Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 18:47
Legacy
Legacy is offline
Ok het zit zo mn vriendin waar ik nog maar netmee heb heeft me deze zondag uitgenodigd om bij haar langs te komen...
heeft iemand goeie id en wat te doen ben btje bang dat we straks nx te doen hebben daarzo et zijn miss ook wel gewoon de zenuwen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 18:48
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
In het uiterste geval kun je altijd nog een filmpje huren misschien
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:51
ZerO
ZerO is offline
Wat doen verliefde mensen als ze samen alleen zijn...

jaa juist
Oud 02-06-2004, 18:53
Legacy
Legacy is offline
Hmmm...Tjaaah zal wel goedkomen denk ik ben keb gewoon een beetje de vlinders snappie ze is heel speciaal....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:25
ikuh
ikuh is offline
Die spanning is toch alleen maar leuk... Vond ik iig wel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:28
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
ikuh schreef op 03-06-2004 @ 13:25 :
Die spanning is toch alleen maar leuk... Vond ik iig wel
Spanning is altijd leuk

Gewoon jezelf zijn maybe film mee nemen ofzo (zie je toch maar 1/3 deel van) En de rest komt vanzelf
Oud 03-06-2004, 12:45
teirg
teirg is offline
Citaat:
Farin schreef op 03-06-2004 @ 13:28 :
maybe film mee nemen ofzo (zie je toch maar 1/3 deel van)
Dan hou jij het nog lang vol

Nee zoals hierboven al gezegd, misschien een film meenemen ofzo. Het is nog maar net je vriendin, gewoon bij elkaar zijn is dan meestal al meer dan genoeg. Ik hoop alleen voor jou dat haar ouders niet thuis zijn ofzo, want dat zorgt alleen maar voor meer zenuwen. Succes
Oud 03-06-2004, 12:45
G.T.C.
G.T.C. is offline
Laat ik je is een leuk verhaaltje vertellen....

Voordat mijn vriendin en ik een koppel waren, was er al heel lang een vriendschaps band. Toen konden we goed met elkaar opschieten en deden we veel dingen samen. Toen kregen we op een gegeven moment een relatie en de eerste keer dat we elkaar toen weer zagen was zooo raar.

Ze kwam binnen en ik wist echt niet meer wat ik moest doen. Een kusje? een knuffeltje? Ohw kijk nou....ze wil mijn hand vast houden. hmm, ja dat is ook wel erg fijn.
"Zeg wil je soms wat te drinken?"
Wij even lekker wat drinken. Van de spanning wisten we totaal niks om over te praten.
"zeg uhh...zullen we een film kijken?"
zo gezegd, zo gedaan. Wij een dvdtje kijken en lekker tegen elkaar aan liggen.
KUT ZOOI!! de film is afgelopen. nu moeten we weer wat nieuws bedenken!!
"hey laat je nieuwe navigatie systeem in je auto anders effe zien..."
Nouw, dat was dan wel weer even leuk. Lekker samen een beetje dom kloten met dat navigatie systeem. Maar na een kwartier hadden we dat ook wel weer gezien natuurlijk.
"best weinig te doen hier eigenlijk hè? Zullen we anders maar even rondhangen op mijn kamer?"
wij naar boven lopen. Zitten we daar met zijn 2 naast elkaar op het bed.... We wisten allebei nog steeds niks om over te praten. pff echt een lullige situatie was dat. En maar voor ons uit kijken...
nouw toen was ik het wel een beetje zat, dus heb ik haar mee naar benee getrokken op mijn bed en haar een zoen gegeven.
Dat was meteen het begin van de rest van de dag want ergens anders dan mijn bed zijn we niet meer geweest

Conclusie => het zal vast wel een beetje raar zijn maar ja....dat hoort erbij. Daar kan je daarna alleen maar om lachen. En die spanning is best leuk hoor En als je dan opeens begind te zoenen en dat soort dingen ontlaat die spanning zich weer lekker

Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:47
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ging gewoon een flimpje kijken of samen eten enzo.

Hahaha, ik stond de eerste keer wel voor de verkeerde deur....
Oud 03-06-2004, 12:52
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
teirg schreef op 03-06-2004 @ 13:45 :
Dan hou jij het nog lang vol

Nee zoals hierboven al gezegd, misschien een film meenemen ofzo. Het is nog maar net je vriendin, gewoon bij elkaar zijn is dan meestal al meer dan genoeg. Ik hoop alleen voor jou dat haar ouders niet thuis zijn ofzo, want dat zorgt alleen maar voor meer zenuwen. Succes
Dankje

En het is ook onprettig als je ouders er bij zijn.
Vind ik uit mijn ervaring, je bent dan minder op je gemak vanwegen dingen die je wilt zeggen/doen tegen/met je vriendin is dan haast onmogelijk, uit mijn ervaring dan.

En anders is een anderen optie:

- Helen avond boven zitten en haast niet beneden komen.
- DVD speler mee naar boven nemen en de oude lui zien maar wat ze doen onder.
- Gezellig bij de ouders zitten, misschien vallen ze wel mee
Oud 03-06-2004, 13:15
cyntha
cyntha is offline
De eerste keer dat ik naar mijn vriend zijn huis ging hebben we eerst even bij zijn ouders beneden gezeten. Daarna zijn we naar boven gegaan en hebben we een filmpje gekeken, nou ja we hebben er niet veel van gezien
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:16
Verwijderd
Als je bij die ouders bent zit je in elk geval niet zonder gespreksonderwerpen, misschien de moeite van het overwegen waard.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:54
Verwijderd
Eerst even beneden zitten bij de ouders en zo'n 'En hoe gaat het op school?'-gesprek houden... en dan ben je alvast op gang gekomen... en dan ga je lekker met haar mee naar haar kamer, en als je dan nog aan het praten was of je weet iets te zeggen dan ga je praten, en zo niet dan ga je zoenen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:02
Verwijderd
Je kunt gaan zwemmen/zonnen of naar het strand, het gaat waarschijnlijk zondag lekker weer worden Of naar het bos, eindje fietsen. Ik zou in iedergeval iets buiten gaan doen dan i.p.v. binnen zitten en video kijken..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:44
Jones
de eerste keer was wel grappig. Ik ben het huis binnen gestapt door haar raam omdat ze mij al naar binnen had geroepen voordat ik kon aanbellen. Zijn we even wat drinken gaan halen, komt der pa de keuken binnen lopen. "oh ik wist helemaal niet dat jij er ook was" .. daarna lekker op haar kamer gezeten en pinkpop gekeken .. bij het eten heel lang met der ouders zitten praten. (Der pa heeft ook in Delft gestudeerd.. heel goed gespreksonderwerp ) en daarna met de hele familie film gekeken.. zoiets. Je moet je gewoon niet zo druk maken. Bij m'n eerste vriendin was het ook raar maar nu weet je hoe je er mee moet omgaan
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:50
Legacy
Legacy is offline
Wooooooooow ik knalde wel ff achterover ze begon opeens over zoenen etc. of ik nog een groentjuh was enzo en toen begon ze der opeens over of ik verder wou gaan....(jewee wel)
ik ken haar al een tijdje maar keb nog net met haar maar ze vind mij heel lief en ik haar ook maar is dat allemaal niet een klein btje overhaast.....
zoiets had ik ook helemaal niet van haar verwacht en ik heb ook wat gevraagd aan een vriendin van haar die stond ook wel even raar te kijken wat denken jullie dervan....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:07
Verwijderd
allereerst even reagerend op je laatste berichtje: doe nix waar je nog niet aan toe bent. verzin geen praatjes als: ja hoor dat heb ik allemaal al gedaan. terwijl je dat helemaal nog niet gedaan hebt. wees eerlijk en zeg hoe het zit en zeg dat het je allemaal wat snel gaat. verder tja, wat je doet... wat ik doe met mn vriendje:
- hij heeft me leren playstationen
- filmpje kijken
- tijdschriften lezen
- gewoon kletsen
- tv kijken
- gewoon lol maken

en ondertussen lekker tegen mekar aan zitten/liggen, handje vasthouden, kusje geven enz.

have fun
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 17:49
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ik zou ook niks overhaasten.
Gewoon vertellen wat jij weet en het daarbij laten (of niet )
Oud 03-06-2004, 18:14
Verwijderd
Ja, wat doe je als je voor het eerst naar je vriend(in) gaat? Wij gingen eerst koken, dat was erg leuk. Maar dat was noodzaak, eigenlijk. En inderdaad, wat al eerder zo mooi gezegd is door ZerO. *grinnikt*
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:32
Legacy
Legacy is offline
Ik voel me eigenlijk een beetje alsof ik gebruikt word ofzo het klinkt heel raar dat is het vast ook wel...Maar ik heb nog maar serieus een paar dagen met haar en dan begint ze der al over of ik verder wil, snap je hoe ik me dan voel tis niet da ik het niet wil of der niet klaar voor ben maar ik wil geen dingen doen waar ik spijt van kan krijgen ofzo ik vind haar wel heel aardig enzo maarja....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:35
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Legacy schreef op 03-06-2004 @ 19:32 :
Ik voel me eigenlijk een beetje alsof ik gebruikt word ofzo het klinkt heel raar dat is het vast ook wel...Maar ik heb nog maar serieus een paar dagen met haar en dan begint ze der al over of ik verder wil, snap je hoe ik me dan voel tis niet da ik het niet wil of der niet klaar voor ben maar ik wil geen dingen doen waar ik spijt van kan krijgen ofzo ik vind haar wel heel aardig enzo maarja....
Daar mee moet je oppassen.
Ik heb het neit gedaan met mijn ex, was nog niet klaar voor.
Dag erna was ik gelijk gedumpt en daarna had ze weer een ander
Oud 03-06-2004, 18:58
Legacy
Legacy is offline
OMdat jij niet wou?
of gewoon....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 19:00
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
Legacy schreef op 03-06-2004 @ 19:58 :