Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 22:01
antigone
antigone is offline
Paulien van Schaik en Hein van de Geyn.

er is ieder jaar hier in deze stad een week lang een soort jazzfestival, en daar heb ik deze twee muzikanten door leren kennen.

een contrabassist en een zangeres. that's it. o ja, en bij één album speelt ene bert joris ook nog mee op trompet. en pff zeg wat is het mooi. heel intiem en sfeervol. schijnen ook nog in 2001 de 'edison jazz publieksprijs' te hebben gewonnen voor hun optreden op North Sea Jazz.

ik weet alleen niet of er wat te downloaden valt, heb zelf nu de cd 'tenderly' geleend die een vriend van me heeft.
Oud 06-06-2004, 22:08
Verwijderd
"ene Bert Joris"
Die gast is een 'cat' maar de andere mogen er ook wezen, welke stad heb je het over??
Dergelijke info is nuttig, of is dat festival al weer over??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 22:12
antigone
antigone is offline
ja ik ken zelf niet zo veel jazz, van bert joris had ik nog nooit gehoord en die bassist schijnt ook een van de beteren te zijn in ons land. achja.

ik woon in bergen op zoom, helaas is het Bergse Jazzweekend vandaag afgelopen (1 t/m 6 juli) maar je moet anders volgend jaar maar een keertje komen, het is altijd begin juli geloof ik en erg gezellig, overal gratis toegang ook.
Oud 07-06-2004, 22:35
battlestar
battlestar is offline
tsja, ik kan niets vinden op soulseek, of via google, en om nou maar gelijk de hele cd te kopen gaat me wat ver..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten