Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 20:55
MieX
MieX is offline
Een tijdje terug heeft iemand (perongeluk?) mijn emailadres gebruikt om zich aan te melden op een site met een soort mailgroepen, alle berichtjes uit die groep komen allemaal heel leuk in mijn inbox terecht (denk aan 20 per dag), zeer irritant.
Omdat het aanmelden ook via mijn inbox is gegaan heb ik de inlognaam en het wachtwoord, maar als ik die wil gebruiken op de site zelf zijn deze ongeldig, als ik vraag om het toesturen van de inloggevens naar mijn adres krijg ik geen mailtje, ook niet bij ongewenste post.
Ik wil natuurlijk graag van deze berichten af, maar ik vraag me af hoe. Ik heb ook al geprobeerd een email te sturen naar de beheerders van de site, maar ook daar kreeg ik geen antwoord op. Zijn er nog andere mogelijkheden dan een ander adres aanmaken?
Oud 03-06-2004, 20:56
Verwijderd
Dat heet spam,
en als je op de link klikt om af te melden, bevestig je dat je email adres bestaat en zul je nog meer spam ontvangen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:40
MieX
MieX is offline
Citaat:
********** schreef op 03-06-2004 @ 21:56 :
Dat heet spam,
en als je op de link klikt om af te melden, bevestig je dat je email adres bestaat en zul je nog meer spam ontvangen
het is geen spam, die berichtjes komen van de emailadressen van die mensen die de berichtjes stureb.
Oud 03-06-2004, 21:44
Verwijderd
Maar over wat voor site gaat het dan?
Welke groepen?
Etc
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:46
MieX
MieX is offline
Citaat:
********** schreef op 03-06-2004 @ 22:44 :
Maar over wat voor site gaat het dan?
Welke groepen?
Etc
www.seniorennet.be, het gaat om de groepen "computer algemeen" en "alleenstaanden" (staat ook in vierkante haken voor het onderwerp van de email)
Oud 03-06-2004, 23:01
Verwijderd
Al geprobeerd de beheerders te mailen?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 23:52
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MieX schreef op 03-06-2004 @ 22:46 :
www.seniorennet.be, het gaat om de groepen "computer algemeen" en "alleenstaanden" (staat ook in vierkante haken voor het onderwerp van de email)
http://www.seniorennet.be/Pages/Help...tschrijven.php

opzich moet dit werken volgens de site, er staat iets van dat de webmaster je niet kan uitschrijven... maar als dat zoals jij zegt NIET werkt... (omdat je wachtwoord e.d. niet werkt) moet je gewoon de webmaster mailen met een duidelijke uitleg... dan zal deze of je inlog gegevens doorspelen, of je gewoon uitschrijven... 't adres daar is zover ik zie: webmaster@seniorennet.be
Oud 04-06-2004, 10:27
MieX
MieX is offline
Ik heb al meerdere malen de webmaster gemaild (op verschillende adressen), maar ik heb op niet een mail antwoord gekregen..
Oud 04-06-2004, 14:54
Earphone
Earphone is offline
Hmm, da's wel raar dat je nog geen antwoord hebt gekregen. Misschien krijgt hij wel keiveel mails per dag want seniorennet.be heeft nochtans een goede reputatie hoor. Ik heb daar eens een artikel over gelezen. Zijn ma heeft alle teksten ingesproken geloof ik. Of was dat een andere site?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:55
Verwijderd
Citaat:
MieX schreef op 04-06-2004 @ 11:27 :
Ik heb al meerdere malen de webmaster gemaild (op verschillende adressen), maar ik heb op niet een mail antwoord gekregen..
Hoelang heb je gewacht?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:09
Krekker
Krekker is offline
Komen de mailtjes van dezelfde afzender? Want dan kun je gewoon de afzender blokkeren. Of desnoods het hele domein. Net zo makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:13
MieX
MieX is offline
Citaat:
********** schreef op 04-06-2004 @ 15:55 :
Hoelang heb je gewacht?
vanaf het moment dat ik de 1e heb gestuurd tot nu, moet meer dan 2 maanden zijn

Krekker: de berichten worden vanaf het eigen emailadres gestuurd, ik kan moeilijk alle adressen die eidigen op bijvoorbeeld pandora.be gaan blokkeren. Per persoon blokkeren kan wel, maar dan moet ik nog elke dag 5 nieuwe mensen blokkeren en aan mijn negeerlijst zit ook een maximum
Oud 04-06-2004, 16:41
freyk
freyk is offline
Miex, als je hotmail gebruikt kan je Bescherming tegen ongewenste e-mail op exclusief zetten he?!
Hierdoor krijg je alleen mailtjes van mensen die in je contactenlijst staan, en de overige mailtjes komen bij de ongewenste post.

Laatst gewijzigd op 04-06-2004 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 16:42
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
MieX schreef op 04-06-2004 @ 17:13 :
Per persoon blokkeren kan wel, maar dan moet ik nog elke dag 5 nieuwe mensen blokkeren en aan mijn negeerlijst zit ook een maximum
zit er een maximum op die negeerlijst? Maar ehm.. als je negeerlijst aan zijn maximum zit is het denk ik gewoon het slimste om gewoon een nieuw emailadres te maken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 17:07
MieX
MieX is offline
Citaat:
freyk schreef op 04-06-2004 @ 17:41 :
Miex, als je hotmail gebruikt kan je Bescherming tegen ongewenste e-mail op exclusief zetten he?!
Hierdoor krijg je alleen mailtjes van mensen die in je contactenlijst staan, en de overige mailtjes komen bij de ongewenste post.
Dat heb ik bij mijn oude emailadres al geprobeerd (kreeg daar heel veel spam, later gehacked dus moest een nieuwe aanmaken), dat viel me heel erg tegen, vooral omdat nog niet eens een kwart van de emails in mijn inbox van mensen uit mijn adreslijst komt.Is wel een goede tip voor andere mensen hoor, maar ik vind het zelf gewoon niet fijn
Oud 04-06-2004, 17:12
freyk
freyk is offline
Citaat:
MieX schreef op 04-06-2004 @ 18:07 :
Dat heb ik bij mijn oude emailadres al geprobeerd (kreeg daar heel veel spam, later gehacked dus moest een nieuwe aanmaken), dat viel me heel erg tegen, vooral omdat nog niet eens een kwart van de emails in mijn inbox van mensen uit mijn adreslijst komt.Is wel een goede tip voor andere mensen hoor, maar ik vind het zelf gewoon niet fijn

Waarom heb ik dat dan tot nu toe nog niet gehad (ff afkloppen)?
Bij mij staatie dus op exclusief en krijg dus alleen mailtjes van mensen uit mijn contactenlijst, alleen de mailtjes van de hotmail-medewerkers ontwijken mijn filter (maar dat is logisch).

Maar ik ben eens met krekker.
Als je een hotmailaccount hebt, maak gewoon een nieuwe aan (en zet hem dan meteen op exclusief)
Oud 04-06-2004, 17:32
Martin
Martin is offline
Klachtencommissie Mailgroepen: klachtencommissie@seniorennet.be

Webmaster SeniorenNet (Pascal Vyncke): webmaster@seniorennet.be

Je zou een scriptje kunnen maken dat gelijk 100 mailtjes verstuurd met de eis dat ze je verwijderen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten