Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'Institute' betekent niet 'opleiding'. Dat zou voor mij al reden genoeg zijn om er niet heen te gaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar, het lijkt me toch nogal logisch dat Institute vertaald kan worden als Instituut? En dat een instituut een zelfstandig onderdeel van een (nep-)universiteit is, waarbinnen opleidingen worden georganiseerd en (bij een echte universiteit) wetenschappelijk onderzoek wordt verricht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het is een hogeschool hoor. HAVO -> Hogeschool. VWO -> Universiteit. Ik neem dus aan dat je er met HAVO heen kan hoor. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
TS zei: "- Daarbij heb ik alleen eco1 en wiskunde A1 gehad in mijn profiel, is dit een reden om niet te worden toegelaten?" Vandaar. Met HAVO - wiskunde A1 ben je niet toelaatbaar, dat bedoelt Shadina. Met VWO wiskunde A1 waarschijnlijk wel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Amsterdam Fashion Institute |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me ook aangemeld, vrijdag alles opgestuurd.
Je hoeft nog niet te kunnen naaien dus je kan ook gewoon foto's van tekeningen enz opsturen. Als je niet de goede vakken hebt kun je een summercourse doen in de vakantie maar dat staat allemaal op de site. Ze nemen ongeveer 100 mensen aan en er zijn meestal rond de 500 aanmeldingen, 20 % dus. http://www.amfi.hva.nl/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En weet je al of je bent aangenomen? |
![]() |
||
Citaat:
en die summercouse.. moet je je dan eerst aanmelden... en dan in de zomer een cursus doen of eerst die cursus en kun je je pas daarna aanmelden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Na hoelang hoor je iets van die brief? Ik heb hem nu een week geleden opgestuurd, en ik dacht iets van 10 dagen ofzo? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en je moet gewoon even de site lezen want in het aanmeldingsformulier staat precies hoe het allemaal gaat, al ben je nu toch echt te laat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zet m op!!!
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||