Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar bedankt, ik kan het altijd proberen. ![]()
|
![]() |
het lijkt mij dat, zoals je vertelt, je pc niet erg snel is. Dat kan ook een oorzaak zijn voor het langzame laden van een spel. Het is natuurlijk een beetje overdreven om gelijk een nieuwe pc te gaan kopen maar als ie echt zo oud is kan je dat altijd nog overwegen. Sowieso zou ik het spel idd op de harde schjf zetten en de autosave uit...
Suc6 ![]() |
![]() |
|
en vergeet niet een no-cd crack voor je spel te vinden.
Want het scheelt veel als je niet hoeft te laden vanaf je cd-rom.
||
Citaat:
![]() omdat hier voor het meeste gedeelte jongens posten. De vrouwelijke gedeelte die hier post, geen benul hebben waarover we lullen. (gelukkig hebben we hier een paar vrouwelijke forumbazen ![]() Ik keek dus te iets snel ![]() Dus... *Freyk sckakelt op n00b-uitleg-mode* Beste cottonmouth, Om het spel te kunnen spelen, kan je beter het op de normale manier instaleren en er dan een no-crack erop gooien. nocd-crack= een programma dat ervoor zorgt dat er geen data meer afgelezen word vanaf de spelcd Mike zegt dat je een image van je spelcd moet maken en daarna de image afspeelt via een softwarematige cd-romspeler -> Fantom cd. image= Een "foto" van je cd Helaas kunnen we je niet helpen aan een nocd-crack, want dat mag hier niet.. En als je verder vragen hebt over een images en virtuele cd-speler, gebruik eerst de zoekfunctie en post dan verder op software & multimedia.
Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 10:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|