![]() |
||
Citaat:
![]() Werkt die melk ook echt, wordt je er mooi bruin van? Hoelang duurt het voordat je er iets van ziet en hoeveel dagen blijf je het zien? Geeft het niet af ofzo?
||
Citaat:
![]() Misschien wel toepasselijk voor het ek, maar goed ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar hou er gewoon niet zo van. Je moet dan toch even stil liggen en daar heb ik nooit zin in, ga in de zomer dan ook nooit zonnen maar wordt bruin door bezig te zijn in de zon, zwemmen enz. Zo zijn mn armen, rug en gezicht nu ook al bruin door het skaten ![]() Smeer mezelf liever een keer in met zelfbruiner ook al is het zo weer weg, bruin wordt ik wel weer als de zon gaat schijnen. En oranje vlekken.. als je het goed uitsmeert hoor ik van de meeste dat ze er geen last van hebben of je moet er niet tegen kunnen. Daarom wil ik hem ook vandaag of morgen vast kopen zodat ik het even kan proberen op een plekje zonder die dag gelijk voor lul te lopen en als het echt niets is alsnog onder de zonnebank te gaan.
||
Citaat:
Ik heb een kuur van 10 keer gedaan met mijn bleke huid en je zag amper resultaat. Tja, dan is zo'n bruin zonder zon toch wel een uitkomst voor bijvoorbeeld je benen. Die melkflessen zijn niet erg charmant zeg maar ![]()
||
Citaat:
Ze zegt dat duurdere merken niet echt beter zijn. Een enkeling wel, maar die is dan ook echt stukken duurder. Maar verschil met eigen merk en (bijvoorbeeld) Ambre of Nivea is er nauwelijks. Het spul dat ik heb heet 'Bruin zonder zon notenmelk' van het Kruidvat dus en is binnen een paar minuten droog. Het kan het eerste half uur misschien wat afgeven (althans, zo voelt het), maar daarna niet meer. Je huid wordt in zo'n 6 uur geleidelijk aan bruin. Ik heb het een uur voor ik naar bed ging op gedaan en de volgende dag waren m'n benen een stuk bruiner. Het spul blijft 3 tot 5 dagen zitten en gaat er geleidelijk aan weer af. (Het hecht zich aan je huidcellen geloof ik en die verjongen zich waardoor het bruin dus ook afvalt). Als je de teint niet voldoende vindt kun je op de 2e dag (of later) opnieuw spul erop smeren. Dan wordt het nog een teint meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik had in de winter een kaart gekocht voor 5x, omdat ik een gala had. Maar na 4x was ik echt TE bruin, zeker voor in de winter ![]() ![]() Maarrehm goed nieuwst: het wordt dit weekend weer mooi weer! Dus wie weet kan je toch wat echte zon pakken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maandag en dinsdag moet ik ook werken, van 10 tot 4 net de tijd om lekker bruin te worden. Echte zon is toch niet echt meer een oplossing denk ik, misschien zondag nog ![]()
||
Citaat:
![]() maar als het zonnetje weer vaak genoeg langs komt is het ook mijn beurt tot die tijd is bruin zonder zon wel iets voor m'n benen wanneer ik (zoals de TS) een rokje wil dragen ofzo. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Zelfbruiner, iemand ervaring? Smaug | 14 | 26-03-2014 00:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
zelfbruiner muurbloempje55 | 6 | 26-10-2005 13:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zelfbruiner op gezicht? Suzcka | 6 | 01-04-2004 19:52 | |
Lichaam & Gezondheid |