What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Ik heb volgens mij ook GrabIt geinstalleerd, maar met simpel had het niets te maken. Ik gebruik zelf nog steeds OE voor nieuwsgroepen, maar ik kan me voorstellen dat dat voor bepaalde doeleinden minder geschikt is.
Grabit werkt prima als je niet teveel eisen stelt aan een binaries reader. Zo is het downloaden van losse chunks een hels karwei met Grabit en kun je het downloaden van binaries die geen of een verkeerd message-ID hebben wel vergeten.
Voor het simpele werk gebruik ik Grabit wel, gaat het om binaries die ergens al langere tijd staan en/of die gewoon brak gepost zijn, dan gebruik ik DJI Enterprises NewsBin 4.2.
Voor het doelgericht selecteren en sorteren van informatie (dus niet het downloaden van binaries) is Grabit waardeloos, daarvoor moet je echt een goede newsagent hebben. Maar dat doe ik niet.
03-06-2004, 12:58
Verwijderd
Ja euh, wat wil je eigenlijk? Een binaryfetcher of een newsreader? Als het om 't eerste gaat pleit ik voor GrabIt. Wanneer het tweede het geval is, zou ik eens gaan kijken naar Agent of Gravity.
Zelf gebruik ik GrabIt en Agent 1.5 (ik weet het, een HELE oude versie, maar werkt o-zo fijn).