Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
opzich moet dit werken volgens de site, er staat iets van dat de webmaster je niet kan uitschrijven... maar als dat zoals jij zegt NIET werkt... (omdat je wachtwoord e.d. niet werkt) moet je gewoon de webmaster mailen met een duidelijke uitleg... dan zal deze of je inlog gegevens doorspelen, of je gewoon uitschrijven... 't adres daar is zover ik zie: webmaster@seniorennet.be
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Krekker: de berichten worden vanaf het eigen emailadres gestuurd, ik kan moeilijk alle adressen die eidigen op bijvoorbeeld pandora.be gaan blokkeren. Per persoon blokkeren kan wel, maar dan moet ik nog elke dag 5 nieuwe mensen blokkeren en aan mijn negeerlijst zit ook een maximum
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waarom heb ik dat dan tot nu toe nog niet gehad (ff afkloppen)? Bij mij staatie dus op exclusief en krijg dus alleen mailtjes van mensen uit mijn contactenlijst, alleen de mailtjes van de hotmail-medewerkers ontwijken mijn filter (maar dat is logisch). Maar ik ben eens met krekker. Als je een hotmailaccount hebt, maak gewoon een nieuwe aan (en zet hem dan meteen op exclusief) ![]()
|
Klachtencommissie Mailgroepen: klachtencommissie@seniorennet.be
Webmaster SeniorenNet (Pascal Vyncke): webmaster@seniorennet.be Je zou een scriptje kunnen maken dat gelijk 100 mailtjes verstuurd met de eis dat ze je verwijderen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|