![]() |
||
Verwijderd
|
Het begint weer! Nieuw seisoen, nieuwe opzet. Ik ben benieuwd.
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeetje, wat viel dat tegen.
Dat seksclub gebeuren was erg flauw. Dat van die bekende nederlander ook: ze willen veel te veel verder gaan profiteren van het succes van typetjes neerzetten. Peter Heerschop vond ik erg irritant: hij liet niemand uitpraten en leek totaal niet geïnteresseerd in zijn gasten. En ten slotte de muziek: op zich wel grappig, maar ook niet geweldig.
|
Ik vond het goed dat er iets nieuws gedaan werd. Alex Klaassen was zoals als altijd vet, ik hoop dat hij erbij blijft.
Verder niet zulke hele smashende grappen, maar de 'allochtoon' bij Get the Picture wordt classic.
||
Citaat:
ik snapte de grap niet echt, dus ik heb zo het vermoeden dat het over iets uit het verleden ging. maar wat dan?
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder was 't niet zo goed als vroeger, maar zeker wel beter dan vorig seizoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
het getuigd van lef dat ze een nieuwe formule opzetten, daar heb ik respect voor. maar ook ik vond het niet echt geweldig. eigenlijk komt het allemaal op 1 idee neer: kom we gaan iets 'nieuws' zoeken. sorry interesseert me niet |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- Kopspijkersspel is gebleven - Fragmenten in het begin zijn gebleven - Cabaretiers die typetjes doen zijn gebleven - Interview tussendoor over iets geks/bijzonders (denk aan wc en die kalender) Allemaal dingen die ik nou niet echt nieuw vind.
||
![]() |
Citaat:
die 'allochtoon' was best grof.... stomme muts ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Best lullig eigenlijk, maar als het bij een programma als Kopspijkers uitgezonden wordt, dan is het gewoon enorm te voorspellen
|
volgens mij vind niemand dat het vooruit is gegaan
ik was in de stad en me broertje zou opnemen, wat ie is vergeten ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik vond de versie met "Deze Week" met viggo, hans en peter tot nu toe het meest geslaagd. Lekker voorspelbare elementen, maar met verassende stukjes.
Sinds ze zijn gaan schuiven met de gouden bedpan (gouden ezel/gouden knuppel/gouden papegaai) is het minder gaan worden. En in de twee vorige seizoenen werden de fragmenten ook al uit het verband getrokken. Jack, stop er mee, dan bespaar je jezelf een hoop gêne... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het eens met eigenlijk al het bovenstaande, ik vond het niet echt goed meer. Ik vind het jammer dat dat cabaret aan het einde zegmaar weg is. Dat met die seksclub vond ik nogal flauw. Het kopspijkerspel is op zich nog wel leuk gebleven, maar minder dat het nu 2 tegen 2 is... Dat get the picture verhaal vond ik grappig evenals dat geintegreerd zijn verhaal van nova. Dat met die telefoon ofzo van die man samen met Peter Heerschop vond ik irritant. Dat geouwehoer over voetbal en seks vond ik heel irritant en dat met die boetes voor mannen die met heroïnehoeren naar bed gaan vond ik veel te serieus.
Marco & Trijntje vond ik wel erg leuk. Het principe van kopspijkers is wel hetzelfde gebleven; nieuws word besproken, er word gelachen, muziek stukken erin.. Maar dit ''nieuwe jasje'' vind ik niet zo heel veel. Geef mij maar de oudere kopspijkers *van een seizoen of 3 terug, dat vond ik nml écht leuk.. * |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Nou ja, ik vind het fijn dat ze iets nieuws doen. Ik was ook wel een beetje zat dat er elke week een 'gek' uitgenodigd werd die alleen maar belachelijk gemaakt werd en er uiteindelijk eigenlijk voor niks had gezeten. Het was deze keer niet echt grappig uitgewerkt, maar het zijn op zich leuke concepten en ik denk dat ze er wel goeie dingen mee kunnen en gaan doen. Vooral vet dat Alex Klaassen en Martine Sandifort er nu bij zijn ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vond het trouwens ook erg tegevallen. Het was saai en ik mis de oude opzet. Wel goed dat ze in ieder geval het kopspijker spel er in hebben gelaten. Dat is altijd leuk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integreren in 't 'Smulbos' :D mmuddy | 119 | 13-04-2004 16:58 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers 2004 thirza | 17 | 03-01-2004 15:37 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers Verwijderd | 47 | 28-09-2003 19:42 | |
Films, TV & Radio |
Kopspijkers begint weer! Blisss | 40 | 27-03-2003 11:39 | |
Films, TV & Radio |
vanavond weer.............. KOPSPIJKERS! DJ Incompetent | 98 | 08-06-2002 20:06 | |
Films, TV & Radio |
kopspijkers on the moon | 4 | 25-03-2002 13:07 |