Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2004, 13:07
Mish
Mish is offline
Ik zie elke keer een topic over hoe je iemand aanspreekt, maar meestal is de TS toch wel een man, of wijkt het topic toch naar 'hoe spreek je een meisje aan'.

ik vraag mij nu af wat jongens leuk vinden? Wat moet een meisje niet doen om in contact te komen met een jongen?
Als je uitgaat, is het dan waar dat je beter niet naar een jongen toe kunt lopen die bij zijn vrienden staat?

Want meestal komt het er toch op neer dat meisjes naar de jongens toe moeten. Vaak zijn de jongens die ik wel leuk vind, zo stoer en verwaand dat je echt zelf naar ze toe moet omdat ze geen zin hebben ofzoiets?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2004, 13:12
Questionmark
Questionmark is offline
Hmmm, ik vind juist dat de dames wat meer stappen zouden moeten ondernemen.

Ik vind dat juist wel stoer als een meisje "zelf" de eerste (en de moeilijkste) stap zet.
En over naar iemand toe gaan die met zijn vrienden staat... misschien vindt die jongen het wel gaaf, tegenover zijn vrienden, dat er iemand op hem afstapt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:21
Verwijderd
volgens mij doen veel meisjes dat ook wel, tenminste ik en mijn vriendinnen wel. volgens mij is het sowiezo al gauw fout als een jongen dat doet, want dan heb je vaak een player te pakken, maar goed... das mijn ervaring daarmee
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon als de mogelijkheid er toe doet gewoon iets zeggen. Hangt van de situatie af. Bijvoorbeeld als de jongen iets gaat drinken heeft gehaald (een of andere mixzooi ) kun je vragen wat dat is. Zegt-ie "ja dit en dat" en zo dan vraag jij: "Mag ik eens proeven?" En dan zeggen of je het lekker vindt of niet. Bijvoorbeeld: "Mja, niet zo lekker. Ik hou meer van....." en zo ontstaat een gesprek. Gewoon wat leuk babbelen met elkaar en tijdens het gesprek zie je wel hoe de jongen op je reageert. Is hij geïnteresseerd, aardig, spontaan, praat hij veel, dan ziet hij je wel zitten. Zegt hij niet zo veel en is hij kortaf, denk ik dat hij liever weg wil. Het ligt er ook aan hoe snel hij zegt: "Hey, maar ik ga weer bij mijn vrienden staan, doei!" Maar dat hoeft wel niet te betekenen dat hij het wil afkappen en je niet ziet zitten, want als hij oogcontact met je houdt, is het gewoon een beetje een verlegen typetje, geen prater.
Zo iemand als ik bijvoorbeeld ik zou het helemaal niet erg vinden om aandacht te krijgen en als een meisje opeens gewoon leuk tegen me begint te kletsen. Ben zelf heel verlegen en zo, dus als het meisje die stap zet, dan vind ik het ook best.
Oud 28-05-2004, 15:06
Uziel
Uziel is offline
Mja een meisje die een stap zou zetten heb ik absoluut geen moeite mee. Ook niet bij een vriendengroepje.

Ik denk dat sommige jongens dit niet leuk vinden als ze bij vrienden staan, omdat ze zich dan stoer willen gedragen tegenover hun vrienden, en tegenover zo'n meisje willen ze zich misschien gevoeliger opstellen, dus dat zou botsen dan.

Ik ben zelf ook erg verlegen in dat soort dingen. Ik spreek nooit zomaar een onbekende aan.

Dus please spreek mij aan
Oud 28-05-2004, 15:43
Verwijderd
Een blonde slet met een minrokje.... die makkelijk te "bewerken" is....

Om eerlijk te zijn, ik zou het niet weten. Ik denk dat de grootste factoren toch wel zijn : lief, aanhangelijk en vooral... trouw. In hun gedrag dan, niet te overdreeven dus..... ik heb namelijk begrepen dat het hier over "aantrekkelijk gedrag" ging. Maar ja, dat zoek je ook in een man
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:12
belledonne
belledonne is offline
jongens/mannen knappen volgens mij oowk af op meiden die TE aanhankelijk zijn

jah ehhh... wel es gehoord
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:18
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Mish schreef op 28-05-2004 @ 14:07 :

ik vraag mij nu af wat jongens leuk vinden? Wat moet een meisje niet doen om in contact te komen met een jongen?
Ik vind een jongen bij mij op school ook heel leuk, maar heb geen idee wat ik moet doen om met hem in contact te komen.?!?!?!?!?!?! Ik denk niet dat ik op hem af durf te stappen en als ik het al doe, zou ik niet weten wat ik moet zeggen. Wat moet ik doen om hem mijn aandacht te trekken???? Wat vinden jongens nou leuk????
Oud 04-06-2004, 15:24
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
mira_love schreef op 02-06-2004 @ 20:18 :
Ik vind een jongen bij mij op school ook heel leuk, maar heb geen idee wat ik moet doen om met hem in contact te komen.?!?!?!?!?!?! Ik denk niet dat ik op hem af durf te stappen en als ik het al doe, zou ik niet weten wat ik moet zeggen. Wat moet ik doen om hem mijn aandacht te trekken???? Wat vinden jongens nou leuk????
Een aantal jaar geleden vond ik een jongen bij mij op school ook echt heel erg leuk! Hij was echt knap enzo, ouder en dus durfde ik echt niet op hem af te stappen.
Via via heb ik zijn telefoonnummer gekregen (na eerst een aantal maanden alleen maar naar hem staan kijken) en heb ik hem ge-smst (niet dat het iets is geworden )

Dus...ik weet niet of jij iemand kent die hij ook kent, dan kun je zo misschien met hem in contact komen
Oud 04-06-2004, 16:18
ABrules
ABrules is offline
mwa... ik vind dat echt leuk als een meisje op mij afstapt...

(ja ook ik ben daar te verlegen voor )

maarre... dat is altijd leuk... en als ik het lastig zou vinden als mijn vrienden er bij staan... stuur ik die wel weg...

Citaat:
Wat moet ik doen om hem mijn aandacht te trekken????

wil je nu in contact met hem komen? of alleen zijn aandacht trekken?

mja, ik denk dat het ook een beetje aan de persoon ligt...

maar zoals je zelf al zei val je meestal op jongens die "stoer en verwaand* zijn...( je moet er maar van houden ) maar in dat geval zal je toch heel wat moeten ondernemen voordat ie aandacht voor je krijgt die verwaande mensen hebben nogal eens de neiging om heel hoog te zweven en heel weinig van andere mensen te zien.

daarbij kijk eens wat je er bij te verliezen hebt... misschien komt er iets heel leuks uit... misschien ook niet, maar dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je dit als "oefening" zien.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 16:21.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:25
LaGoon
LaGoon is offline
w00t ik zou 't echt leuk vinden als een meisje op mij afkomt

Citaat:
lise_smiles schreef op 28-05-2004 @ 15:21 :
volgens mij doen veel meisjes dat ook wel, tenminste ik en mijn vriendinnen wel. volgens mij is het sowiezo al gauw fout als een jongen dat doet, want dan heb je vaak een player te pakken, maar goed... das mijn ervaring daarmee
Was een player ??!??!??!???! ?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:29
Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
LaGoon schreef op 04-06-2004 @ 18:25 :
w00t ik zou 't echt leuk vinden als een meisje op mij afkomt

Was een player ??!??!??!???! ?
Iemand die al verschillende meisjes heeft gehad (lees erg veel..) en niet zo voor serieuze relaties is..
lees: hij 'playt' met de dames hun gevoelens en wil zich nog niet binden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten