Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2004, 13:07
CoalChamber
CoalChamber is offline
Er zijn vast wel mensen die CSI kijken, wat vinden jullie ervan? Ik vind het 1 van de beste series ooit gemaakt!!
Oud 11-06-2004, 13:27
Verwijderd
Staat vast wel ergens een topic over, maar goed;
Ik kijk het niet altijd, maar vind het wel leuk om zo nu en dan te zien. Vind het interessant, vooral omdat veel dingen ook gewoon echt zijn gebeurd en zo zijn gegaan.. Veel snufjes bestaan ook echt. Dat vind ik echt interessant
Verder hou ik sowieso wel van detective-series, dus dit past daar wel weer bij. (Vanavond weer op RTL5, toch? Het komt er wel heel vaak op... Zaterdag op RTL4, Dinsdag (CSI Miami) op Yorin en vrijdag op RTL 5.. Zijn toch allemaal andere afleveringen?)
Oud 11-06-2004, 13:29
Lilium
Lilium is offline
Ik kijk echt altijd naar CSI! Het is een van mijn favoriete tv-programma's... Op vrijdagavond kijk ik (alweer) naar de herhalingen van de eerste serie. De latere series zijn wel beter dan de eerste serie, die nog altijd goed is.
Oud 11-06-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 11-06-2004 @ 14:29 :
Ik kijk echt altijd naar CSI! Het is een van mijn favoriete tv-programma's... Op vrijdagavond kijk ik (alweer) naar de herhalingen van de eerste serie. De latere series zijn wel beter dan de eerste serie, die nog altijd goed is.
Oh ja, latere series hebben veeel meer geld gekregen, geloof ik, dus ze kunnen veel meer echte snufjes gebruiken
Oud 11-06-2004, 14:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2004 @ 14:27 :
Staat vast wel ergens een topic over, maar goed;
Ik kijk het niet altijd, maar vind het wel leuk om zo nu en dan te zien. Vind het interessant, vooral omdat veel dingen ook gewoon echt zijn gebeurd en zo zijn gegaan.. Veel snufjes bestaan ook echt. Dat vind ik echt interessant
Ze werken samen met echte CSI's en de meeste verhalen zijn ook gebaseerd op echte gevallen. Soms werken ze ook samen met de FBI en echte labs, zodat ze het zo echt mogelijk kunnen laten overkomen.
Oud 11-06-2004, 14:07
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=csi
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten