Advertentie | |
|
![]() |
|
+ weekend
+ bijna geen huiswerk voor volgende week + punten terug van pww + heb leuke muziek op staan + de lucht ziet er hier mooi uit + m'n cavia is jarig (6) ![]() - heb spierpijn - ben moe
|
Verwijderd
|
+ weekend en een weekje vakantie vanaf vandaag
+ appeltaart gebakken en gegeten´ + bijna jarig en vandaag al kadootjes gehad - tentamen vandaag heel slecht gemaakt, maar het was ook wel heel moeilijk. Eigenlijk was het zo slecht en moeilijk, dat het zo grappig was, dat het weer bijna + is - morgen weer werken en dus vroeg opstaan |
![]() |
|
+ schoolonderzoeken afgelopen
+laatste mondeling ging goed ++nog maar 33 dagen voordat de laatste schooldag is +net lekker gevoetbalt +was lache - mail gehad van me beste vriendin/zus van me ex, gaatniet goed met me ex ![]() - zondag MOET ik naar amsterdam....geen zin omdat ik en niet me ex wil zien(omdat die iemand meeneemt en dan gaan ze de hele tijd klef doen), en omdat ik zoon f0cking verlegen eikel ben en er dus weer waarschijnlijk nix boeiends uit krijg + weekend - morgen niet ergens heen...saai thuiszitten +cdtje gekocht ![]() |
![]() |
|
+ WEEKEND!
![]() - Vanavond niet op stap terwijl mijn vriendin wel gaat, maar ze houden een meidenavondje en mannen zijn daar dus niet welkom ![]() - Hoor weinig van vrienden + Toch best wel een leuke week op stage gehad - Wordt in tegenstelling tot alle andere vrijdagavonden een saai avondje denk ik - Nix te melden
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik heb alles verloren.. Pas toen ik bij een vriendin inviel wonnen we. ![]() ![]() @i of n: gefeli! ![]()
||
Citaat:
![]() Pfoe ja, ik heb daar ook lang gezeten. Ook nog nadat ik klaar was, gewoon voor de gezelligheid enzo. Ok, laten we nu maar weer ontopic gaan ![]()
|
+ ben al goed bezig voor het volgende leesverslag
+ heb niet veel huiswerk voor volgende week + ga vanmiddag naar de bios - heb honger
|
+ Gister stappen
![]() + Van tevoren uiteten + Was lekker + We hebben super gelachen + Leuke foto's gemaakt + Lekker lui dagje vandaag + Goed gewerkt aan scriptie gister - Mijn vriendin was er gister niet - Mijn vriendin is een beetje ziek - De radio stoort ![]() - Heb mijn vriendin al de hele week niet gezien + Lekker weer
|
+ Heb heerlijk uit kunnen slapen
+ Uitgaan gister was super gezellig + Net een stokbroodje met kaas op + Relaxed aan het forummen + Hele dag in pyjama ![]() - Moet nog 2 boekverslagen en een cabaret schrijven - Heb er totaal geen zin in - Morgen vroeg op - Vanavond vroeg naar bed - Koppijn van het uitgaan ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
spiektips en smoesjes! handig Couscousje | 4 | 30-10-2017 06:59 | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |