Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() @ ts, ik kan me wel enigzins voorstellen dat mensen het zo lang volhouden... als je eenmaal liegt, kan je moeilijk terug!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Liegen komt vaak uit een gebrek aan zelfrespect.. Wanneer je dat opbouwt zie je in dat liegen nergens meer voor nodig is.. En voila ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom ga je er niet eens over praten met je vader ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
das puur uit angst! dat doe ik ook bij mijn vader! ik vertel mijn moeder altijd alles maar mijn vader niet..die kan over kleine dingetjes op tilt slaan en daar zit ik niet op te wachten. zou hem nooit vertellen dat mijn auto stuk is gegaan omdat ik vergeten ben de olie te checke bijvoorbeeld!(echt een meisje haha) zeg gewoon dat ik er geen verstand van heb en niet weet waardoor die kapot is gegaan ![]() maar wat ik bedoelde is dus echt hele verhalen aan mensen ophangen die niet waar zijn...ik denk dat het dieper ligt dan alleen aandacht vragen. aandacht kun je ook krijgen door iets funky's met je haar te doen of de koprol op straat te doen (noem waar wat!) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Psychologie |
Gewoon onzeker? LEUGEN | 4 | 04-01-2009 09:57 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #30 Verwijderd | 489 | 14-06-2005 20:05 | |
Liefde & Relatie |
liegen starf/cker | 38 | 05-06-2005 22:04 | |
Psychologie |
De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Dreamerfly | 81 | 08-03-2004 20:44 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |