
wie? is offline
alle 2 ergens op dezelfe plek een piercing laten schieten

(jaaaaaaaaah)
Oud 09-06-2004, 17:22
enfant-terrible
enfant-terrible is offline
Haai,

Zoals al eerder gezegd werd, je kan een plakboek maken met foto's en dingen die jullie hebben meegemaakt..
Of je kan een t-shirt of iets dergelijks laten drukken met een leuke foto van jullie tweetjes en een lieve tekst erop..
Viel bij mijn beste vriend erg in de smaak..

Succes!
Liefs
Reageren

Regels voor berichten