Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 06:59
blauwpotlood
blauwpotlood is offline
Ik heb u al bijna 3 maanden last van huilbuien en nergens zin meer in. heb toen heel erg veel van me afgeschreven. Maar op een of andere manier wil dat niet lukken, heb eigenlijk gewoon geen zin meer om verder te gaan. Ik snap het niet, want er is niet egt een duidelijke aanleiding ofzow. Wat nu? Ik wil nml niet dit gevoel blijven houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2004, 07:59
Uziel
Uziel is offline
Als je serieus niet weet waar het door kan komen, suggereert dat dat je leven helemaal toppie is...

Ik denk dat er vast wel iets aan de hand is en dat je dat zelf eigenlijk ook wel weet. Maar misschien durf je het niet toe te geven aan jezelf?

Je kan er pas wat tegen doen als je de oorzaak weet... Zonder oorzaak kun je het wel verdringen of uitstellen, maar niet oplossen...

Wat zit je zoal dwars? Want met je tekst kunnen we dan ook verder niet zoveel

sterkte
Oud 14-06-2004, 08:56
Verwijderd
Ik kan me nog een eerder topic van je herinneren, waarin je verteld dat je moeder ongelukkig is.
Is er ondertussen verandering in de situatie thuis is gekomen? Misschien dat dát de oorzaak is, of iig (on)bewust meespeelt.

Is het misschien geen optie om er met een vriendin over te praten, en er samen achter proberen te komen hoe het komt dat jij je zo voelt?

Veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 09:22
Braakdraak
Braakdraak is offline
Je geeft maar erg weinig informatie. Wat wil je van ons? Wil je zelfmedelijden?

Weet je wat je moet doen? Je moet maar eens goed nadenken wie je allemaal achter laat als je zelfmoord pleegt en hoe hun zich dan zullen voelen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:04
blauwpotlood
blauwpotlood is offline
Ik heb inderdaad een tijd geleden al een topic gehad over mijn moeder die ongelukkig is. deze situatie is niet verbeterd, ze is nog steeds niet de oude, en weet alles heel goed te verbergen voor ons. heb toen een briefje achtergelaten waar zij niet op gereageerd heeft, behalve een bedankje en dat ze altijd van me zal blijven houden. daar heb ik dus niet egt iets aan gehad.

Wat mij nu dwarszit weet ik niet. Het is in ieder geval niet iets wara ik bewust mee bezig ben, wnat heb er al vaak over na zitten denken waar dat rot gevoel nou vandaan zou kunnen komen. Want inderdaad, mijn leven zit er goed uit, heb niets te klagen op het moment. tog is er iedere dag dat knagende gevoel omgewoon niet meer wakker te worden, om alles neer te leggen waar het nu is. ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden, maar het is niet zo dat ik echt zelfmoord wil plegen. Dat wil ik de mensne in me omgeving niet aandoen, maar als er een manier ozu zijn om alles stop te kunnen zetten zou ik het met beide handen pakken. Ik wil gewon egt niet meer, maar besef ook dta ik het anderen nie aan kan doen om dit te willen, weet egt niet zo goed wat ik ermee moet doen...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 15:46
JJ13
JJ13 is offline
ik weet precies hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde. er zijn de laatste tijd gewoon ontzettend veel dagen dat ik me kut voel, nou weet ik misschien wel de aanleiding (n vriend die ik via internet ken wil zelfmoord plegen), maar dat is niet echt de oorzaak, denk ik. soms denk ik echt, is dit het? ik zal nooit zelfmoord plegen, al heb ik er soms over nagedacht, maar ik kan niet iedereen achterlaten.
Reageren

Regels voor berichten